venskab mellem mand og kvinde ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

UnderCover37

meget ærgeligt at du har mistet så god en ven!

- man burde mene der ville være bedre løsninger end at bryde jeres venskab, som du selv siger, tage jeres ord for gode varer, eller selv engagere sig i at lære din mand og dig at kende så hun selv ku se i var reele mennesker (går jeg lige ud fra i er).. men ja, det må da også have været svært for hende at acceptere et så tæt forhold mellem hendes kæreste og en anden kvinde, men bare mega ærgeligt!

Jow jow vi er skam reelle nok og dyrker ikke noget mærkeligt som måske kunne skræmme hende

Ja det er sgu trist, for et eller andet sted tror jeg det er noget unikt man ikke lige får tilbage men det er så en helt anden debat!

Synes faktisk det er "fedt" (på en eller anden wierd måde) at din ven er homoseksuel da du så slipper for en kærestes uberettigede jalousi på den konto...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

FrkZier

UnderCover35 skriver:

Jow jow vi er skam reelle nok og dyrker ikke noget mærkeligt som måske kunne skræmme hende

Ja det er sgu trist, for et eller andet sted tror jeg det er noget unikt man ikke lige får tilbage men det er så en helt anden debat!

Synes faktisk det er "fedt" (på en eller anden wierd måde) at din ven er homoseksuel da du så slipper for en kærestes uberettigede jalousi på den konto...

det var det jeg tænkte hehe

meget ærliglig!

det faktisk mega fedt, også fordi jeg kan sove i samme seng som ham, uden at skulle bekymre mig det mindste om at han vil ha' mig men faktisk i starten da min kæreste og jeg begyndte at se hinanden, var han ikke glad for at martin(min ven) og jeg sås så meget fordi han tænkte; aargh er er han nu homo osv.. men efter han så havde mødt ham, var han ikke længere i tvivl

Anmeld

7. august 2012

An&Jo

FrkZier skriver:

Hej i tøser derude

Jeg sad igår og snakkede med en veninde omkring venskabet mellem mænd og kvinder. Min veninde holder fast i det ikke kan lade sig gøre, da der på et eller andet tidspunkt altid vil opstå en seksuel spænding mellem parterne..

- det er jeg så uenig i, men er faktisk ikke helt sikker alligevel, i det min eneste sådan rigtig tætte hankøns ven jeg har - er homoseksuel, så NEJ der opstår aldrig seksuel spænding der ()

Fra mit synspunkt afhænger det også af om fyren fx er single eller i forhold, fordi hvis han er single kan man jo frit ses så ofte man vil osv, men så er der vel stadig en risiko for at man ender i en situation hvor der kommer nogen sexuelle lyster ind i billedet?! men hvis han derimod er i forhold, er chancen for dette vel mindre? men hvad så med hans kæreste, det må da være svært at afbalancere forholdet mellem veninde og kæreste så kæresten ikke bliver utryg?

hvad er jeres indstilling til dette? har i selv hankøns venner i ses med ofte (som ca. en gang om ugen) evt. overnatter hos? kan det lade sig gøre uden der på et eller andet tidspunkt kommer sex ind i billedet?

jeg har ikke venner af hankøn som jeg sover sammen med, jeg kan godt låne deres sofa hvis jeg har været i byen eller andet, men ikke ellers, men så er der tjekket med min kæreste først om han er iorden med det, eller om han hellere vil hente mig hjem midt nat..

men jeg har en rigtig god kammerat, som jeg ses med når der er mulighed for det, men han har et ret travlt skema og det samme har jeg..
Men jeg træner gerne med ham og vi kan også sagtens spise sammen engang imellem.. Jeg smider ikke bare venner væk fordi jeg får en kæreste, og NEJ der har aldrig været opstået nogen seksuel stemning imellem os da vi slet ikke har set hinanden som kærester på noget tidspunkt..

Anmeld

7. august 2012

FrkZier

An&Jo skriver:

jeg har ikke venner af hankøn som jeg sover sammen med, jeg kan godt låne deres sofa hvis jeg har været i byen eller andet, men ikke ellers, men så er der tjekket med min kæreste først om han er iorden med det, eller om han hellere vil hente mig hjem midt nat..

men jeg har en rigtig god kammerat, som jeg ses med når der er mulighed for det, men han har et ret travlt skema og det samme har jeg..
Men jeg træner gerne med ham og vi kan også sagtens spise sammen engang imellem.. Jeg smider ikke bare venner væk fordi jeg får en kæreste, og NEJ der har aldrig været opstået nogen seksuel stemning imellem os da vi slet ikke har set hinanden som kærester på noget tidspunkt..

tror at hvis min ven ikke havde været homoseksuel, havde jeg heller ikke valgt at dele seng med ham - så havde jeg nok pænt lånt sofaen

men er du 110% sikker på at hvis i begge var singler, i byen og sku følges hjem, at INTET ville ske?

Anmeld

7. august 2012

UnderCover37

FrkZier skriver:

det var det jeg tænkte hehe

meget ærliglig!

det faktisk mega fedt, også fordi jeg kan sove i samme seng som ham, uden at skulle bekymre mig det mindste om at han vil ha' mig men faktisk i starten da min kæreste og jeg begyndte at se hinanden, var han ikke glad for at martin(min ven) og jeg sås så meget fordi han tænkte; aargh er er han nu homo osv.. men efter han så havde mødt ham, var han ikke længere i tvivl

Åh ja de kære tanker der kan spinne ud af kontrol! 

Herligt han ikke længere tvivler og at I kan bevare et skønt venskab!

Anmeld

7. august 2012

FrkZier

UnderCover35 skriver:

Åh ja de kære tanker der kan spinne ud af kontrol! 

Herligt han ikke længere tvivler og at I kan bevare et skønt venskab!

præcis!

- det rigtig dejligt, så jeg ude over at være nervøs for en jaolux kæreste

Anmeld

7. august 2012

UnderCover37

FrkZier skriver:

præcis!

- det rigtig dejligt, så jeg ude over at være nervøs for en jaolux kæreste

Ja, må altså være guld værd

Anmeld

7. august 2012

FrkZier

UnderCover35 skriver:

Ja, må altså være guld værd

er det bestmet også

Anmeld

7. august 2012

An&Jo

FrkZier skriver:

tror at hvis min ven ikke havde været homoseksuel, havde jeg heller ikke valgt at dele seng med ham - så havde jeg nok pænt lånt sofaen

men er du 110% sikker på at hvis i begge var singler, i byen og sku følges hjem, at INTET ville ske?

Jeps, jeg er også 250% sikker for har kendt ham længere tid end min kæreste og har sovet ved ham tit som single også i hans seng og der er aædrig sket en dyt .

Anmeld

7. august 2012

FrkZier

An&Jo skriver:

Jeps, jeg er også 250% sikker for har kendt ham længere tid end min kæreste og har sovet ved ham tit som single også i hans seng og der er aædrig sket en dyt .

hvor dejligt at det faktisk kan lade sig gøre - tror desværre bare det er meget sjældent

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.