Hej i tøser derude 
Jeg sad igår og snakkede med en veninde omkring venskabet mellem mænd og kvinder. Min veninde holder fast i det ikke kan lade sig gøre, da der på et eller andet tidspunkt altid vil opstå en seksuel spænding mellem parterne..
- det er jeg så uenig i, men er faktisk ikke helt sikker alligevel, i det min eneste sådan rigtig tætte hankøns ven jeg har - er homoseksuel, så NEJ der opstår aldrig seksuel spænding der (
)
Fra mit synspunkt afhænger det også af om fyren fx er single eller i forhold, fordi hvis han er single kan man jo frit ses så ofte man vil osv, men så er der vel stadig en risiko for at man ender i en situation hvor der kommer nogen sexuelle lyster ind i billedet?! men hvis han derimod er i forhold, er chancen for dette vel mindre? men hvad så med hans kæreste, det må da være svært at afbalancere forholdet mellem veninde og kæreste så kæresten ikke bliver utryg?
hvad er jeres indstilling til dette? har i selv hankøns venner i ses med ofte (som ca. en gang om ugen) evt. overnatter hos? kan det lade sig gøre uden der på et eller andet tidspunkt kommer sex ind i billedet? 
Anmeld