Mor og meget mere skriver:
Ved du hvad - den indstilling forstår jeg 100 procent - altså det vanskelige ved at have andre grænser end flertallet. Jeg tænker, at det kan sammenlignes med, da jeg var teenager, og ALLE var topløse på stranden - men jeg havde virkelig grimme bryster og store komplekser over dem, og så kunne jeg vælge mellem at blive opfattet som snerpet, hvad jeg absolut ikke var, og at vise hæslighederne frem og frygte andres tanker og blikke.
Det er slet ikke det, jeg mangler forståelse for, heller ikke, at du har haft det grumt med dine "friske" idrætslærere. Kender typen! Der, hvor filmen knækker for mig, er når de blufærdige ikke alene træffer valget om anti-nøgenhed på deres egne børns vegne, men også stempler andre som "overfrisindede" og gør det rene og uskyldige til noget, der skal dækkes til - og gør det suspekt, at små børn får lov at rende splitternøgne rundt. Jeg synes virkelig, det er synd og skam, hvis den nøgne barnekrop skal være et nyt tabu.
Ingen ville lade frygten for voldtægtsmænd afgøre, at kvinder ikke måtte/burde gå i bikini på stranden - men hvis argumentet for, at de bare barnenumser på stranden og i haven skal være en saga blot, er en mindre befolkningsgruppe med sygelige tendenser, så lader vi de få afsporede sætte dagsordenen for anstændigt og uanstændigt - og det er da en forvrængning og et knæfald for det forkerte.
Jamen der er jeg helt enig med dig. 
Man skal ikke ligge under for sådanne ting, såsom piger ikke bør gå i udfordrende tøj, for så er de selv skyld i det hvis de bliver voldtaget. Det er jo helt forkert og det har du 100% ret i også hvad angår små børn og pædofili.
Netop derfor er det helt essentielt at man gør tingene som man selv har det bedst, som du også beskriver det med dig selv på stranden som teenager.
Man skal ikke ligge sine egne holdninger ned over andre, men glæde sig over, at vi lever i et land hvor der er plads til forskellighed.