jeres hjem?:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.215 visninger
73 svar
0 synes godt om
3. august 2012

AnonymAnonym

Hvordan bor i? - er det sådan hyggeligt, sommhus-agtigt, stilet eller hvordan :-)) 

Herhjemme er vi meget "stilet" eller hvad man kan sige, med sort hvid grå tema, skarpe kanter og nips ting .. Kan vise billeder når vi kommer ud i vores nye hus..

I må meget gerne sætte billeder ind af jeres hjem, hvis i har lyst - ku jo være man fik lidt inspiration :-)) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Lene32

Her er hyggen i højsæde,vi har børnenes værelser,lille badeværelsse og vores soveværelse på 1.sal.Nedenunder er der gang,stuen,stort badeværelse,køkken og gæsteværelse.
Vi har masser af billeder af børnene og familien fremme.

Anmeld

3. august 2012

AnonymAnonym

Lene32 skriver:

Her er hyggen i højsæde,vi har børnenes værelser,lille badeværelsse og vores soveværelse på 1.sal.Nedenunder er der gang,stuen,stort badeværelse,køkken og gæsteværelse.
Vi har masser af billeder af børnene og familien fremme.

Ej det lyder da kanon hyggeligt 

Anmeld

3. august 2012

Lene32

AnonymAnonym skriver:

Ej det lyder da kanon hyggeligt 

Tak :-)
Det er det også og vi har skam også en lille have :-)

Anmeld

3. august 2012

Team Putte

AnonymAnonym skriver:

Hvordan bor i? - er det sådan hyggeligt, sommhus-agtigt, stilet eller hvordan :-)) 

Herhjemme er vi meget "stilet" eller hvad man kan sige, med sort hvid grå tema, skarpe kanter og nips ting .. Kan vise billeder når vi kommer ud i vores nye hus..

I må meget gerne sætte billeder ind af jeres hjem, hvis i har lyst - ku jo være man fik lidt inspiration :-)) 

Herhjemme er temaet sort, hvid og knald rød Elsker kanter og kontrasten mellem den sorte og røde Der findes ik meget nips herhjemme, synes mere om billeder af familien der pryder hjemmet

Anmeld

3. august 2012

Dinna88

Vi bor stik modsat af jer - jeg kan slet ikke slappe af i "sort/hvidt, højglans, læder, skarpte kanter"-agtigt 

Vi bor lettere romantisk. Tunge møbler i mørkt træ, sofaer der ligner Ektorp serien fra IKEA, udskæringer på møblerne m.m. På væggene er egne fotografier af natur/personer samt egne malerier. Vores lejlighed er ikke noget nær det jeg ønsker, men jeg vil ikek gøre noget ved det før vi flytter. Så har jeg fået lov til at tapesere een væg med noget smukt, romantisk tapet bl.a.  

Jeg er ikke dårlig til nips ting, men det skal ikke se rodet ud. Så vi har lækre planter stående, orkideer og romantiske lysestager. I vores hjem er kendetegnet lidt "gammeldags/romantisk/hyggeligt/afslappet" Og jeg elsker det.

Anmeld

3. august 2012

minimig

V kører sådan en lidt afslappet 60'er/retrostil med lyse vægge og gulve, hvor møbler og tingeltangel er mørkt træ og forskellige farver. Jeg elsker det

Anmeld

3. august 2012

Masig

Vi bor vist temmelig moderne tror jeg... huset er arkitekttegnet med skæve vinkler og kanter og vi har prøvet så vidt muligt at indrette det efter samme stil med de midler vi nu lige havde... Lige pt er det meget hvidt (og lidt sort), men vi har gjort det sådan at det er muligt at pifte op med lidt farver når man bliver træt af det hvide... Badeværelserne er sorte/hvide og piftet op med farverige håndklæder, måtter og nipsting...

(de grønne/lilla farver i stuen havde vi tidligere, lige pt er det hvidt)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. august 2012

L&V

AnonymAnonym skriver:

Vi bor hvis ret moderne i sort/hvid og stål uden nips men sukkulenter, forskellige lysestager og enkelte pynte ting som figure fra kaj bojesen og royal copenhagen..

Vi er os ret glade for sort granit så det har vi os en del af

Anmeld

3. august 2012

morethanperfect

Vi er lige flyttet , og næsten kommet på plads .. 

Her er vores stuer . Vi mangler dog en skænk men ved ikke lige hvor den skal stå endnu 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.