Nogen som var mega bange inden???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Masig skriver:

Ja for pokker, jeg var ved at dø af skræk hele graviditeten igennem.... Men da dagen så kom og vi kom ind på FG, var jeg helt rolig.. Det føltes bare som det mest naturlige i verden, og der er altså noget om det der med bare at lade kroppen gøre arbejdet og følge den.. Den ved hvad den skal

Men - nu stiller jeg et svært spørgsmål Hvordan pokker "lader man kroppen gøre det den skal gøre"??? tænker - at jeg sikkert vil spænde i hele kroppen når smerterne begynder og græde og skrige og sætte mig og rejse mig og sætte mig og rejse mig og .. ikke godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

projekt-ønskebarn

Frk P. skriver:

Jeg kunne også godt forestille mig, at man vil føle sig mere skrøbelig og "syg" på sygehuset.. jeg vil prøve at holde den kørende så længe som muligt hvert fald håber ikke jeg blir pylret

Det tror jeg giver pote. 

Krydser så meget for dig at det bliver snarest 

Anmeld

25. juli 2012

MiaLarsen

Frk P. skriver:

åh åh jeg håber jeg overlever! for jeg frygter nærmest at jeg ikke gør

Du skal nok klare det.. jeg havde også en rigtig hård fødsel. havde efter mine alm veer, presse veer i halv anden time.. kunne ikke presse ham ud . var ved og gi op men han var også en stor dreng han vejede 4670 gram.. så jeg er rigtig stolt af jeg kunne gøre det han kom ud efter en time og 45 min. mener jeg.. synes jeg var sej.. var virkelig ved og gi op.. havde så mange smerter  min søster var med og gud takker lov hun var med hun gav mig modet til ikke og gi op.. hold kæft hun er sej hun hjalp mig virkelig meget.. 

du skal nok klare det bare tro på dig selv stort klammer til dig 

Anmeld

25. juli 2012

Blirnokaldrigfru

projekt-ønskebarn skriver:

Det tror jeg giver pote. 

Krydser så meget for dig at det bliver snarest 

Sørgede du egentlig for at stå meget op? har læst det kan afkorte fødslen med op til 1,5 time?

Anmeld

25. juli 2012

Blirnokaldrigfru

MiaLarsen skriver:

Du skal nok klare det.. jeg havde også en rigtig hård fødsel. havde efter mine alm veer, presse veer i halv anden time.. kunne ikke presse ham ud . var ved og gi op men han var også en stor dreng han vejede 4670 gram.. så jeg er rigtig stolt af jeg kunne gøre det han kom ud efter en time og 45 min. mener jeg.. synes jeg var sej.. var virkelig ved og gi op.. havde så mange smerter  min søster var med og gud takker lov hun var med hun gav mig modet til ikke og gi op.. hold kæft hun er sej hun hjalp mig virkelig meget.. 

du skal nok klare det bare tro på dig selv stort klammer til dig 

Okay - det lyder også ret hårdt og en stor baby, så lyder jo egentlig ikke "urimeligt" at det var lidt svært? jeg tænker at min 3 kg's baby er stor nok at skal have ud dernede men jeg er selv ret lille, kun 160 høj og vejede 45 kg inden jeg blev gravid.. men det har sikkert ikke noet at sige, hvor stor man er - selvom man tænker det har?

tak håber din(e) næste fødsel(ler) bliver nemmere !!

Anmeld

25. juli 2012

MiaLarsen

Frk P. skriver:

Okay - det lyder også ret hårdt og en stor baby, så lyder jo egentlig ikke "urimeligt" at det var lidt svært? jeg tænker at min 3 kg's baby er stor nok at skal have ud dernede men jeg er selv ret lille, kun 160 høj og vejede 45 kg inden jeg blev gravid.. men det har sikkert ikke noet at sige, hvor stor man er - selvom man tænker det har?

tak håber din(e) næste fødsel(ler) bliver nemmere !!

Det var så hårdt. men synes det var så sejt gået af mig at jeg kunne så sådan en baby ud forneden.. 

men ja hvis jeg skal have flere børn så håber jeg da det går lidt hurtigere godt nok

Anmeld

25. juli 2012

Blirnokaldrigfru

MiaLarsen skriver:

Det var så hårdt. men synes det var så sejt gået af mig at jeg kunne så sådan en baby ud forneden.. 

men ja hvis jeg skal have flere børn så håber jeg da det går lidt hurtigere godt nok

Du kan trøste dig selv med at det går hurtigere anden gang - det da hvert fald det alle siger Synes også det er sejt, som sagt er jeg nervøs for en på 3 kg

Anmeld

25. juli 2012

Masig

Frk P. skriver:

Men - nu stiller jeg et svært spørgsmål Hvordan pokker "lader man kroppen gøre det den skal gøre"??? tænker - at jeg sikkert vil spænde i hele kroppen når smerterne begynder og græde og skrige og sætte mig og rejse mig og sætte mig og rejse mig og .. ikke godt

Ja i starten men når først der skal presses så har du ikke længere den kontrol over kroppen... jeg faldt i søvn mellem mine presseveer men så snart en ny startede vågnede jeg og pressede bare for man kan ikke lade være.... Det kommer helt automatisk...

Anmeld

25. juli 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Frk P. skriver:

det vil jeg prøve håber næsten det starter om dagen, så man kan få ro til at få spist godt og sådan det sørger man jo nok ikke rigtig for om natten!?

Hehe, nej det gør man ikke og nyd din barsel inden også .. Slap af og nyd du kan være dig selv lidt endnu

Anmeld

25. juli 2012

Missq4

min første fødsel var lang og sej og min søn måtte taget med kop men jeg var ikke bange og heller ikke under og anden gang jamen selv om den sidste var lang var jeg heller ikke bange jeg hviste det ville gøre ondt men at det ville gå over når han var kommet ud anden gang havde heg presse veer i 5 timer og min jm sage hun aldrig havde været ud for noget linene men jeg tog det i stiv arm og han måtte også tages med kop og da jeg snakkede med min jm bagefter og hun kiggede i mine parpir stod der pænt at jeg skulle ha haft ks da de sider fast ved mit skamben men det var der ikke nogen der havde fortalt mig  denne her gang jamen nu ved jeg at jeg skal ha ks men jeg skal dog op og snakke med en læge den 28 i næste månde og hvis han bedømmer at jeg er for stor til ks jamen så tager vi en lang fødsel igen og det tager jeg som det kommer jeg ved det gør ondt mens det står på men jeg ved også hvad der venter i den anden ende det er noget af det vildeste at være så meget i kontakt med sin krop og så få sådan en lille guldklump op på maven så smelter man bare og det er det hele værre.

prøv at tag det med ro og tænk over hvordan du gerne vil ha din fødsel og evt. skriv det ned og så kommer det hele af sig selv og du vil vende tilbage og sige at det var det hele værre og det så gør lidt ondt eller meget det er jo forskelligt hvor slemt vi føgler det

held og lykke   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.