Børn og nøgenhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
A&F skriver:

Har du ikke læst at så længe det er foran hendes far og jeg, er det okay at hun er uden sin ble. Foran andre er det upassende synes vi. Derfor skal hun have ble på.

Jo og du skriver da ikke hvorfor?

Hvorfor skal den ikke åbenbares hvis der fx er andet familie eller venner tilstede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

A&F

mor:) skriver:

synes ikke jeg vender noget om. Sådan læser jeg indlægget.

Fair nok

Anmeld

28. juli 2012

Kvinde2970 skriver:

Efter min mening er den skags pilleri bare noget privat og ikke noget der skal foregå blandt andre mennesker. Synes faktisk det er synd for drengen, at han skal udstilles på den måde. Han ved jo ikke bedre, for hans forældre har åbenbart ikke lært ham hvordan man omgåes andre mennesker.

Det er jo netop lige det. Han bliver da ikke udstillet. For de færreste mennesker ville tænke en tanke ved det.

Anmeld

28. juli 2012

A&F

Jo og du skriver da ikke hvorfor?

Hvorfor skal den ikke åbenbares hvis der fx er andet familie eller venner tilstede?

Nu har vi heldigvis aldrig stået i den situation. Men vi vil ikke have det. Skal der være en begrundelse før du bliver tilfreds?

Anmeld

28. juli 2012

A&F skriver:

Nu har vi heldigvis aldrig stået i den situation. Men vi vil ikke have det. Skal der være en begrundelse før du bliver tilfreds?

Nu er det her jo en debat.

Men nej jeg kan da være bedøvende ligeglad, men jeg kan bare ikke forstå hvorfor.

Men det kan du vidst heller ikke, siden du ikke kan begrunde det og laver en "sådan er det bare"

Anmeld

28. juli 2012

Lovely<3

Mor og meget mere skriver:

I dit første indlæg spørger du, om du er sart, og vil gerne høre andres mening. Nu fastslår du, at det er et spørgsmål om, at forældrene ikke har lært barnet at omgås andre mennesker! 

Hvorfor skrev du ikke bare i dit første indlæg, at sådan ER verden - at alle, der opfatter tingene anderledes, har fejlet i deres opdragelse? 

Jeg undrer mig over den måde at debattere på - først spørger man, om andre ser på et emne på samme måde eller ej, og pludselig fyrer man så en bredside af, der afslører, at man hele tiden har VIDST - ikke overvejet eller spekuleret på - at de andre gør noget indiskutabelt forkert. 

Slå nu koldt vand i blodet!

Det er jo bare min helt subjektive holdning. JEG mener ikke det er en passende måde at omgåes andre mennesker på...længere er den ikke. Efter min mening er det forkert adfærd.

I har en mening og jeg har en anden mening - What's the big deal?

Anmeld

28. juli 2012

A&F

Nu er det her jo en debat.

Men nej jeg kan da være bedøvende ligeglad, men jeg kan bare ikke forstå hvorfor.

Men det kan du vidst heller ikke, siden du ikke kan begrunde det og laver en "sådan er det bare"

På side 10 har jeg besvaret en anden bruger . Rolig nu med at dømme på forhånd .

Anmeld

28. juli 2012

Lovely<3

FruStolpe skriver:

Jeg har IKKE læst et eneste svar, for er du gal du får mig op i det røde felt !!!!!

Hvis ikke du som gæst kan tåle at se på en nøgen 5 årig, så kan du *bib* tage dine ting og smutte.

Hold da helt op hvor er du snerpet altså

Der skal godt nok ikke meget til for at få dig op i det røde felt!

Tåle det? Jo, men jeg finder det bare upassende. Og det kan da godt være jeg er snerpet -and so what?

Anmeld

28. juli 2012

SD

Kvinde2970 skriver:

No offence, men jeg synes stadig det er upassende uanset hvordan det vendes og drejes og uanset hvor naturligt det end måtte være. Jeg er så TRÆT af denne frisindede tankegang der åbenbart har fået sin helt store renæssaance.

Ville din dreng hygge sig mindre, hvis han fik badebukser på? Begrænser det lille stykke stof hans leg på nogen måde? De er trods alt opfundet til formålet!

Hmpf fra mig også

Det ville han sikkert ikke nej. men i og med at han var i og oppe af badebassinet omgring 25 gange i løbet af dagen så var det bare noget bøvl med våde badebukser. Så han spurgte selv, om ikke han måtte bade i bar mås og selvfølgelig måtte han da det.

Det er jo ikke fordi han render nøgen ned af stræget og synger dejlig er den himmelblå og opføre sig upassende på nogen måde. Han nød bare det gode vejr og at vi havde fri og han kunne gøre hvad han havde lyst til en hel dag.

Hvis ikke du vil have at dine egne børn render med måsen bar, så fred være med det. Men jeg ville sørme godt nok være ked af at du kom her og ville sætte grænser for hvad mit barn må og ikke må. Det var jo dine venners hjem du kom i og dermed deres "regler" der gælder. Sådan er det bare. Vi er jo forskellige som mennekser og heldigvis for det.

Anmeld

28. juli 2012

sabi1979

132319 skriver:

En barnenumse uhygiejnisk? 

Til spørgsmålet, mine børn må løbe nøgne rundt så tosset de vil og min søn på 4 1/2 gør det ofte i weekenderne.

Efter min mening har man et eller andet kompleks hvis man bliver stødt af et nøgent BARN?! 

Enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.