Jeg tror det er helt op til det enkelte venskab om det kan lade sig gøre - og så afhænger det sikkert også af både manden og kvindens holdning til dét at være venner og hvad det inkluderer.
Jeg har tidligere da jeg var single haft venner hvor jeg faktisk ikke troede at der kunne opstå en seksuel spænding, men det gjorde der alligevel.
Har dog også haft en meget god ven her mens jeg har været gift med min mand, det var også hans bedste ven (vi mødte ham samtidig) og her var der INTET seksuelt imellem os, vi var bare helt ind i sjælen venner
Min mand har ofte sagt at han er 100% rolig ved vores relation og han ikke ville blinke hvis vi sov sammen eller enddog tog et bad, da det er så platonisk som det kan være.
(Det skal siges at den snak er taget i forbindelse med at andre har tvivlet på om det nu også kunne være platonisk, ikke min mand, jeg eller vores ven)
Det venskab består dog ikke længere, hverken med min mand eller jeg, da vores vens nye kæreste havde det enormt svært ved at vi (alle 3) var så tætte men mest med mig
og hun langsomt fik og ud på en sidelinje og nu er det omkring 1 år siden vi sidst har snakket, desværre!
Anmeld