jeres hjem?:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2012

oktoberbabyen

vi har lige renoveret det meste af huset..

vores stue var lys.. nu skal den lge have en ny omgang den bliver med grå vægge og et fotostate med noget new york tema også kommer der lige et prinsesse hjeørne til hendes tøjskab og sådan men der går lige lidt med stuen for er igang med fyrrumet

men ellers er køkken sort/hvid/stål med noget skrift på væggen

ungerne værelser er med farve og rigtig børne agtige, men lyse

vi prøver at få det til at være hyggeligt uden for mange møbler. og lidt personlighed.. det synes jeg nemlig ikke altid man finder i hjem med de skarpe kanter. det kan hurtigt virke meget koldt sys jeg så her tilsætter vi altså lidt farve uden det bliver en farvepallet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

SukkerDronning

Super fede hjem I har Skriver lige, for at jeg nemt kan finde denne tråd igen til inspiration

Anmeld

10. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Kongmulle skriver:

haha fed kommentar

Men så er det bigami, jeg er også gift med Ikea

Jeg er gift med børnenes IKEA
Alle mine møbler er derfra, og så har børnene overtaget hele hytten

Anmeld

10. august 2012

Vicki G

Hvordan bor i? - er det sådan hyggeligt, sommhus-agtigt, stilet eller hvordan :-)) 

Herhjemme er vi meget "stilet" eller hvad man kan sige, med sort hvid grå tema, skarpe kanter og nips ting .. Kan vise billeder når vi kommer ud i vores nye hus..

I må meget gerne sætte billeder ind af jeres hjem, hvis i har lyst - ku jo være man fik lidt inspiration :-)) 

Her bor vi nok hyggeligt, men samtidig stilet.Bor i et gammelt hus, men har prøvet at gøre det så hyggeligt som muligt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.