Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MortilElias2010 skriver: R E G N B U E N S farver! Og med det sagt, så bliver jeg også nødt til at vise billeder Pang, farver, afdæmpet, nyt, vildtvoksende, tilrettelagt, brugt, gammelt, genbrug, gør-det-selv er stilen herhjemme. Ting med historie og fortællinger i sig, ting vi er følelsesmæssigt knyttet til og vigtigst af alt personlige ting som billeder af familien og børnemiljøet er i højsædet! Billederne giver et virkelig godt indtryk af hvem vi er
R E G N B U E N S farver!
Og med det sagt, så bliver jeg også nødt til at vise billeder
Pang, farver, afdæmpet, nyt, vildtvoksende, tilrettelagt, brugt, gammelt, genbrug, gør-det-selv er stilen herhjemme. Ting med historie og fortællinger i sig, ting vi er følelsesmæssigt knyttet til og vigtigst af alt personlige ting som billeder af familien og børnemiljøet er i højsædet!
Billederne giver et virkelig godt indtryk af hvem vi er
Fedt med nogle farver
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bebsesmoar skriver: Vores stil af afslappet,jeg er gift med Ikea
Vores stil af afslappet,jeg er gift med Ikea
haha fed kommentar
Men så er det bigami, jeg er også gift med Ikea
Kongmulle skriver: haha fed kommentar Men så er det bigami, jeg er også gift med Ikea
Det er okay. Jeg kan godt acceptere at vi bytter
Ikea er såååå nice
Månsson skriver: Vi bor hvis ret moderne i sort/hvid og stål uden nips men sukkulenter, forskellige lysestager og enkelte pynte ting som figure fra kaj bojesen og royal copenhagen..Vi er os ret glade for sort granit så det har vi os en del af
Vi bor hvis ret moderne i sort/hvid og stål uden nips men sukkulenter, forskellige lysestager og enkelte pynte ting som figure fra kaj bojesen og royal copenhagen..Vi er os ret glade for sort granit så det har vi os en del af
I LOVE YOUR BAAAATHROOOOOOOM!!!
Camilla.. skriver: Vi bor.. emmh.. hyggeligt/moderne..nu er der blevet lavede en del om siden det her billede blev taget.alle mine puder, tæpper og små ting som slat og peber er limegrøn.
Vi bor.. emmh.. hyggeligt/moderne..nu er der blevet lavede en del om siden det her billede blev taget.alle mine puder, tæpper og små ting som slat og peber er limegrøn.
Årh manner, er vild med gyngestolen!!
Vi bor hyggeligt Jeg ved ikke helt hvordan jeg vil beskrive vores stil - vi har lidt af det hele Nogle ting har vi arver, andet er genbrug og noget er designermøbler. Jeg synes at vi har et rigtigt fint mix, der gør det personligt og lige præcis vores hjem
Jeg har dog kun disse billeder, men de viser lidt hvodan her ser ud
HeidiØ skriver: I LOVE YOUR BAAAATHROOOOOOOM!!!
dorthemus skriver: Her bor Runa og jeg Efter en periode med meget hvidt så har jeg fået lyst til farver igen Runa og jeg har byttet værelser så hun kunne få det store værelse og så har entreen også fået en stor tur med bl.a. sort effekt tapet over panelet.
Her bor Runa og jeg Efter en periode med meget hvidt så har jeg fået lyst til farver igen Runa og jeg har byttet værelser så hun kunne få det store værelse og så har entreen også fået en stor tur med bl.a. sort effekt tapet over panelet.
lhn89 skriver: Vi bor hyggeligt Jeg ved ikke helt hvordan jeg vil beskrive vores stil - vi har lidt af det hele Nogle ting har vi arver, andet er genbrug og noget er designermøbler. Jeg synes at vi har et rigtigt fint mix, der gør det personligt og lige præcis vores hjem Jeg har dog kun disse billeder, men de viser lidt hvodan her ser ud
henh01 skriver: Hvor er den der vægreol fra?
Hvor er den der vægreol fra?
Jeg mener at den er fra Ilva
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128