kicha skriver:
Hvordan er det hos jer er mormor bedre end farmor?? Syns godt nok man læser mange tråde om de irriterende svigermødre men ikke så mange om ens egne mødre. Bærer man mere over med sin egen mor?? Syns faktisk ofte når jeg læser disse tråde at jeg faktisk ikke ser så meget andet end en farmor der er glad og stolt af sit barnebarn og en mor som nogen gange virker til bare gerne at ville brokke sig over svigermor??
Hos os er der ingen mormor og en skøn farmor som jeg ikke vil bytte væk
Hm, det kan da godt være.
Da jeg var lille ville jeg helst være hos mormor og var sådan set ikke specielt glad for farmor.
Men ellers så tror jeg stadig det er sådan, tror mere det er fordi at jeg ikke ville kunne få mig til at sige til svigermor at det hun gør er træls eller hvad det nu kunne være, hvorimod jeg sagtens ville kunne sige til min mor at hun skal lade være med at gøre sådan og sådan.
Tror det er den forskel der er. Jeg kan også se på min svigerinde at kærestens side af familien er nogle hun anstrenger sig for at være søde overfor når den lille er der, men jeg sidder selv og bliver irriteret på dem når jeg kan se hvad de laver - og det er endda selvom vi rigtig godt kan lide dem som person, de er rigtgig søde mennesker, men ligeså snart der er børn så har vi bare nogle ting de ikke skal, men vi kan ikke få os til at sige det da de ikke er "vores familie"
Gav det mening?
Anmeld