ulven kommer... ulven kommer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2012

Frøken J.

Kay skriver:

ja... men hvor ondt skal det gøre? sys ikke smerten er ubærelig... men det gør da rigtig ondt

Du skal meget gerne nå et punkt, hvor du hverken kan føre en samtale, eller holde ud at være nogen steder. Der findes selvfølgelig få, som har "nemme" veer, men det er sådan man siger det er for de fleste. Personligt kunne jeg til sidst ikke overskue selv at time veerne, det måtte Lars gøre, imens jeg smed mig på gulvet/i sengen/whatever og bed i en pude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

Kay

Frøken J. skriver:

De lyder godt nok lange, hvis det er veer, jeg ved slet ikke om veer kan vare 3 minutter af gangen - men det kan sagtens ske kroppen er ved at varme lidt op, du er jo også tæt på termin

syntes også de er lange nogle af dem... men er også lidt i tvivl om jeg starter telleren for hurtigt fordi hun mosler meget før og i starten af veerne... og det gør også ondt... så måske starter jeg den for tidligt...

de stareter småt og bliver stører og støre og så går det ned af igen...

Anmeld

29. juli 2012

Kay

Frøken J. skriver:

Du skal meget gerne nå et punkt, hvor du hverken kan føre en samtale, eller holde ud at være nogen steder. Der findes selvfølgelig få, som har "nemme" veer, men det er sådan man siger det er for de fleste. Personligt kunne jeg til sidst ikke overskue selv at time veerne, det måtte Lars gøre, imens jeg smed mig på gulvet/i sengen/whatever og bed i en pude

så ondt gør det ik endnu...

Anmeld

29. juli 2012

Frøken J.

Kay skriver:

så ondt gør det ik endnu...

Ud fra dit andet indlæg kan de jo sagtens være opstart! I hvert fald det der med smerten ligesom topper og så aftager igen. Hvem ved, måske har du de opstartsveer i et par dage, måske går der godt gang i den i nat! Glæder mig til update Jeg har ikke lige så meget erfaring med langsom omstart, da det var lige på og hårdt her, så måske en anden kan skrive mere om det!

Anmeld

29. juli 2012

Happiness

Iiihhh hvor spændende!!! Håber hun kommer til verden i nat! 

Ps. Det lyder som min optakt Håber dog det går MEGET hurtigere for dig! Men kan godt lyde sådan!

Anmeld

29. juli 2012

Kay

Frøken J. skriver:

Ud fra dit andet indlæg kan de jo sagtens være opstart! I hvert fald det der med smerten ligesom topper og så aftager igen. Hvem ved, måske har du de opstartsveer i et par dage, måske går der godt gang i den i nat! Glæder mig til update Jeg har ikke lige så meget erfaring med langsom omstart, da det var lige på og hårdt her, så måske en anden kan skrive mere om det!

bliver mere og mere sikker på det er i gang... venter bae på de tager til i styrke...

Anmeld

29. juli 2012

Frøken J.

Kay skriver:

bliver mere og mere sikker på det er i gang... venter bae på de tager til i styrke...

Held og lykke

Anmeld

29. juli 2012

Kay

Happiness skriver:

Iiihhh hvor spændende!!! Håber hun kommer til verden i nat! 

Ps. Det lyder som min optakt Håber dog det går MEGET hurtigere for dig! Men kan godt lyde sådan!

sys ik det virker som om det kommer til at gå stærkt... men nu må vi se... ligger og slapper på sofaen imellem veerne... sys de er lange men ik så smertefulde endnu...

Anmeld

29. juli 2012

Kay

Frøken J. skriver:

Held og lykke

tak

Anmeld

29. juli 2012

Laulund87

Held og lykke,  hvor er det spændende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.