ulven kommer... ulven kommer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2012

pussekat

Kay skriver:

ja har jo sagt at jeg ik vil ligge under for kroppen... og at jeg derfor ik ville tage tid på noget som helst eller tænke over syntomer eller noget...

og sidder så her med contraktion appen fremme og måler tid på hvad jeg (igen igen) tro er begyndende veer...

nå anny way.. så bidder de forholds vis til... var i ca 1 minut og er der med 6-7 minutter imelem...

kan snakke lidt undervejs i dem... men ikke gå eller stå ret oppe...

ser den lille dreng for mig der råber ulven kommer ulven kommer

kom nu ud med dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

cecilie1984

for at din baby pige snart kigger ud til sin moar og far.

Uh hvor kan jeg godt huske det, min datter bliver 1 år i morgen og selvom det lyder mærkeligt kunne jeg godt lige føde hende igen (måske foruden ambulancen ) men det er bare SÅ en fantastisk ting en fødsel, til trods for smerterne

glæder mig til en update

Anmeld

29. juli 2012

Camillos

Kay skriver:

ja har jo sagt at jeg ik vil ligge under for kroppen... og at jeg derfor ik ville tage tid på noget som helst eller tænke over syntomer eller noget...

og sidder så her med contraktion appen fremme og måler tid på hvad jeg (igen igen) tro er begyndende veer...

nå anny way.. så bidder de forholds vis til... var i ca 1 minut og er der med 6-7 minutter imelem...

hvordan går det?

Anmeld

29. juli 2012

Kb

Isabella_mor skriver:

ja nu er du jo så langt henne...

jeg syntes du skal tage dig et dejligt varmt bad og så bare prøve at slippe tankerne lidt.. læs en bog eller sådan noget... og så se hvad der sker. det kan godt være det fortsætter.. Det er jo ikke fedt hvis du skal sidde og frygte at der ikke sker noget.. det bruger du alt din energi på, du skal i stedet bruge så lidt energi som muligt her i optakten så du har en masse til når det virkelig gælder

Enig her. Og med stor farer for at være den vilde lyseslukker, så kan du jo i teorien risikere at være gravid 23 dage endnu Men det sker selvfølgelig ikke.... Slap af, slap af, slap af - mit bedste råd
Og så ellers pøj pøj med det hele

Anmeld

29. juli 2012

Guldimaven

cecilie1984 skriver:

for at din baby pige snart kigger ud til sin moar og far.

Uh hvor kan jeg godt huske det, min datter bliver 1 år i morgen og selvom det lyder mærkeligt kunne jeg godt lige føde hende igen (måske foruden ambulancen ) men det er bare SÅ en fantastisk ting en fødsel, til trods for smerterne

glæder mig til en update

Ja, den følelse får jeg også altid når jeg læser om en fødsel.. Det er bare SÅ fantastisk en oplevelse. Og jeg glæder mig vildt til at prøve det igen.

Anmeld

29. juli 2012

babymus77

Ihh hvor dejligt;-) Krydser for de tager til;-) Hvad hedder den app du bruger? Der er jo mange hehe:-)

Anmeld

29. juli 2012

cecilie1984

Guldimaven skriver:

Ja, den følelse får jeg også altid når jeg læser om en fødsel.. Det er bare SÅ fantastisk en oplevelse. Og jeg glæder mig vildt til at prøve det igen.

Anmeld

29. juli 2012

Nessie

Hvor spændende

Krydser fingre for dig, at det er nu

Anmeld

29. juli 2012

Kay

mariamiss6 skriver:

Hvor langt er du nu?

det lyder altså meget rigtigt Og veer af 1 minuts varighed, regelmæssige, med 6-7 minutter imellem, er en retg od start synes jeg

Jeg ved ikke hvordan du tæller dem.... er det fra start til start, eller fra start til slut?

Mine de sidste jeg kunne nå at tage tid på, med den første... varede op til 1½ minut, med ca. det samme imellem.... Hold  nu op det var ikkenemt at ringe til nogen som helst

Ogjeg sadmed et armbåndsur med en sekundviser på, som tælleapparat heheh... Jeg opgav da  veerne nåede den hastighed og varighed

jo fra start til start... har hentet sådan en abb på telefonen der måler veens længde og mellemrummet... man ska bare trykke når den starter og den stopper og igen ved næste

Anmeld

29. juli 2012

pemiro

Kay skriver:

Skiiide go app..
Den fik mig afsted til sygehuset

Riiiigtig go fødsel hvis det er nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.