ulven kommer... ulven kommer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2012

NessaXenia

Frøken J. skriver:

Eller afhængige af baby

Jeg skrev en tråd om jeg havde veer, vel og mærke vestorm kl 4 om natten og hun er født kl 7. MÅTTE bare skrive på baby.dk!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

Frøken J.

NessaXenia skriver:

Jeg skrev en tråd om jeg havde veer, vel og mærke vestorm kl 4 om natten og hun er født kl 7. MÅTTE bare skrive på baby.dk!!

Hahaha!!! noget lignende her

Anmeld

29. juli 2012

Solstrålebørn

MortilElias2010 skriver:

I er godt tossede.

Jeg skrev sms'er da jeg var 9 cm åben...  Bare for at det kunne komme på baby.dk 

Anmeld

29. juli 2012

Solstrålebørn

Noget nyt? 

Hep hep 

Anmeld

29. juli 2012

Mor til Ella

Kay skriver:

ja har jo sagt at jeg ik vil ligge under for kroppen... og at jeg derfor ik ville tage tid på noget som helst eller tænke over syntomer eller noget...

og sidder så her med contraktion appen fremme og måler tid på hvad jeg (igen igen) tro er begyndende veer...

nå anny way.. så bidder de forholds vis til... var i ca 1 minut og er der med 6-7 minutter imelem...

kan snakke lidt undervejs i dem... men ikke gå eller stå ret oppe...

ser den lille dreng for mig der råber ulven kommer ulven kommer

Den APP er bare god

Krydser hvad  kan

Anmeld

29. juli 2012

Millermor

Håber for dig (: sender mine bedste tanker!

Anmeld

29. juli 2012

Kay

Solstrålebørn skriver:

Noget nyt? 

Hep hep 

update:

har sendt manden i seng... så han forhåbentlig kan få sovet lidt.... jeg bliver på sofaen hvor jeg ik har for langt til toilettet... skal tisse hele tiden...

der er 4-7 min fra start til start... og de vare ca 2-2½ minut nogle af dem 3....

jeg tænker de bør gøre mere ondt.... men manden syntes det lydder som om det gør meget ondt...

skal da også koncentrere mig om vejrtrækning... og intet andet når de er der...

Anmeld

29. juli 2012

Solstrålebørn

Kay skriver:

update:

har sendt manden i seng... så han forhåbentlig kan få sovet lidt.... jeg bliver på sofaen hvor jeg ik har for langt til toilettet... skal tisse hele tiden...

der er 4-7 min fra start til start... og de vare ca 2-2½ minut nogle af dem 3....

jeg tænker de bør gøre mere ondt.... men manden syntes det lydder som om det gør meget ondt...

Kunne da hvert fald godt tyde på der er noget i gang... 

Anmeld

29. juli 2012

Frøken J.

Kay skriver:

update:

De lyder godt nok lange, hvis det er veer, jeg ved slet ikke om veer kan vare 3 minutter af gangen - men det kan sagtens ske kroppen er ved at varme lidt op, du er jo også tæt på termin

Anmeld

29. juli 2012

Kay

Solstrålebørn skriver:

Kunne da hvert fald godt tyde på der er noget i gang... 

ja... men hvor ondt skal det gøre? sys ikke smerten er ubærelig... men det gør da rigtig ondt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.