Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Update:
de er blevet kortere i varrighed men der er også kortere i mellem... og de er blevet sværer at skelne mellem hinanden... men ikke så voldtsomt stærke... men skal holde flere pauser undervejs når jeg skriver
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
pemiro skriver: Anede ikk hvordan jeg sku måle tid mellem veer samtidig med at måle tid på selve vern, så da jeg fik appen var der fire min mellem og de tog et min.. Så afsted på sygehuset
Anede ikk hvordan jeg sku måle tid mellem veer samtidig med at måle tid på selve vern, så da jeg fik appen var der fire min mellem og de tog et min.. Så afsted på sygehuset
ahhh på den måde
Kay skriver: Update: de er blevet kortere i varrighed men der er også kortere i mellem... og de er blevet sværer at skelne mellem hinanden... men ikke så voldtsomt stærke... men skal holde flere pauser undervejs når jeg skriver
MortilElias2010 skriver: Arrrh.. Kay altså - du skulle slet ikke være i stand til at taste lige nu fy fy.
Arrrh.. Kay altså - du skulle slet ikke være i stand til at taste lige nu fy fy.
tror enden.er nær
lukker computeren lidt nu og slapper af... skriver senere...
Frøken J. skriver: Jow da Jeg skrev en debat da jeg havde slemme veer - jeg SKULLE jo lige skrive på baby SPÆNDENDE Kay!!
Jow da Jeg skrev en debat da jeg havde slemme veer - jeg SKULLE jo lige skrive på baby SPÆNDENDE Kay!!
I er godt tossede.
Held og lykke!
MortilElias2010 skriver: I er godt tossede.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128