Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nessie skriver: Hvor spændende Krydser fingre for dig, at det er nu
Hvor spændende
Krydser fingre for dig, at det er nu
tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ihh hvor spændende. GLÆD dig til den fedeste oplevelse i dit liv! Det er så vildt.
pemiro skriver: Skiiide go app..Den fik mig afsted til sygehuset Riiiigtig go fødsel hvis det er nu
Skiiide go app..Den fik mig afsted til sygehuset Riiiigtig go fødsel hvis det er nu
hvordan sendt dig afsted
MortilElias2010 skriver: Hep hep hep hep hep hep Well, Kay har da ikke skrevet siden ved 19tiden så måske er det tiden..
Hep hep hep hep hep hep
Well, Kay har da ikke skrevet siden ved 19tiden så måske er det tiden..
skrev at jeg lige vile gå en tur med hunden den tager lang tid når man skal holde vee pauser
Ayasmor skriver: Lige for at opmuntre dig, så vil jeg lige sige at jeg startede med veer med 6-7 min. imellem og ca. 40 sek. varighed. Dette var de allerførste veer, og sådan fortsatte det i nogle timer. Da jeg tog på sygehuset for at få lidt at sove på var der fortsat 6-7 min. imellem men med ca. 1 min. varighed. 4 timer efter var hun der.. HEP HEP HEP
Lige for at opmuntre dig, så vil jeg lige sige at jeg startede med veer med 6-7 min. imellem og ca. 40 sek. varighed. Dette var de allerførste veer, og sådan fortsatte det i nogle timer. Da jeg tog på sygehuset for at få lidt at sove på var der fortsat 6-7 min. imellem men med ca. 1 min. varighed. 4 timer efter var hun der.. HEP HEP HEP
så jeg kan stadig nå at føde i dag mener du??
MortilElias2010 skriver: Arrrh.. Kay altså - du skulle slet ikke være i stand til at taste lige nu fy fy.
Arrrh.. Kay altså - du skulle slet ikke være i stand til at taste lige nu fy fy.
det er jeg skam heller ik hele tiden... kun når der er pauser... tror godt det her kan tage sin tid
Guldimaven skriver: Ihh hvor spændende. GLÆD dig til den fedeste oplevelse i dit liv! Det er så vildt.
ja nu må vi se.. der er ik sket meget nyt...
Kay skriver: ja nu må vi se.. der er ik sket meget nyt...
Ahr, det skal nok komme snart..
Kay skriver: ja har jo sagt at jeg ik vil ligge under for kroppen... og at jeg derfor ik ville tage tid på noget som helst eller tænke over syntomer eller noget... og sidder så her med contraktion appen fremme og måler tid på hvad jeg (igen igen) tro er begyndende veer... nå anny way.. så bidder de forholds vis til... var i ca 1 minut og er der med 6-7 minutter imelem... kan snakke lidt undervejs i dem... men ikke gå eller stå ret oppe... ser den lille dreng for mig der råber ulven kommer ulven kommer
ja har jo sagt at jeg ik vil ligge under for kroppen... og at jeg derfor ik ville tage tid på noget som helst eller tænke over syntomer eller noget...
og sidder så her med contraktion appen fremme og måler tid på hvad jeg (igen igen) tro er begyndende veer...
nå anny way.. så bidder de forholds vis til... var i ca 1 minut og er der med 6-7 minutter imelem...
kan snakke lidt undervejs i dem... men ikke gå eller stå ret oppe...
ser den lille dreng for mig der råber ulven kommer ulven kommer
Så spændende.
Håber for dig det er nu
Glæder mig til Update fra dig.
Kay skriver: hvordan sendt dig afsted
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128