ulven kommer... ulven kommer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2012

Kay

Emilieprinsessen skriver:

Ihhh hvor skønt at læse !!!! <3  jeg vil os jeg vil ossss <3

hvordan føltes det da det startede ? knus

det startede i formiddags med bare at være murren... og så lige som de andre 3 gange begynte der at komme bølgende smerter... denne gang gør de bare mere ondt og er mere reglmæssige...

men tør stadig ik tro på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

Isabella_mor

Kay skriver:

nej men tør bare ik tro på det rigtig når det er gået i sig selv 3 gange allerede...

ja nu er du jo så langt henne...

jeg syntes du skal tage dig et dejligt varmt bad og så bare prøve at slippe tankerne lidt.. læs en bog eller sådan noget... og så se hvad der sker. det kan godt være det fortsætter.. Det er jo ikke fedt hvis du skal sidde og frygte at der ikke sker noget.. det bruger du alt din energi på, du skal i stedet bruge så lidt energi som muligt her i optakten så du har en masse til når det virkelig gælder

Anmeld

29. juli 2012

Krussedulle

Kay skriver:

det startede i formiddags med bare at være murren... og så lige som de andre 3 gange begynte der at komme bølgende smerter... denne gang gør de bare mere ondt og er mere reglmæssige...

men tør stadig ik tro på det

Hep hep hep

Kunne da godt lyde som om at hun gerne vil ud nu?

Anmeld

29. juli 2012

Kay

Isabella_mor skriver:

ja nu er du jo så langt henne...

jeg syntes du skal tage dig et dejligt varmt bad og så bare prøve at slippe tankerne lidt.. læs en bog eller sådan noget... og så se hvad der sker. det kan godt være det fortsætter.. Det er jo ikke fedt hvis du skal sidde og frygte at der ikke sker noget.. det bruger du alt din energi på, du skal i stedet bruge så lidt energi som muligt her i optakten så du har en masse til når det virkelig gælder

det er også rigtigt

skal lige ud på en aftentur med hunden og så tilbage til sofaen med en god film tror jeg

Anmeld

29. juli 2012

Kay

Krussedulle skriver:

Hep hep hep

Kunne da godt lyde som om at hun gerne vil ud nu?

ja... håber

Anmeld

29. juli 2012

Isabella_mor

Kay skriver:

det er også rigtigt

skal lige ud på en aftentur med hunden og så tilbage til sofaen med en god film tror jeg

ja det er en god ide

Anmeld

29. juli 2012

ESV

29. juli 2012

mariamiss6

Kay skriver:

ja har jo sagt at jeg ik vil ligge under for kroppen... og at jeg derfor ik ville tage tid på noget som helst eller tænke over syntomer eller noget...

og sidder så her med contraktion appen fremme og måler tid på hvad jeg (igen igen) tro er begyndende veer...

nå anny way.. så bidder de forholds vis til... var i ca 1 minut og er der med 6-7 minutter imelem...

kan snakke lidt undervejs i dem... men ikke gå eller stå ret oppe...

ser den lille dreng for mig der råber ulven kommer ulven kommer

Hvor langt er du nu?

det lyder altså meget rigtigt Og veer af 1 minuts varighed, regelmæssige, med 6-7 minutter imellem, er en retg od start synes jeg

Jeg ved ikke hvordan du tæller dem.... er det fra start til start, eller fra start til slut?

Mine de sidste jeg kunne nå at tage tid på, med den første... varede op til 1½ minut, med ca. det samme imellem.... Hold  nu op det var ikkenemt at ringe til nogen som helst

Ogjeg sadmed et armbåndsur med en sekundviser på, som tælleapparat heheh... Jeg opgav da  veerne nåede den hastighed og varighed

Anmeld

29. juli 2012

babypudder

pas på med at gå i bad ved de tidlige veer der er en grund til at man ikk må komme i karbad på FG for tidligt fordi det varme vand kan stoppe veer'ne igen.

men  ALT hva jeg kan ffor at der er noget i gang hos dig og håber på du vil sende en smule ve støv i denne retning for nu har jeg haft murren i ca 30 min men heller ikk andet end det.

Anmeld

29. juli 2012

christina92

Kay skriver:

ja har jo sagt at jeg ik vil ligge under for kroppen... og at jeg derfor ik ville tage tid på noget som helst eller tænke over syntomer eller noget...

og sidder så her med contraktion appen fremme og måler tid på hvad jeg (igen igen) tro er begyndende veer...

nå anny way.. så bidder de forholds vis til... var i ca 1 minut og er der med 6-7 minutter imelem...

kan snakke lidt undervejs i dem... men ikke gå eller stå ret oppe...

ser den lille dreng for mig der råber ulven kommer ulven kommer

Ej hvor lyder det spændende!

Håber det for alvor går i gang denne gang

Jeg krydser hvertfald fingre, og i så fald ønsker jeg dig en fantastisk god fødsel! Glæder mig til at se vidunderet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.