Børn og nøgenhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2012

CaWi

Kan da ik se der er noget forkert i det. Jeg har da selv som lille rendt nøgen rundt i haven hos mine forældre, bedste forældre, familien og mine forældres nærmeste venner.
Er det hans alder du er stødt over?? For det er måske der man begynder at i hvert fald give dem trusser på.
Hvad angår at sidde nøgen i sofaen, så sidder jeg da lige nu i trusser og bh fordi jeg ikke kan holde varmen ud.
Og hvem har ikke også haft sex i deres sofa??
Synes du er lidt sippet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

_-Kathrine-_

132319 skriver:

En barnenumse uhygiejnisk? 

Til spørgsmålet, mine børn må løbe nøgne rundt så tosset de vil og min søn på 4 1/2 gør det ofte i weekenderne.

Efter min mening har man et eller andet kompleks hvis man bliver stødt af et nøgent BARN?! 

Enig

Anmeld

27. juli 2012

aarhusmor

Jeg tænker ikke det er uhygiejnisk, men jeg kan sagtens forstå dig. Jeg bryder mig heller ikke om at min venindes datter render rundt nøgen herhjemme.

Anmeld

27. juli 2012

DitteFisk

Får dit barn aldrig lov, at rende nøgen rundt?

Hehe.. min dreng elsker da at være splitter kong hans!  Hvorfor er barne-nøgenhed dog frastødende? Det er jo bare en barnekrop, en ganske ren og aseksuel barnekrop. Og tøj kan da være ligeså uhygiejnisk.

Anmeld

27. juli 2012

Muhmi

Der er da intet underligt ved at et barn render nøgen rundt i den her varme?? Og hvad så om man har gæster? De må da gå hvis de ikke kan tåle mosten... Synes det er en lidt mærkelig holdning at have til den helt igennem naturlige krop... Jeg ved ikke med dig, men jeg vasker altså min røv jævnligt og derfor er den altså ikke beskidt hvis jeg vælger at sidde nøgen i min sofa, desuden så spreder jeg jo ikke ligefrem balderne så selve anus rammer stoffet/læderet...??

Kunne forstå du havde et problem med at faren løb nøgen rundt når de havde gæster, men igen, så er det jo dit problem og der var altså ikke nogen der skulle stoppe mig i at gøre noget i mit eget hjem....

Anmeld

27. juli 2012

Muhmi

Dobbelt

Anmeld

27. juli 2012

Tvillingemor80

Mine piger er stort set nøgne hele tiden her i varmen .. de er 2 år.. Kan virkelig ikke se problemet..

Anmeld

27. juli 2012

missie20

Kvinde2970 skriver:

Ja, jeg må altså høre jeres mening om dette

I går var jeg på besøg hos et vennepar der har en søn på 5 år. Da jeg kom sad drengen splitter nøgen i sofaen, og blev først efter lang tid bedt om at tage tøj på. Faren sad endda lige ved siden af drengen og sagde intet til ham. Og det fatter jeg bare ikke noget af! 

Personligt synes jeg det er enormt upassende at børn skal rende nøgne rundt, og ISÆR når der er gæster. Jeg har da ikke lyst til at se på deres nøgne unge! Synes det er noget mærligt noget at lære sine børn Mine egne børn har aldrig fået lov til at løbe rundt uden tøj på, for hvorfor skulle de dog det?? Desuden er det da mega uhygiejnisk at sidde nøgen i møblerne. Føj altså!

Er det bare mig der er sart? Lader i selv jeres børn rende rundt uden tøj på?

Jeg syntes du er lidt sart.
Forstil dig og have ble på 24/7 i mange dage måneder, og så kommer der endelig en dejlig varm sommerdag, hvor man endelig kan få luftet numsen. Det kan jeg kun se er rart.
Men vil måske godt give dig lidt ret i at det er ikke alle og hvem som helst der må se min søn nøgen. Skal være gode venner eller familie der får lov. Men de sidste dage har det været enormt varmt, så kan ikke helt se din synsvinkel.

Anmeld

27. juli 2012

trunte89

Herhjemme render min datter på 4,5 stort set altid uden tøj. Hn ELSKER det. Kommer der gæster må de altså affinde sig med, at sådan gør man her ( især når det er så varmt som nu )
Når hun er hos sin mormor render hun også ofte uden tøj.

Anmeld

27. juli 2012

DitteFisk

Muhmi skriver:

.... desuden så spreder jeg jo ikke ligefrem balderne så selve anus rammer stoffet/læderet...??

HAHAHAHA

nåda!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.