Ja, jeg må altså høre jeres mening om dette
I går var jeg på besøg hos et vennepar der har en søn på 5 år. Da jeg kom sad drengen splitter nøgen i sofaen, og blev først efter lang tid bedt om at tage tøj på. Faren sad endda lige ved siden af drengen og sagde intet til ham. Og det fatter jeg bare ikke noget af!
Personligt synes jeg det er enormt upassende at børn skal rende nøgne rundt, og ISÆR når der er gæster. Jeg har da ikke lyst til at se på deres nøgne unge! Synes det er noget mærligt noget at lære sine børn
Mine egne børn har aldrig fået lov til at løbe rundt uden tøj på, for hvorfor skulle de dog det?? Desuden er det da mega uhygiejnisk at sidde nøgen i møblerne. Føj altså!
Er det bare mig der er sart? Lader i selv jeres børn rende rundt uden tøj på?
Altså der sker ikke noget ved at de sidder på møblerne og deres egen nøgen og vil nok sige det først er uhygiejnisk hvis de skider eller tisser på tingene
, men nej synes ikke børn skal rende nøgen rundt, i sidste uge var jeg på stranden hvor jeg så en nøgen dreng på 4 år måske rende rundt, det kommer mit barn så godt nok aldrig til, kender ikke de mennesker som er der og så ved man aldrig om der sidder en pædofil.- FØJ. men er ret så ligeglad med hvad andre gør med deres børn, mit barn kommer bare ikke til det foran fremmede 
Kan også se der bliver skrevet at nøgenhed er meget almindeligt, hvorfor render i så ikke selv nøgen rundt ? hvis børn kan så kan i vel også foran andre ? 
Anmeld