ulven kommer... ulven kommer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2012

Happiness

Kay skriver:

sys ik det virker som om det kommer til at gå stærkt... men nu må vi se... ligger og slapper på sofaen imellem veerne... sys de er lange men ik så smertefulde endnu...

Mine gik der pludselig længere og længere tid imellem... De måtte true mig med vedrop, før min krop fik ordentlig gang i dem En time efter de nævnte ordet vedrop, kom veerne med 3-4 minutters interval

Prøv at slap af. Hører flere sige at veerne først kom da de sov eller slappede helt af. Så har kroppen tid til at arbejde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

Solstrålebørn

Kay skriver:

ja... men hvor ondt skal det gøre? sys ikke smerten er ubærelig... men det gør da rigtig ondt

Jeg vil sige når du ikke kan føre en samtale og koncentrere dig om vejrtrækningen... 

Da jeg ringede anden gang, kunne jeg ikke føre en samtale, midt i samtalen måtte jeg koncentrere mig om vejrtrækningen, da veen var slut sagde jordemoderen i røret "Vi gør en fødestue klar til dig".... 

Anmeld

29. juli 2012

Kay

Happiness skriver:

Mine gik der pludselig længere og længere tid imellem... De måtte true mig med vedrop, før min krop fik ordentlig gang i dem En time efter de nævnte ordet vedrop, kom veerne med 3-4 minutters interval

Prøv at slap af. Hører flere sige at veerne først kom da de sov eller slappede helt af. Så har kroppen tid til at arbejde.

tænker også jeg lukker ned lidt ien og slapper lidt af... og ser hvad der sker...

Anmeld

29. juli 2012

Kay

Solstrålebørn skriver:

Jeg vil sige når du ikke kan føre en samtale og koncentrere dig om vejrtrækningen... 

Da jeg ringede anden gang, kunne jeg ikke føre en samtale, midt i samtalen måtte jeg koncentrere mig om vejrtrækningen, da veen var slut sagde jordemoderen i røret "Vi gør en fødestue klar til dig".... 

kan ik snakke når veen er der... kun træække vejret...

Anmeld

29. juli 2012

Solstrålebørn

Kay skriver:

kan ik snakke når veen er der... kun træække vejret...

Er sikker på der sker noget snart... 

Anmeld

30. juli 2012

dukke

30. juli 2012

MortilElias2010

30. juli 2012

Kay

Solstrålebørn skriver:

Er sikker på der sker noget snart... 

update:

var blevet rigtig træt.... så startede med at fald lidt hend mellem veerne... her efter er der blevet længere og længere imellem dem...

vågner op en gang i mellem med en der gør ondt i samme styrke som før jeg faldt hend... men ved ik om der er har været nogle indre ind i mellem der ik vækker mig... men tvivler...

men der er nok 20-30 minutter i mellem nu....

Anmeld

30. juli 2012

CaWi

Kay skriver:

update:

var blevet rigtig træt.... så startede med at fald lidt hend mellem veerne... her efter er der blevet længere og længere imellem dem...

vågner op en gang i mellem med en der gør ondt i samme styrke som før jeg faldt hend... men ved ik om der er har været nogle indre ind i mellem der ik vækker mig... men tvivler...

Krydser SÅ meget fingre for at det er i gang.
Nu fortjener du altså snart at se din lille guldklump
Sender tonsvis af vestøv afsted til dig

Anmeld

30. juli 2012

Solstrålebørn

Kay skriver:

update:

Okey, krydser... Hvordan mon det går nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.