Kvinde2970 skriver:
No offence, men jeg synes stadig det er upassende uanset hvordan det vendes og drejes og uanset hvor naturligt det end måtte være. Jeg er så TRÆT af denne frisindede tankegang der åbenbart har fået sin helt store renæssaance.
Ville din dreng hygge sig mindre, hvis han fik badebukser på? Begrænser det lille stykke stof hans leg på nogen måde? De er trods alt opfundet til formålet!
Hmpf fra mig også
Det ville han sikkert ikke nej. men i og med at han var i og oppe af badebassinet omgring 25 gange i løbet af dagen så var det bare noget bøvl med våde badebukser. Så han spurgte selv, om ikke han måtte bade i bar mås og selvfølgelig måtte han da det.
Det er jo ikke fordi han render nøgen ned af stræget og synger dejlig er den himmelblå og opføre sig upassende på nogen måde. Han nød bare det gode vejr og at vi havde fri og han kunne gøre hvad han havde lyst til en hel dag.
Hvis ikke du vil have at dine egne børn render med måsen bar, så fred være med det. Men jeg ville sørme godt nok være ked af at du kom her og ville sætte grænser for hvad mit barn må og ikke må. Det var jo dine venners hjem du kom i og dermed deres "regler" der gælder. Sådan er det bare. Vi er jo forskellige som mennekser og heldigvis for det.
Anmeld