ulven kommer... ulven kommer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2012

MortilElias2010

Hep hep hep hep hep hep

Well, Kay har da ikke skrevet siden ved 19tiden så måske er det tiden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

Kay

babypudder skriver:

pas på med at gå i bad ved de tidlige veer der er en grund til at man ikk må komme i karbad på FG for tidligt fordi det varme vand kan stoppe veer'ne igen.

men  ALT hva jeg kan ffor at der er noget i gang hos dig og håber på du vil sende en smule ve støv i denne retning for nu har jeg haft murren i ca 30 min men heller ikk andet end det.

har egentlig heller ik lyst til bad lige nu... men kan være det kommer

håber også snart det er din tur

Anmeld

29. juli 2012

Kay

christina92 skriver:

Ej hvor lyder det spændende!

Håber det for alvor går i gang denne gang

Jeg krydser hvertfald fingre, og i så fald ønsker jeg dig en fantastisk god fødsel! Glæder mig til at se vidunderet

tak

Anmeld

29. juli 2012

Kay

pussekat skriver:

kom nu ud med dig

Anmeld

29. juli 2012

Ayasmor

Kay skriver:

jo fra start til start... har hentet sådan en abb på telefonen der måler veens længde og mellemrummet... man ska bare trykke når den starter og den stopper og igen ved næste

Lige for at opmuntre dig, så vil jeg lige sige at jeg startede med veer med 6-7 min. imellem og ca. 40 sek. varighed. Dette var de allerførste veer, og sådan fortsatte det i nogle timer. Da jeg tog på sygehuset for at få lidt at sove på var der fortsat 6-7 min. imellem men med ca. 1 min. varighed. 4 timer efter var hun der.. HEP HEP HEP

Anmeld

29. juli 2012

MortilElias2010

Arrrh.. Kay altså - du skulle slet ikke være i stand til at taste lige nu fy fy.

Anmeld

29. juli 2012

Kay

cecilie1984 skriver:

for at din baby pige snart kigger ud til sin moar og far.

Uh hvor kan jeg godt huske det, min datter bliver 1 år i morgen og selvom det lyder mærkeligt kunne jeg godt lige føde hende igen (måske foruden ambulancen ) men det er bare SÅ en fantastisk ting en fødsel, til trods for smerterne

glæder mig til en update

skal nok updatere

Anmeld

29. juli 2012

Kay

Camillos skriver:

hvordan går det?

har lige været ude og gå en tur med hunden... og nøj nogle af dem bidder nu ret meget... men ellers ingen ændring...

Anmeld

29. juli 2012

Kay

Kb skriver:

Enig her. Og med stor farer for at være den vilde lyseslukker, så kan du jo i teorien risikere at være gravid 23 dage endnu Men det sker selvfølgelig ikke.... Slap af, slap af, slap af - mit bedste råd
Og så ellers pøj pøj med det hele

tak... ligger mig også på sofaen nu og ser lidt film og slapper af...

Anmeld

29. juli 2012

Kay

babymus77 skriver:

Ihh hvor dejligt;-) Krydser for de tager til;-) Hvad hedder den app du bruger? Der er jo mange hehe:-)

contraction timer... den har et blåt logo med et ur i...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.