jeres hjem?:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2012

XXSS

Slott skriver:

Er vild med jeres hus  Lige min stil 

Tak  

Jeg synes at det er fedt, at man selv kan indrette sit hjem som man vil, da vi købte huset var det et dødsbo og alt er ændret, så det er cool så længe man føler sig hjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Den lykkelige

Miss Flowerpower skriver:

Inspiration er fedt, især når det gælder bolig  Elsker at læse i dersens boligmagasiner...

Vi bor i Virum, (nordsjælland), rækkehus, jeg ved ikke hvad man skal kalde vores "stil" ligger nogle billeder op så kan I/du selv bedømme, vil selv mene, at der er tilpas "gang i den".. Jeg er ikke så meget til nips, så det har vi ikke det store af... Men jeg elsker farver

Vi har 133 m2, 4 værelser, 2 badeværelser, køkken, stue og gang, samt en lille have med anlagt træterasse, helt perfekt og lidt hyggeligt.

Min stil er så langt fra jeres hjem som den kunne være... men hvor er det bare super fedt  jeres badeværelse er da mega fedt.. har aldrig set rundt toilet og sådan en slags håndvask.. helt vildt

Anmeld

3. august 2012

XXSS

Den lykkelige skriver:

Min stil er så langt fra jeres hjem som den kunne være... men hvor er det bare super fedt  jeres badeværelse er da mega fedt.. har aldrig set rundt toilet og sådan en slags håndvask.. helt vildt

hehe, mange tak

Har hellere ikke set nogen have det/dem, så derfor synes jeg at det er super fedt... Elsker at have noget, som ikke andre har, det gør det specielt for mig. Vi har det samme toilet på det store bad og man sidder "skide" godt  Elsker italienske ting.. Hvordan ser dit hjem ud?

Anmeld

3. august 2012

LLN

Lullaby skriver:

Rodet

Ej men men 2 børn + min mand så er der ALTID rodet. Ikke beskidt men rodet. Der ligger gerne legetøj overalt, min mands papirer flyder for han lægger dem er hvor han liiiige er på daværende tidspunkt, der ligger sutter, dyner og bamser overalt i sofaen så du skal næsen skubbe alt sammen for at finde en plads.

Åh hvor er jeg glad for at jeg ikke er den eneste der har det sådan. Her lægger både mand og børnene ting alle steder. For mandens vedkommende skyldes det så også lidt at vi ikke har et sted til vores ting da sønnen fik slået vores kontor sammen med hans værelse.

Jeg har lært at slappe af og se igennem fingre med rodet. Sørger for at få ryddet helt op en gang om ugen så der kan blive gjort rent, så her er ikke beskidt.

Anmeld

3. august 2012

dorthemus

henh01 skriver:

hvor er uglen fra? den du har hængende over Runas seng?

Jeg har købt den via www.amio.dk hvor kreative mennesker sælger deres ting. Jeg huske desværre ikke sælgwreb, men jeg kan oplyse at det faktisk er et pusleunderlag

Anmeld

3. august 2012

Den lykkelige

hehe, mange tak

Har hellere ikke set nogen have det/dem, så derfor synes jeg at det er super fedt... Elsker at have noget, som ikke andre har, det gør det specielt for mig. Vi har det samme toilet på det store bad og man sidder "skide" godt  Elsker italienske ting.. Hvordan ser dit hjem ud?

Mit hjem er med udskæringer, romantisk, krummelure, indvendigt bindingsværk, creme, nougat og lyse farver.. store gardiner osv.. vi bor i gammelt hus.. så synes det passer godt i stilen.. ville aldrig kunne lave sådan noget som i har.. men det ser rigtig flot ud!! Hvor har i købt toilet og vask??

Anmeld

3. august 2012

XXSS

Den lykkelige skriver:

Mit hjem er med udskæringer, romantisk, krummelure, indvendigt bindingsværk, creme, nougat og lyse farver.. store gardiner osv.. vi bor i gammelt hus.. så synes det passer godt i stilen.. ville aldrig kunne lave sådan noget som i har.. men det ser rigtig flot ud!! Hvor har i købt toilet og vask??

Det lyder rigtig romantisk og det jeg vil sige er hyggeligt.. Jeg har bare fået et flip med lidt humør = pang.

Jamen jeg googlede toiletter og vaske og fandt dette navn

ilbagno alessi (det hedder toilet og vask) og så fandt jeg samlet en hjemmeside som ville give mest rabat  Kan faktisk ikke husk, hvilken side vi købte det på..

Anmeld

3. august 2012

Den lykkelige

Det lyder rigtig romantisk og det jeg vil sige er hyggeligt.. Jeg har bare fået et flip med lidt humør = pang.

ilbagno alessi (det hedder toilet og vask) og så fandt jeg samlet en hjemmeside som ville give mest rabat  Kan faktisk ikke husk, hvilken side vi købte det på..

Ja ok  Tak.. er det vægophængt toilettet?? Synes det super fedt..

Anmeld

3. august 2012

Den lykkelige

Nå ja det er det kan jeg lige se

Anmeld

3. august 2012

lhn89

Rosengreen skriver:

Uhh har ledt SÅ længe efter den lampe I har over spisebordet!  Kan du huske hvad modellen hedder? 

Den er fra kartell og modellen hedder "fly" 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.