Hvordan er det hos jer er mormor bedre end farmor?? Syns godt nok man læser mange tråde om de irriterende svigermødre men ikke så mange om ens egne mødre. Bærer man mere over med sin egen mor?? Syns faktisk ofte når jeg læser disse tråde at jeg faktisk ikke ser så meget andet end en farmor der er glad og stolt af sit barnebarn og en mor som nogen gange virker til bare gerne at ville brokke sig over svigermor??
Hos os er der ingen mormor og en skøn farmor som jeg ikke vil bytte væk
Den er svær at svare på 
Vi har både mormor og farmor. Mormor er karrieremenneske, så vi ser hende ikke så tit - ligeså med morfar. Men når de er her eller vi besøger dem, så nyder vi alle det. De er sammen med Elias på den måde, de er, når de kan.
Men farmor arbejder ikke, men farfar gør, så hun har været meget på banen fra han var helt lille og de har uden tvivl et stærkere bånd mellem sig. Og det værdsætter jeg meget meget højt. Min farmor (svigermor) har været en velsignelse i vores liv. Så her kommer på ingen måde sure miner på den bekostning.
Det er oftere der er kurre på tråden mellem min mor og jeg. Men når det endelig er, så elsker jeg at være sammen med alle bedsterne!
og Elias får masser ud af det, på hver deres forskellige måde.
De hjælper også til på hver deres måde, farmor og farfar går til hånde, mens mine forældre oftest bidrager økonomisk.
Anmeld