ulven kommer... ulven kommer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2012

Kay

Update:

de er blevet kortere i varrighed men der er også kortere i mellem... og de er blevet sværer at skelne mellem hinanden... men ikke så voldtsomt stærke... men skal holde flere pauser undervejs når jeg skriver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

Kay

pemiro skriver:

Anede ikk hvordan jeg sku måle tid mellem veer samtidig med at måle tid på selve vern, så da jeg fik appen var der fire min mellem og de tog et min.. Så afsted på sygehuset

ahhh på den måde

Anmeld

29. juli 2012

2721

Kay skriver:

Update:

de er blevet kortere i varrighed men der er også kortere i mellem... og de er blevet sværer at skelne mellem hinanden... men ikke så voldtsomt stærke... men skal holde flere pauser undervejs når jeg skriver

Anmeld

29. juli 2012

MorAnna.

29. juli 2012

Frøken J.

MortilElias2010 skriver:

Arrrh.. Kay altså - du skulle slet ikke være i stand til at taste lige nu fy fy.

Jow da Jeg skrev en debat da jeg havde slemme veer - jeg SKULLE jo lige skrive på baby

SPÆNDENDE Kay!!

Anmeld

29. juli 2012

Camillos

Kay skriver:

Update:

tror enden.er  nær 

Anmeld

29. juli 2012

Kay

lukker computeren lidt nu og slapper af... skriver senere...

Anmeld

29. juli 2012

MortilElias2010

Frøken J. skriver:

Jow da Jeg skrev en debat da jeg havde slemme veer - jeg SKULLE jo lige skrive på baby

SPÆNDENDE Kay!!

I er godt tossede.

Anmeld

29. juli 2012

M (:

Held og lykke! 

Anmeld

29. juli 2012

Frøken J.

MortilElias2010 skriver:

I er godt tossede.

Eller afhængige af baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.