(december) Nogen med termin i december fra København?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2009

prettybutterfly

maria-norby skriver:

Nogle der er friske på og evt mødes privat både inden og efter fødsel i December 2009.????

Det kunne være super hyggeligt...

Knus Maria

Ja den er jeg helt klart frisk på! Lyder rigtig rigtig hyggeligt!

Knus Mona

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2009

FruPudderkvast

maria-norby skriver:

Nogle der er friske på og evt mødes privat både inden og efter fødsel i December 2009.????

Knus Maria

Det lyder da som en super idé.. Men hvor og hvornår?

Sarah

Anmeld

9. august 2009

forår

maria-norby skriver:

Knus Maria

Jeg er osse frisk på at mødes

Anmeld

9. august 2009

Monski

Hej piger.
Hopper lige til her.
Jeg er 17 år og venter mit første barn, en skøn dreng, til december, har termin d. 10 så håber det sker inden jul
Jeg er fra værløse som ligger lidt udenfor københavn.
Jeg fik taget en tripple-test da jeg var 15+0 til scanningen og risikotallet er på 1:3000 så jeg kan se at det ikke er helt så godt som jer andres.
Jeg er begyndt at mærke liv hver dag nu  

Håber i alle sammen har det fantastisk
Simone 22+3

Anmeld

15. august 2009

forår

hej tøser

Jeg ville bare lige hurtigt fortælle at jeg nu har fundet ud af at jeg venter en lille pige. Jeg blev scannet i fredag(en kønsscanning) og hun hygger sig bare super derinde.

snakkes

Anmeld

15. august 2009

prettybutterfly

forår skriver:

hej tøser

Jeg ville bare lige hurtigt fortælle at jeg nu har fundet ud af at jeg venter en lille pige. Jeg blev scannet i fredag(en kønsscanning) og hun hygger sig bare super derinde.

snakkes

Eejjjjj hvor fedt Dea tillykke med det!!! Blev din mor så helt ude af den da hun opdagede hvad hun skulle med til???? Glæder mig til vi ses på mandag!

Kh Mona

Anmeld

15. august 2009

FruPudderkvast

forår skriver:

hej tøser

snakkes

TILLYKKE..

Det var da dejligt endelig at få svar på hvad der gemmer sig i maven..

Og ja, jeg er også nysgerrig - hvad sagde din mor til det?

Anmeld

16. august 2009

forår

hej

Min mor blev sååå glad, det første hun sagde var "jamen skulle du ik det i næste uge da?" hvor jeg så måtte forklarer hende igen at det jo bare var en lille hvid løgn, for at dække over at det var om fredagen og at hun skulle med...hun fik osse fældet en hel del tårer under selve scanningen, hun var tydeligvis meget røret

Jeg har nu osse med hendes hjælp fået styr på en hel masse ting, så det er helt fantastisk.
Og jeg har osse fået købt en barnevogn, så det er bare vildt super, det endte med en ny model (ville ha købt en brugt) men den var vildt billig. 2999kr med lift, så det var perfekt. den hedder Basson Grande og er sååå fiiin
så nu er jeg osse ved at være lidt med med baby indkøbene..smiler..

Og Mona, jeg glæder mig osse rigtig meget til i morgen.

Anmeld

17. august 2009

FruPudderkvast

forår skriver:

hej

Min mor blev sååå glad, det første hun sagde var "jamen skulle du ik det i næste uge da?" hvor jeg så måtte forklarer hende igen at det jo bare var en lille hvid løgn, for at dække over at det var om fredagen og at hun skulle med...hun fik osse fældet en hel del tårer under selve scanningen, hun var tydeligvis meget røret

Jeg har nu osse med hendes hjælp fået styr på en hel masse ting, så det er helt fantastisk.
Og jeg har osse fået købt en barnevogn, så det er bare vildt super, det endte med en ny model (ville ha købt en brugt) men den var vildt billig. 2999kr med lift, så det var perfekt. den hedder Basson Grande og er sååå fiiin
så nu er jeg osse ved at være lidt med med baby indkøbene..smiler..

Og Mona, jeg glæder mig osse rigtig meget til i morgen.

Ej, hvor dejligt.. En stolt mormor - der er da ikke noget bedre

Ja, det var da godt nok billigt.. Vi betalte også 2999,- for vores Trille barnevogn med lift.. Men skønt at du også er kommet i gang med baby-indkøbene, men nu kan man bare ikke stoppe igen!  

Vi fik også lige købt autostol i går.. Det er dejligt at se at man stille og roligt får styr på tingene

Er der forresten nogen der har nogen idéer til hvad vi skulle finde på hvis vi skulle mødes en dag inden vores små prinser og prinsesser kommer til verden?

Anmeld

17. august 2009

forår

Saped90 skriver:

Ej, hvor dejligt.. En stolt mormor - der er da ikke noget bedre

Ja, det var da godt nok billigt.. Vi betalte også 2999,- for vores Trille barnevogn med lift.. Men skønt at du også er kommet i gang med baby-indkøbene, men nu kan man bare ikke stoppe igen!  

Vi fik også lige købt autostol i går.. Det er dejligt at se at man stille og roligt får styr på tingene

Er der forresten nogen der har nogen idéer til hvad vi skulle finde på hvis vi skulle mødes en dag inden vores små prinser og prinsesser kommer til verden?

Skal vi ik mødes et sted på en eller anden cafe til en kop noget og evt en bid mad??

måske en søndag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.