venskab mellem mand og kvinde ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

FrkZier

Dinna88 skriver:

Jeg synes det er en åndssvag teori, det er helt ude i tovene Hvad så med os biseksuelle - skulle vi være venneløse?!

haha ja ingen venner til de bisexuelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Kay

FrkZier skriver:

tror desværre bare det ofte sker at hvis en mand og kvinde er gode venner, manden får en kæreste så bliver en jaolux og så dør venskabet.. eller så prøver manden på et eller andet tidspunkt at ligge op til noget sexuelt og så dør den ligesom også

men igen.. tænker også.. hvorfor sku de dog ikke kunne være venner altså, velkommen til den moderne verden

kan kun snakke om det venskab jeg ser... og der er det ik noget problem... hverken med sexuelt eller jalousi...

men tror gerne at der er mange venskaber der er bygget på noget andet... og lidt mindre solidt fundament... hvor det kan ske...

Anmeld

8. august 2012

FrkZier

Kay skriver:

kan kun snakke om det venskab jeg ser... og der er det ik noget problem... hverken med sexuelt eller jalousi...

men tror gerne at der er mange venskaber der er bygget på noget andet... og lidt mindre solidt fundament... hvor det kan ske...

jeg har desværre bare personligt ikke oplevet et venskab der ikke endte med sexuelle undertoner - undtagen med min homosexuelle ven, som der jo a gode grunde ikke er risiko for den slags med

Anmeld

8. august 2012

FrkZier

morethanperfect skriver:

Det kan der da godt ..

Men jeg kan sagtens have drengevenner uden det betyder noget ..
Men jeg har da før oplevet der har været sket noget .. Enda med en som jeg har kendt hele livet  

tror bare ofte at hvis en mand så ses tit med en kvinde osv, så tænker han en eller anden dag - tjoo, det ku jo være man var heldig, og så kommer med 'the move'

Anmeld

8. august 2012

Kay

FrkZier skriver:

jeg har desværre bare personligt ikke oplevet et venskab der ikke endte med sexuelle undertoner - undtagen med min homosexuelle ven, som der jo a gode grunde ikke er risiko for den slags med

jeg har også haft en del "drene venner" hvor det gik rigtig godt... indtil det gik galt... men det virker altså i nogle tilfælde...

Anmeld

8. august 2012

morethanperfect

FrkZier skriver:

tror bare ofte at hvis en mand så ses tit med en kvinde osv, så tænker han en eller anden dag - tjoo, det ku jo være man var heldig, og så kommer med 'the move'

Nogle gør måske .. Men ikke nogle af mine venner har gjort det ..

Anmeld

8. august 2012

FrkZier

Kay skriver:

jeg har også haft en del "drene venner" hvor det gik rigtig godt... indtil det gik galt... men det virker altså i nogle tilfælde...

dejligt at der er nogen der kan få det til at fungere

Anmeld

8. august 2012

FrkZier

morethanperfect skriver:

Nogle gør måske .. Men ikke nogle af mine venner har gjort det ..

dejligt .. sådan nogen venner vil jeg også have

Anmeld

8. august 2012

Bebsesmoar

Latterlig teori 

Venskab handler ikke om køn eller om alder eller påklædning eller valg af sko eller parfume! Min kæreste må gerne have veninder! Jeg er da ligeglad! For jeg ved at et venskab ikke handler om kønnet! Jeg ville blive syndsyg hvis jeg ikke måtte have mænd som venner! Kvinder er belastene at høre om og se skrive i længden!! Der skal være noget afveksling,noget man kun kan få af det modsatte køn,eller sin modsætnng naturligvis!! 

Anmeld

8. august 2012

FrkZier

Bebsesmoar skriver:

Latterlig teori 

Venskab handler ikke om køn eller om alder eller påklædning eller valg af sko eller parfume! Min kæreste må gerne have veninder! Jeg er da ligeglad! For jeg ved at et venskab ikke handler om kønnet! Jeg ville blive syndsyg hvis jeg ikke måtte have mænd som venner! Kvinder er belastene at høre om og se skrive i længden!! Der skal være noget afveksling,noget man kun kan få af det modsatte køn,eller sin modsætnng naturligvis!! 

latterlig teori?? - det er da 1. VIRKELIG arrogant at sige! og 2. det er jo tydeligvis ikke en latterlig teori i det der er rigtig mange herinde der har skrevet at de havde en mandeven, og så gik det i vasken pga. sexuelle undertoner!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.