jeres hjem?:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2012

MortilElias2010

lhn89 skriver:

Vi bor hyggeligt  Jeg ved ikke helt hvordan jeg vil beskrive vores stil - vi har lidt af det hele  Nogle ting har vi arver, andet er genbrug og noget er designermøbler. Jeg synes at vi har et rigtigt fint mix, der gør det personligt og lige præcis vores hjem 

Jeg har dog kun disse billeder, men de viser lidt hvodan her ser ud 

Jeg er SÅ vild med puden i lænestolen, den med alle farverne. Et tip om hvor du har købt den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

henh01

lhn89 skriver:

Jeg mener at den er fra Ilva 

Okay tak.. Så tror jeg ikke man kan få den længere.. Hmm er på jagt efter noget med asymetriske liner til over min sofa, men det er nærmest umuligt

Anmeld

3. august 2012

Levi&LilysMor

AnonymAnonym skriver:

Hvordan bor i? - er det sådan hyggeligt, sommhus-agtigt, stilet eller hvordan :-)) 

Herhjemme er vi meget "stilet" eller hvad man kan sige, med sort hvid grå tema, skarpe kanter og nips ting .. Kan vise billeder når vi kommer ud i vores nye hus..

I må meget gerne sætte billeder ind af jeres hjem, hvis i har lyst - ku jo være man fik lidt inspiration :-)) 

Sort/hvide møbler med favrige billeder og selvfølgelig billeder af vores søn  vores gang har sådan et tapet hvor det er mønstret sort/hvid, men vil gerne have det mønstret men med farve i 

Der flyder ikke en masse nips ting herhjemme 

Anmeld

3. august 2012

lhn89

MortilElias2010 skriver:

Jeg er SÅ vild med puden i lænestolen, den med alle farverne. Et tip om hvor du har købt den?

Jeg er også rigtigt glad for den - kæresten har dog ikke den samme begejstring, for den, som jeg  

Men jeg var så heldig at finde den i en genbrug til 5 kr.  

Anmeld

3. august 2012

MortilElias2010

Loa skriver:

Hvor er det FEDT!!!!!

Tak! Elsker at sætte kulør på tilværelsen

Anmeld

3. august 2012

lhn89

henh01 skriver:

Okay tak.. Så tror jeg ikke man kan få den længere.. Hmm er på jagt efter noget med asymetriske liner til over min sofa, men det er nærmest umuligt

Nej det er ikke sikkert at de har den længere. Det er ved at være 2 år siden vi købte den.

Men ja, det var netop også det ønske vi havde. Et sted hvor jeg kunne sætte lidt "nips" og så skulle det ikke "bare" være hylder 

Anmeld

3. august 2012

MortilElias2010

Miss Flowerpower skriver:

Fedt med nogle farver

Ja det må da næsten falde i din smag, med det profilnavn Er vild med farver. Heldigvis er manden fuldstændig med på ideen

Anmeld

3. august 2012

SS82

Miss Flowerpower skriver:

Inspiration er fedt, især når det gælder bolig  Elsker at læse i dersens boligmagasiner...

Vi bor i Virum, (nordsjælland), rækkehus, jeg ved ikke hvad man skal kalde vores "stil" ligger nogle billeder op så kan I/du selv bedømme, vil selv mene, at der er tilpas "gang i den".. Jeg er ikke så meget til nips, så det har vi ikke det store af... Men jeg elsker farver

Vi har 133 m2, 4 værelser, 2 badeværelser, køkken, stue og gang, samt en lille have med anlagt træterasse, helt perfekt og lidt hyggeligt.

Er vild med jeres hus  Lige min stil 

Anmeld

3. august 2012

Rosengreen

Vi bor hyggeligt  Jeg ved ikke helt hvordan jeg vil beskrive vores stil - vi har lidt af det hele  Nogle ting har vi arver, andet er genbrug og noget er designermøbler. Jeg synes at vi har et rigtigt fint mix, der gør det personligt og lige præcis vores hjem 

Jeg har dog kun disse billeder, men de viser lidt hvodan her ser ud 

Uhh har ledt SÅ længe efter den lampe I har over spisebordet!  Kan du huske hvad modellen hedder? 

Anmeld

3. august 2012

XXSS

MortilElias2010 skriver:

Ja det må da næsten falde i din smag, med det profilnavn Er vild med farver. Heldigvis er manden fuldstændig med på ideen

haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.