jeres hjem?:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2012

MortilElias2010

R E G N B U E N S farver!

Og med det sagt, så bliver jeg også nødt til at vise billeder

Pang, farver, afdæmpet, nyt, vildtvoksende, tilrettelagt, brugt, gammelt, genbrug, gør-det-selv er stilen herhjemme. Ting med historie og fortællinger i sig, ting vi er følelsesmæssigt knyttet til og vigtigst af alt personlige ting som billeder af familien og børnemiljøet er i højsædet!

Billederne giver et virkelig godt indtryk af hvem vi er

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Loa

MortilElias2010 skriver:

R E G N B U E N S farver!

Og med det sagt, så bliver jeg også nødt til at vise billeder

Pang, farver, afdæmpet, nyt, vildtvoksende, tilrettelagt, brugt, gammelt, genbrug, gør-det-selv er stilen herhjemme. Ting med historie og fortællinger i sig, ting vi er følelsesmæssigt knyttet til og vigtigst af alt personlige ting som billeder af familien og børnemiljøet er i højsædet!

Billederne giver et virkelig godt indtryk af hvem vi er

Hvor er det FEDT!!!!!

Anmeld

3. august 2012

Camilla..

Vi bor.. emmh.. hyggeligt/moderne..

nu er der blevet lavede en del om siden det her billede blev taget.

alle mine puder, tæpper og små ting som slat og peber er limegrøn.

Anmeld

3. august 2012

Carina:-)

Her har vi rå hvide vægge,lædermøbler og alt er holdt i sort/hvidt kun afbrudt af en enkelt knaldrød leklint lampe i stuen

Vi har ingen nips,men mange billeder,og et par fede (efter vores smag) malerier.

Anmeld

3. august 2012

An&Jo

jeg vil gerne vise billeder senere, men vores indretning lige nu er præget af mange store og tunge møbler, og det er slet ikke sådan jeg/vi ønsker det..

Jeg vil gerne have det mere lyst, og det starter jeg med at få gjort med spisebordsstolene inde i stuen, vi skal bare lige have sparet op til dem, for vi vil gerne have hvide eames stole med træben, og ja de koster jo altså en lille smule..

der er så smidt lidt farver ind hist og her, men desværre ikke så mange som jeg kunne ønske.. Jeg elsker farver, men de skal også hænge sammen med det andet..

Anmeld

3. august 2012

Maja_4000

Team Putte skriver:

Herhjemme er temaet sort, hvid og knald rød Elsker kanter og kontrasten mellem den sorte og røde Der findes ik meget nips herhjemme, synes mere om billeder af familien der pryder hjemmet

Det samme her

Anmeld

3. august 2012

AnonymAnonym

Hvor er der bare mange flotteoffer smarte hjem altså

Kan slet ikke vente med at vise jer vores 

Anmeld

3. august 2012

Lullaby

Rodet

Ej men men 2 børn + min mand så er der ALTID rodet. Ikke beskidt men rodet. Der ligger gerne legetøj overalt, min mands papirer flyder for han lægger dem er hvor han liiiige er på daværende tidspunkt, der ligger sutter, dyner og bamser overalt i sofaen så du skal næsen skubbe alt sammen for at finde en plads.

Anmeld

3. august 2012

Muffin_girl

Masig skriver:

Vi bor vist temmelig moderne tror jeg... huset er arkitekttegnet med skæve vinkler og kanter og vi har prøvet så vidt muligt at indrette det efter samme stil med de midler vi nu lige havde... Lige pt er det meget hvidt (og lidt sort), men vi har gjort det sådan at det er muligt at pifte op med lidt farver når man bliver træt af det hvide... Badeværelserne er sorte/hvide og piftet op med farverige håndklæder, måtter og nipsting...

(de grønne/lilla farver i stuen havde vi tidligere, lige pt er det hvidt)

Kæft det er lækkert !!! 

Anmeld

3. august 2012

JulieE

Vores hjem er en funny blanding af designer møbler, Ikea arve møbler og hjemmebyggede ting  Vi bor småt, men får altid at vide, at især vores stue er vildt hyggeligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.