Kvinde2900 skriver:
Efter min mening skal det skal ihvertfald ikke foregå mens der gæster tilstede
Shorts eller ej, jeg synes stadig ikke man skal sidde og pille på den måde. Hvis det havde været min søn, havde jeg da bare bedt ham stoppe.
beder du et barn der piller, om at stoppe, så gør du det at pille ved sig selv, til noget skammeligt... og det kan der have psykologiske konsekvenser ved senere..
jeg er mor til en dreng på 4,5år (næsten) og han løb så sent som igår og i forgårs nøgen rundt sammen med min venindes datter på 4år i deres have.. nøj hvor de nød det...
alle børn har det med at pille ved sig selv.. jeg prøver at lære Noah at det er ok at pille, men har man lyst til at pille så er det når man er på værelset.. selvom jeg har sagt dette, piller Noah stadig konstant.. men man skal bare blive ved med at påminde og ikke gøre det til et tabu..
du er nok ret alene om at børn på 5år ikke bør være nøgne, eller børn bør være nøgne i al almindelighed... jeg var selv nøgen som barn i den alder når vi badede i vores badebassin på græsset uden foran vores have i et rækkehus 

Børn bliver ikke luftet ved at komme i bad.. vi bader vel alle vores børn
og de bliver heller ikke luftet i et par badebukser... nøgenhed er en almindelighed og som vi er skabt.. vi blev ikke skabt med tøj på, det er noget vi har "opfundet" sammen med blufærdighed
tror det er dig der har de forkerte briller på mht. børn og nøgenhed.. for der er intet sexuelt krænkende i det mm du ser med de sexuelle briller 
Anmeld