Frk P. skriver:
er der nogen som var mega bange for fødslen, inden den gik i gang? Hvorfor var du bange? og hvordan opfattede du så din fødsel? God/dårlig? værre eller bedre end forventet?
Jeg selv er ret nervøs - men håber self på det bedste!!
Jeg var bange for selve smerten ved at skulle føde.
Jeg var bange for at noget skulle gå galt undervejs.
Jeg var bange for at skulle sprække alt for meget eller at skulle klippes undervejs og så blive syet forkert sammen
Ja det gør sgu ondt at føde, der findes ingen smerte der kan måles med det og jeg ville gerne have vidst at man med udvidelsesveerne godt kan blive så syg at man kaster op og kaster op, så havde ikke så mange kræfter til selve fødslen.
Der var heldigvis ikke noget der gik galt med min smukke prinsesse.
Jeg sprækkede desværre en anelse og blev syet sammen lidt forkert, så der gik næsten 2 mdr. inden jeg ikke kunne mærke til det længere.
Jeg sagde endda under fødslen at jeg ALDRIG nogen sinde skulle have flere børn men kan i dag sige at hvis jeg havde været yngre, så havde jeg været i fuld gang med at lave barn nr. 2...

For på trods af smerten så er det også den mest vidunderlige, fantastiske og smukkeste oplevelse jeg nogensinde har været ude for og det dyrebareste jeg har været med til at skabe og det vidunder har jeg æren af at se på hver dag, så det ville jeg ikke have været foruden og jeg synes bare du skal glæde dig til selv at opleve det.
Anmeld