ulven kommer... ulven kommer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

MaleneLarsen

Kay skriver:

tak så kan det være det går igang igen... men er nu forholdsvis modløs lige nu hvad det angår...

Ja, jeg kan sagtens følge dig! Men der må da være noget undervejs, med så regelmæssige veer du har haft. Men ellers må du bare igang med rengøring, indkøb, tøjvask, oprydning, trapper, gåture - mon så ikke det sætter lidt skub i det igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Kay

Emilieprinsessen skriver:

Ihh øv en opdate havde håbet du havde født

Håber der sker noget idag og det tager til, så lille baby kan komme ud til jer <3

ja nu må vi se hvad der sker... er gået over til en forventning om at jeg går over tid... for når man ik opføre sig ordentligt kan man få lov at blive inde på sit værelse

Anmeld

30. juli 2012

Kay

MaleneLarsen skriver:

Ja, jeg kan sagtens følge dig! Men der må da være noget undervejs, med så regelmæssige veer du har haft. Men ellers må du bare igang med rengøring, indkøb, tøjvask, oprydning, trapper, gåture - mon så ikke det sætter lidt skub i det igen?

jo måske... men er bare vold træt efter denne nat

Anmeld

30. juli 2012

crille

Kay skriver:

hihi det var der også folk der skød mig til for 3 uger siden  folk er sgu gode til at gøre gravide nervøse eller ivrige

Lige præcis

Anmeld

30. juli 2012

MaleneLarsen

Kay skriver:

jo måske... men er bare vold træt efter denne nat

Ja, det er klart...
Men måske forsøget værd alligevel Pøj pøj.

Anmeld

30. juli 2012

Kay

MaleneLarsen skriver:

Ja, det er klart...
Men måske forsøget værd alligevel Pøj pøj.

ja måske... skal alligevel ud med hunden snart... så...

Anmeld

30. juli 2012

Solstrålebørn

Kay skriver:

update:

føler mig så meget snyt.... mellem 3 og 4 i nat gik det i sig sel... og blev kun til plukkeveer  

så manden er sændt på job og har taget bilen så han kan komme hurtigt hjem hvis det går igang igen...

føles fandemer underligt... var lige overbevist om at når de var så reglmæssige og så lange så var det nok er spørgsmål om timer før hun kom.... men det var ik sådan det skulle gå

går tilbage til at boykotte kroppen!!!

ØV... Ved hvordan du har det... Det skete også et par hos mig ved den sidste... 

Anmeld

30. juli 2012

Kay

Solstrålebørn skriver:

ØV... Ved hvordan du har det... Det skete også et par hos mig ved den sidste... 

ja rigtig øv... men har bestemt mig for at hygge mig i dag og lave dejlige ting for mig

Anmeld

30. juli 2012

Solstrålebørn

Kay skriver:

ja rigtig øv... men har bestemt mig for at hygge mig i dag og lave dejlige ting for mig

Det var godt søde.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.