Børn og nøgenhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2012

Muhmi

Gigl skriver:

HAHAHAHA

nåda!

Det er rigtigt Hvem gør da det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

Lovely<3

132319 skriver:

En barnenumse uhygiejnisk? 

Til spørgsmålet, mine børn må løbe nøgne rundt så tosset de vil og min søn på 4 1/2 gør det ofte i weekenderne.

Efter min mening har man et eller andet kompleks hvis man bliver stødt af et nøgent BARN?! 

Jeg bliver ikke stødt, jeg synes bare det er upassende.

Når man er 5 år er man da for stor til den slags. Men det er jo bare min mening.

Anmeld

27. juli 2012

DitteFisk

Muhmi skriver:

Det er rigtigt Hvem gør da det??

Ja jeg er i hvert fald heller ikke synderen hahah.

Anmeld

27. juli 2012

Koen.

132319 skriver:

Til spørgsmålet, mine børn må løbe nøgne rundt så tosset de vil og min søn på 4 1/2 gør det ofte i weekenderne.

Efter min mening har man et eller andet kompleks hvis man bliver stødt af et nøgent BARN?! 

Kunne ikke være mere enig!

Ts. Her i ferien render min datter på 27 mdr render rundt sådan ca nøgen rundt 24-7, hun er så tæt på at være blefri om dagenså derfor er det nemt for hende at smutte på toilet og hun elsker bare at have bar mås kan mine gæster ikke lide det, jamen så kan de gå, mine børn SKAL være der og mine gæster MÅ være der!

Anmeld

27. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det er da det skønne ved at være barn. De er ikke gernerte i den alder og forbinder ikke nøgenhed med noget som helst og i denne varme er det jo skønt at rende nøgen rundt.

Gid man også kunne som voksen

Anmeld

27. juli 2012

Lovely<3

Frøken J. skriver:

Hold da op, det synes jeg godt nok er enormt sart, især det med møblerne! Jeg kan sku godt finde ud på at sidde med røven bar i sofaen. Det er jo MIN sofa, ikke? Jeg vasker mig og er ren, og går da ud fra det samme gælder for drengen. Og især i disse varme dage er nøgenhed da rart! Hvad med da dine børn var helt små? Har de aldrig fået lov at rende med numsen bar i haven eller noget?

Vi havde da Rose med hos min far her i weekenden, hun rendte nøgen rundt i haven og NØD det. Jeg synes tvært i mod det er dig, der lærer dine børn nogle forkerte signaler, hvis du synes nøgenhed generelt er forkert og skammeligt. Skal dine børn skamme sig over deres krop?

Selvfølgelig er der en grænse, men total at bandlyse nøgenhed tager jeg MEGET stor afstand overfor.

Nej mine børn har aldrig rendt nøgne rundt nogen steder. Hverken på stranden eller i haven. Jeg kan virkelig ikke se, hvad det skulle gøre godt for?

Og nej, selvfølgelig skal mine børn ikke skamme sig over deres kroppe, hvilket de heller ikke gør!

Anmeld

27. juli 2012

Laulund87

132319 skriver:

Enig!

Min pige på 2,5 år render tit nøgen og især i denne varme! Okay hvis vi skal ind at handle får hun da lige en ble på, så hun ikke tisser inde i Rema1000 på deres gulv

Anmeld

27. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Kvinde2970 skriver:

Jeg bliver ikke stødt, jeg synes bare det er upassende.

Når man er 5 år er man da for stor til den slags. Men det er jo bare min mening.

Men det er jo stadig et lille barn? Hvordan kan det være upassende?

Anmeld

27. juli 2012

CaWi

tanja. skriver:

Kunne ikke være mere enig!

Ts. Her i ferien render min datter på 27 mdr render rundt sådan ca nøgen rundt 24-7, hun er så tæt på at være blefri om dagenså derfor er det nemt for hende at smutte på toilet og hun elsker bare at have bar mås kan mine gæster ikke lide det, jamen så kan de gå, mine børn SKAL være der og mine gæster MÅ være der!

Er SÅ enig...

Anmeld

27. juli 2012

MorAnna.

Kan ikke se et problem i det.. Mine unger må rende nøgne rundt så tosset de vil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.