jeres hjem?:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2012

AnonymAnonym

Lullaby skriver:

Rodet

Ej men men 2 børn + min mand så er der ALTID rodet. Ikke beskidt men rodet. Der ligger gerne legetøj overalt, min mands papirer flyder for han lægger dem er hvor han liiiige er på daværende tidspunkt, der ligger sutter, dyner og bamser overalt i sofaen så du skal næsen skubbe alt sammen for at finde en plads.

hehe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

dorthemus

Her bor Runa og jeg

Efter en periode med meget hvidt så har jeg fået lyst til farver igen Runa og jeg har byttet værelser så hun kunne få det store værelse og så har entreen også fået en stor tur med bl.a. sort effekt tapet over panelet.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. august 2012

Lovely<3

Vi bor moderne, stilrent og en smule minimalistisk. Vi har en del designermøbler og ikke særlig meget nips. Farverne er afdæmpede uden at være kedelige 

Anmeld

3. august 2012

Muhmi

JulieE skriver:

Vores hjem er en funny blanding af designer møbler, Ikea arve møbler og hjemmebyggede ting  Vi bor småt, men får altid at vide, at især vores stue er vildt hyggeligt 

Det ER hyggeligt... Bare fordi det er småt betyder det ikke at det ikke er godt!

Anmeld

3. august 2012

TeamRocket

Jeg synes vi bor fantastisk! Jeg elsker mit hjem. Det er en anelse feminint- men bliver så opvejet af de store tunge træ møbler, og så bor vi hyggeligt med hyggelys frem for rigtig lampelys, vi har fine trægulve- men fine bløde tæpper liggende, vi har en del arvet- men også en del dyre fancy nyindkøbte ting. Og så bor vi også praktisk- for med snart tre børn og et kæmpe hus de kan brede sig rundt i- skal jeg have let ved at gøre rent, støvsuge, tøre støv af osv. Vores stil- er vel det man kalder 'din, min og vores stil' Vi har meget brun, hvid, pink, blå og grønne farver og så billeder i farver- gider ikke det der triste sort hvid halløj.

Anmeld

3. august 2012

TR

AnonymAnonym skriver:

Hvordan bor i? - er det sådan hyggeligt, sommhus-agtigt, stilet eller hvordan :-)) 

Herhjemme er vi meget "stilet" eller hvad man kan sige, med sort hvid grå tema, skarpe kanter og nips ting .. Kan vise billeder når vi kommer ud i vores nye hus..

I må meget gerne sætte billeder ind af jeres hjem, hvis i har lyst - ku jo være man fik lidt inspiration :-)) 

- Jeg vil sige at vores er lidt stilet og alligevel ikk, tror det kommer an på hvordan man ser på det

vores møbler ( minus sofaen) er fra gennembrug, hvor vi har renoveret dem, så vi køre i sort og hvid, mens lys, billeder er pang farver og lidt pynte ting i kemik som står på gulvet 

Anmeld

3. august 2012

Masig

AalborgPigen skriver:

Kæft det er lækkert !!! 

Tak

Vi er også rigtig glade for det...

Anmeld

3. august 2012

JulieE

Muhmi skriver:

Det ER hyggeligt... Bare fordi det er småt betyder det ikke at det ikke er godt!

Tak  Ja.. Vi lever efter devisen småt er godt  

Anmeld

3. august 2012

Bebsesmoar

Vores stil af afslappet,jeg er gift med Ikea 

Anmeld

3. august 2012

XXSS

Inspiration er fedt, især når det gælder bolig  Elsker at læse i dersens boligmagasiner...

Vi bor i Virum, (nordsjælland), rækkehus, jeg ved ikke hvad man skal kalde vores "stil" ligger nogle billeder op så kan I/du selv bedømme, vil selv mene, at der er tilpas "gang i den".. Jeg er ikke så meget til nips, så det har vi ikke det store af... Men jeg elsker farver

Vi har 133 m2, 4 værelser, 2 badeværelser, køkken, stue og gang, samt en lille have med anlagt træterasse, helt perfekt og lidt hyggeligt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.