Nogen som var mega bange inden???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2012

MiaLarsen

Frk P. skriver:

Men gik din fødsel så okay? var smerterne værre eller mildere end forventet?? for jeg tænker nøjagtig det samme som dig!

Det gjorde mere ondt en forventede... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Frøken J. skriver:

Ja, det forstår jeg godt, uvisheden er det værste!

Jeg gik i fødsel 41+1, jeg var seriøst ved at blive idiot til sidst, for ALLE andre fødte bare konstant!! Du er også gået over tid?

Ja præcis! 40+5 idag - og ALLE føder før termin, og FØR mig det er virkelig frustrerende! og som om det ikke er nok, så har jeg en veninde der sms'er HVER dag, om der er sket noget.. suk - hvem tror de dog ventetiden er værst for?

Anmeld

25. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Olivia's Moar skriver:

Ja, det er så men jeg gik også i veer 4 uger før tid, så panikkede nok også lidt ekstra

Mit råd til dig, er tag det stille og roligt og slap af, så godt du nu kan

det vil jeg prøve håber næsten det starter om dagen, så man kan få ro til at få spist godt og sådan det sørger man jo nok ikke rigtig for om natten!?

Anmeld

25. juli 2012

Blirnokaldrigfru

projekt-ønskebarn skriver:

Det lyder fornuftigt

Hi hi ja men jeg tror også at det virkelig var en fordel for mig at jeg blev hjemme så lang tid som jeg gjorde og bed smerten i mig for det formindskede på en eller anden måde det der stressede og intense der ligger i at ankomme til sygehuset og ikke vide hvor længe og hvornår. 

Jeg forventede og frygtede også det værste men det gik jo iver alt forventning alligevel  

Jeg kunne også godt forestille mig, at man vil føle sig mere skrøbelig og "syg" på sygehuset.. jeg vil prøve at holde den kørende så længe som muligt hvert fald håber ikke jeg blir pylret

Anmeld

25. juli 2012

Blirnokaldrigfru

MiaLarsen skriver:

Det gjorde mere ondt en forventede... 

åh åh jeg håber jeg overlever! for jeg frygter nærmest at jeg ikke gør

Anmeld

25. juli 2012

Frøken J.

Frk P. skriver:

Ja præcis! 40+5 idag - og ALLE føder før termin, og FØR mig det er virkelig frustrerende! og som om det ikke er nok, så har jeg en veninde der sms'er HVER dag, om der er sket noget.. suk - hvem tror de dog ventetiden er værst for?

Ejj, det var helt det samme her! Jeg kunne give mig til at tude når folk fødte og de havde termin EFTER mig! Synes det var så unfair! Måske lidt barnligt, men altså

Der var også mange der skrev til mig. Lidt pinligt, men dagen før jeg fødte slettede jeg min profil herinde, for jeg kunne slet ikke magte at se alle der fødte! Hahaha! Glæder mig til at høre du har født!

Er det okay jeg lige tilføjer dig som ven så jeg kan følge med?

Anmeld

25. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Frøken J. skriver:

Ejj, det var helt det samme her! Jeg kunne give mig til at tude når folk fødte og de havde termin EFTER mig! Synes det var så unfair! Måske lidt barnligt, men altså

Der var også mange der skrev til mig. Lidt pinligt, men dagen før jeg fødte slettede jeg min profil herinde, for jeg kunne slet ikke magte at se alle der fødte! Hahaha! Glæder mig til at høre du har født!

Er det okay jeg lige tilføjer dig som ven så jeg kan følge med?

Ja, faktisk lidt unfair at man ikke sådan helt bliver glad på andres vejne over at de har født - men det er virkelig frustrerende at vente og så høre om alle der føder

Haha, jeg har også overvejet om jeg overhovedet gad kigge herinde, for selv i mødregruppen herinde (ja og gravide veninder irl) føder alle dælme før termin og før mig Jeg misunder dem!

det kan du tro du må håber du kan se jeg har født inden weekend?

Anmeld

25. juli 2012

Frøken J.

Frk P. skriver:

Ja, faktisk lidt unfair at man ikke sådan helt bliver glad på andres vejne over at de har født - men det er virkelig frustrerende at vente og så høre om alle der føder

Haha, jeg har også overvejet om jeg overhovedet gad kigge herinde, for selv i mødregruppen herinde (ja og gravide veninder irl) føder alle dælme før termin og før mig Jeg misunder dem!

det kan du tro du må håber du kan se jeg har født inden weekend?

Jeg gider ikke en gang begynde at komme med alle de velmenene råd om at du "skal nyde det" og "den lille skal nok komme ud", for det er bare mere provokerende end det hjælper

Jeg krydser fingre!!! Jeg tror på natten til lørdag

Anmeld

25. juli 2012

Masig

Frk P. skriver:

er der nogen som var mega bange for fødslen, inden den gik i gang? Hvorfor var du bange? og hvordan opfattede du så din fødsel? God/dårlig? værre eller bedre end forventet?

Jeg selv er ret nervøs - men håber self på det bedste!!

Ja for pokker, jeg var ved at dø af skræk hele graviditeten igennem.... Men da dagen så kom og vi kom ind på FG, var jeg helt rolig.. Det føltes bare som det mest naturlige i verden, og der er altså noget om det der med bare at lade kroppen gøre arbejdet og følge den.. Den ved hvad den skal

Anmeld

25. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Frøken J. skriver:

Jeg gider ikke en gang begynde at komme med alle de velmenene råd om at du "skal nyde det" og "den lille skal nok komme ud", for det er bare mere provokerende end det hjælper

Jeg krydser fingre!!! Jeg tror på natten til lørdag

Ja - det er faktisk mega provokerende og folk siger også alt muligt med at jeg bare skal gå en tur og bla bla bla min kærestes morfar kommer hver dag og siger: "nå du går endnu...." - øh ja?

Det også et fint tidspunkt bare jeg slipper for at blive sat i gang det vil jeg helst være fri for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.