Kellie skriver:
Det som jeg tror der undrer os, der ikke deler denne frisindethed i den grad er, at man ligesom er underlig så. Fordi majoriteten mener noget behøver det jo ikke at være det eneste der dur. Vi er i Danmark nok nogle af de mest frisindede på jorden og i mange andre dele af verden ser man jo også anderledes på det. Der er jo som sådan ikke noget der er rigtigt eller forkert.Rent kulturelt er danskere bare vant til af vi helst skal vise det hele frem og sådan er det jo ikke alle der nødvendigvis har det.
Personligt har jeg altid været blufærdig og i skolen mødte jeg mange problemer pga dette. Jeg måtte ikke bade alene selvom det var det jeg ønskede, men jeg holdt fast for jeg mente ikke det var et krav eller en betingelse for at være en del af samfundet, at jeg skulle bade nøgen med andre, hvis dette nu var grænseoverskridende for mig.
Jeg måtte modtage meget chikane fra mine lærere der spurgte om jeg aldrig var nøgen derhjemme og hvordan jeg nogensinde troede jeg ville kunne få en kæreste. I sidste ende har jeg aldrig haft vanskeligheder med en at vise mig for en mand nøgen, da jeg mener det er en helt anden situation. Jeg vandt kampen og delte baderum med de muslimske piger og vil da heller ikke idag stille mig op i bad med andre kvinder. Min krop er min som jeg må bestemme hvor meget jeg vil vise frem af og det valg kan man jo også sagtens træffe for sine børn indtil den dag de selv ved hvordan de føler omkring det.De tager da ikke skade af at have en ble eller et par små badebukser/trusser på.
Synes bestemt at det er udmærket hvis folk ønsker at eksponere alt, men hvis man ikke vil er det jo ikke fordi man ser forkert på nøgenhed, seksualitet eller tror alle er pædofile. Nogle har bare et anderledes syn på det og jeg ser på kønsdele som noget privat man ikke deler med hele verden. Sådan er vi alle så forskellige og vi har vel alle ret til at være mere eller mindre frisindede både på vores egen og vores børns vegne. 
Ved du hvad - den indstilling forstår jeg 100 procent - altså det vanskelige ved at have andre grænser end flertallet. Jeg tænker, at det kan sammenlignes med, da jeg var teenager, og ALLE var topløse på stranden - men jeg havde virkelig grimme bryster og store komplekser over dem, og så kunne jeg vælge mellem at blive opfattet som snerpet, hvad jeg absolut ikke var, og at vise hæslighederne frem og frygte andres tanker og blikke.
Det er slet ikke det, jeg mangler forståelse for, heller ikke, at du har haft det grumt med dine "friske" idrætslærere. Kender typen! Der, hvor filmen knækker for mig, er når de blufærdige ikke alene træffer valget om anti-nøgenhed på deres egne børns vegne, men også stempler andre som "overfrisindede" og gør det rene og uskyldige til noget, der skal dækkes til - og gør det suspekt, at små børn får lov at rende splitternøgne rundt. Jeg synes virkelig, det er synd og skam, hvis den nøgne barnekrop skal være et nyt tabu.
Ingen ville lade frygten for voldtægtsmænd afgøre, at kvinder ikke måtte/burde gå i bikini på stranden - men hvis argumentet for, at de bare barnenumser på stranden og i haven skal være en saga blot, er en mindre befolkningsgruppe med sygelige tendenser, så lader vi de få afsporede sætte dagsordenen for anstændigt og uanstændigt - og det er da en forvrængning og et knæfald for det forkerte.