Børn og nøgenhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2012

Muhmi

Kvinde2970 skriver:

Ja, men der må være en grænse.

Men denne dreng jeg omtaler begyndte altså på et tidspunkt at sidde og pille ved sig selv på en upassende måde, og det synes jeg godt nok er for meget når man er sammen med andre mennesker. Hans forældre sagde intet til ham!

Okay, så fik jeg egentlig svar på mit spørgsmål... 

Hvorfor glor du egentlig på ham? Helt ærligt, det er da så uskyldigt som det kan være og JA drenge opdager deres tissemand og så stopper de aldrig med at pille ved den, sådan er det bare og det er en del af det at være dreng... Altså jeg kunne forstå hvis det var en teenage dreng der efterhånden vidste hvad en tissemand kan bruges til der sad og pillede nøgen i sofaen, men så havde forældrerne vel helt sikkert også reageret... Min søn piller da også ved hans tissemand og det er da fordi den er pisse spændende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

Lovely<3

Frøken J. skriver:

Hold da op, jeg er total målløs!!

Fordi det er sundt for søren! Og den lille blemås skal da så sandelig have jævnlig luft, gerne hver dag. Ville du synes det var fedt at rende rundt med et stort bind på 24/7 i flere år?

Det skal du da ikke være målløs over! Vi er bare forskellige

Blemåsen får da også luft når man kommer i bad, og mine børn har altid kommet i bad hver dag.

Anmeld

27. juli 2012

132319

Kvinde2970 skriver:

Jeg bliver ikke stødt, jeg synes bare det er upassende.

Når man er 5 år er man da for stor til den slags. Men det er jo bare min mening.

Ja og den er du vist (heldigvis) ret alene om

Anmeld

27. juli 2012

Lovely<3

Muhmi skriver:

Hvorfor er 5 år for stort til at rende nøgen rundt når man har det varmt?

Han forbinder jo intet seksuelt ved det, for han er bare nøgen og fri og leger... Jeg kan ikke forstå på hvilken måde du finder det upassende?

Men hvorfor ikke bare udstsyre den 5-årige med et par badebukser?

Anmeld

27. juli 2012

Muhmi

Kvinde2970 skriver:

Men hvorfor ikke bare udstsyre den 5-årige med et par badebukser?

Fordi det virkelig ikke burde støde nogle som helst i hele verdenen at et 5 årigt barn render rundt med røven bar i HANS eget hjem!

Anmeld

27. juli 2012

TeamRocket

Kvinde2970 skriver:

Ja, men der må være en grænse.

Men denne dreng jeg omtaler begyndte altså på et tidspunkt at sidde og pille ved sig selv på en upassende måde, og det synes jeg godt nok er for meget når man er sammen med andre mennesker. Hans forældre sagde intet til ham!

Arh okay så kan jeg nok godt følge dig. Visse ting må man gerne holde lidt privat.

Anmeld

27. juli 2012

Frøken J.

Kvinde2970 skriver:

Det skal du da ikke være målløs over! Vi er bare forskellige

Blemåsen får da også luft når man kommer i bad, og mine børn har altid kommet i bad hver dag.

Jeg synes nu ikke det er at få luft, når den er under vand

Anmeld

27. juli 2012

KakaoDrik

Vi gør det samme her,det er jo vores barn. Vi bestemmer. Hvis vores er overophedede i deres badetøj og de gerne vil rende rundt uden noget så får de lov til det. Det ser jeg intet galt i

Anmeld

27. juli 2012

Lovely<3

Muhmi skriver:

Okay, så fik jeg egentlig svar på mit spørgsmål... 

Hvorfor glor du egentlig på ham? Helt ærligt, det er da så uskyldigt som det kan være og JA drenge opdager deres tissemand og så stopper de aldrig med at pille ved den, sådan er det bare og det er en del af det at være dreng... Altså jeg kunne forstå hvis det var en teenage dreng der efterhånden vidste hvad en tissemand kan bruges til der sad og pillede nøgen i sofaen, men så havde forældrerne vel helt sikkert også reageret... Min søn piller da også ved hans tissemand og det er da fordi den er pisse spændende...

Ej, det er jo fordi jeg stiller mig og glor på ham i timevis! Jeg kunne ikke undgå at se det, da han spurgte mig om noget mens han sad med hånden mellem benene.

Den slags skal da finde sted mens man er alene på værelset, og da ikke foran gæsterne! Han blev ikke engang bedt om at vaske hænder da vi skulle spise! Og det synes jeg er decideret ulækkert.

Anmeld

27. juli 2012

Laulund87

Nu skriver du pludselig at han pillede, men det skriver du ikke noget om i starten?

Det virker som noget du lige fandt på fordi mange er ret forargede over din holdning og så skulle du lige gøre det værre end det egentlig var. Måske jeg tager fejl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.