Børn og nøgenhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2012

anynom

Kvinde2970 skriver:

Jeg er udemærket klar over at børn ikke tænker i de baner.  Jeg synes også det er okay at udforske sin krop, bare det foregår på værelset

Hvis jeg har løbet rundt nøgen er det foregået i mine aller første leveår, for jeg kan ikke selv huske det. Desuden synes jeg også at man som 9-årig er for stor til at bade uden tøj. Uanset om man har bryster eller ej.

Ej, det der er så forkert i min optik. Vi taler om en 5 årig, ikke en teenager som tog sig en spiller.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

Lovely<3

JulieWH skriver:

Ej, det der er så forkert i min optik. Vi taler om en 5 årig, ikke en teenager som tog sig en spiller.

Jeg synes stadig ikke det skal foregå når der er andre tilstede. En 5-årig kan da sagtens forstå, hvis man beder ham om at gå ind på sit værelse når han vil pille.

Anmeld

27. juli 2012

132319

Laulund87 skriver:

Nu skriver du pludselig at han pillede, men det skriver du ikke noget om i starten?

Det virker som noget du lige fandt på fordi mange er ret forargede over din holdning og så skulle du lige gøre det værre end det egentlig var. Måske jeg tager fejl

Anmeld

27. juli 2012

anynom

Kvinde2970 skriver:

Jeg synes stadig ikke det skal foregå når der er andre tilstede. En 5-årig kan da sagtens forstå, hvis man beder ham om at gå ind på sit værelse når han vil pille.

Så lærer han jo bare at hvis han skal gøre noget som er en del af hans naturlige udvikling, så skal det foregå i det skjulte? Dét er da så forkert.
Hvis du har så stort et problem med det, så må du jo gå en anden gang.

Anmeld

27. juli 2012

Rødhætte

132319 skriver:

En barnenumse uhygiejnisk? 

Til spørgsmålet, mine børn må løbe nøgne rundt så tosset de vil og min søn på 4 1/2 gør det ofte i weekenderne.

Efter min mening har man et eller andet kompleks hvis man bliver stødt af et nøgent BARN?! 

Anmeld

27. juli 2012

Muhmi

Jeg er udemærket klar over at børn ikke tænker i de baner. Jeg synes også det er okay at udforske sin krop, bare det foregår på værelset

Hvis jeg har løbet rundt nøgen er det foregået i mine aller første leveår, for jeg kan ikke selv huske det. Desuden synes jeg også at man som 9-årig er for stor til at bade uden tøj. Uanset om man har bryster eller ej.

I sin egen have?? Det er da ens frirum hvor man burde kunne gøre lige det man har lyst til... Ja jeg badede selvfølgelig heller ikke nøgen i svømmehallen eller på stranden, men når det foregår på ens egen trygge base, så kan jeg virkelig ikke se noget som helst problem i at man bader nøgen udenfor i sit tinkarbad som 8 årig, selvom der er gæster

Anmeld

27. juli 2012

Lovely<3

JulieWH skriver:

Så lærer han jo bare at hvis han skal gøre noget som er en del af hans naturlige udvikling, så skal det foregå i det skjulte? Dét er da så forkert.
Hvis du har så stort et problem med det, så må du jo gå en anden gang.

Der er vi nok bare forskellige. I mit hjem foregår pilleri altså på værelset.

Anmeld

27. juli 2012

anynom

Kvinde2970 skriver:

Der er vi nok bare forskellige. I mit hjem foregår pilleri altså på værelset.

Så tror jeg altså du er med til at gøre det til noget skamfuldt - som i sidste ende kan resultere i, at dine børn får et forkvaklet forhold til deres kroppe. Men det er jo bare min mening.

Anmeld

27. juli 2012

Lovely<3

JulieWH skriver:

Så tror jeg altså du er med til at gøre det til noget skamfuldt - som i sidste ende kan resultere i, at dine børn får et forkvaklet forhold til deres kroppe. Men det er jo bare min mening.

Ja, jeg er så af en anden mening.

Anmeld

27. juli 2012

chael

Ja, du er da mega sart!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.