jeres hjem?:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2012

XXSS

Den lykkelige skriver:

Ja ok  Tak.. er det vægophængt toilettet?? Synes det super fedt..

Yep det er det, det ER også fedt og anderledes.. Prøv at skriv navnet på google og ilbagno alessi og tryk på billeder så kan du se dem ordentligt der - mit billede er lidt sløret kan jeg se.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

MortilElias2010

lhn89 skriver:

Jeg er også rigtigt glad for den - kæresten har dog ikke den samme begejstring, for den, som jeg  

Men jeg var så heldig at finde den i en genbrug til 5 kr.  

Genbrugsbutikker er et HIT! Hvor fedt! Elsker at ose i dem! Man går sjældent hvis nogensinde tomhændede derfra

Anmeld

3. august 2012

lhn89

MortilElias2010 skriver:

Genbrugsbutikker er et HIT! Hvor fedt! Elsker at ose i dem! Man går sjældent hvis nogensinde tomhændede derfra

Det samme her!  

Der er ALTID et eller andet jeg kan bruge 

Anmeld

3. august 2012

MortilElias2010

lhn89 skriver:

Det samme her!  

Der er ALTID et eller andet jeg kan bruge 

Præcis! Hvis ikke det var for priserne, så var det uhyre farligt for kontoen at gå derind. Det kan virkelig få mit blod til at pumpe. I mange andre butikker vil jeg helst bare gerne ud igen med det samme. Kan ikke fordrage at shoppe tøj fx.

Anmeld

4. august 2012

Rosengreen

lhn89 skriver:

Den er fra kartell og modellen hedder "fly" 

Mange tak!  Den er så fed! 

Anmeld

4. august 2012

fif

Miss Flowerpower skriver:

Inspiration er fedt, især når det gælder bolig  Elsker at læse i dersens boligmagasiner...

Vi bor i Virum, (nordsjælland), rækkehus, jeg ved ikke hvad man skal kalde vores "stil" ligger nogle billeder op så kan I/du selv bedømme, vil selv mene, at der er tilpas "gang i den".. Jeg er ikke så meget til nips, så det har vi ikke det store af... Men jeg elsker farver

Vi har 133 m2, 4 værelser, 2 badeværelser, køkken, stue og gang, samt en lille have med anlagt træterasse, helt perfekt og lidt hyggeligt.

Anmeld

4. august 2012

AnonymAnonym

fif skriver:

vil glæde mig til at se billeder, for det lyder super hyggeligt 

Anmeld

4. august 2012

fif

AnonymAnonym skriver:

vil glæde mig til at se billeder, for det lyder super hyggeligt 

Det er ik min, har bare sys godt om hendes billeder  Ved ik lige hvor de blev af hihi

Anmeld

4. august 2012

AnonymAnonym

fif skriver:

Det er ik min, har bare sys godt om hendes billeder  Ved ik lige hvor de blev af hihi

ej ups haha, nogengange går det vist lige lidt for hurtigt 

Anmeld

5. august 2012

XXSS

fif skriver:

Tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.