kicha skriver:
Du får altså lige denne
- syns det er rigtig skønt at du er så bevist om ikke at gøre forskel
Synes det er rigtig vigtigt! Min mor er også farmor til min brors børn. Og hun har ikke haft et ben til jorden der! Hver gang hun har spurgt om hun måtte besøge ungerne,har deres mormor stået der 5 minutter senere.... Og så hang børnene op af mormor.
Det gjorde at min mor ikke så børnene i lang tid, da hun følte sig ligegyldig, og sat til side. Nu har de et bedre forhold,men det er stadig lidt mærket af "fortiden".
Så hun er ogs MEGET obs på at lade farmor komme til, når de begge er her. Det er super skønt, at hun bruger sin oplevelse "at det at være farmor", til at gøre det bedre for Lukas' farmor.
Min egen mormor har aldrig været der for mig, og min farmor døde før jeg overhovede var i tankerne, så har "kun" haft min oldemor, som så var "mormor" for mig. Min morfar har jeg aldri kendt, og min farfar døde da jeg var 5år.
Så jeg NYDER at Lukas både har mormor, morfar (min mors mand), Farmor, "grandad"(farmors kæreste), farfar, 2 oldemødre og 1 oldefar
Han er en meget heldig dreng! Og det skal bevares sålænge det er muligt! Og her mener jeg til den dag de går bort.
Anmeld