(december) Nogen med termin i december fra København?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2009

prettybutterfly

Saped90 skriver:

Så har jeg været til en rigtig god MD scanning.. Alt var bare perfekt! Og fik tre billeder med hjem af vores skønne og livlige ..

.. DRENG!!

Jeg er simpelthen bare så glad og intet kan ødelægge mit humør i dag..

Sarah 19 + 2 - som nu vil tage et smut i Fields og købe lyseblåt

HVOR FEDT SARAH!!! TILLYKKE!!! Lækkert at i kunne se det og at alt gik så godt og det hele! Kan slet heller ik vente til min MD d. 27!!!!
Tillykke tillykke og hurra hurra!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2009

FruPudderkvast

Tusind tak, piger

Kan godt forstå at I glæder jer.. - Jeg glæder mig også til at høre hvad I gemmer på inde i mavserne

Nå, det blev lige et kort svar fra mig.. Klokken er mange og jeg er meeget træt

Godnat!

Anmeld

16. juli 2009

Tut

Jeg skal også føde i december, d. 4.

Det er mit 2. barn, har en søn på 2 år.

Jeg er 26 år og bor i Herlev.

Jeg synes også det kunne være hyggeligt at mødes.

Mette 19+6 = Halvvejs i morgen

Anmeld

19. juli 2009

millesofie

yes 20 uge idag halv vejs

er i andre begyndt at mærke liv??

jeg kan mærke liv næsten hver aften nu og jeg er slet ikke i tvilv mere

er ellers i jylland bare rent afslapning, total dejligt

Anmeld

19. juli 2009

millesofie

Saped90 skriver:

Tusind tak, piger

Kan godt forstå at I glæder jer.. - Jeg glæder mig også til at høre hvad I gemmer på inde i mavserne

Nå, det blev lige et kort svar fra mig.. Klokken er mange og jeg er meeget træt

Godnat!

eeeejjj tillykke med svaret 

så først dit indlæg nu  

så er du på vej ud for at købe lyseblåt, kan jeg forestille mig

Anmeld

24. juli 2009

forår

hey de damer

Så har jeg været til MD scanning i dag. Alt er som det skal være med baby, så det er helt perfekt. H*n lå mere eller mindre med fødderne over hovedet, så scannedamen var lige lidt "træt" af den....så desværre kunne hun ikke fortælle mig kønnet. Hun gjorde et bravt forsøg, men desværre forgæves.
Så tror jeg køber mig til en kønsscanning.

Jeg skal scannes igen når jeg er i uge 32, da min moderkage ligger og blokere for livmoderen, så baby vil pt ikke kunne komme ud selv, men der er stor sandsynlighed for at den har flyttet sig når jeg bliver scannet igen, ellers bliver det kejsersnit....vi får at se

kram

Anmeld

26. juli 2009

prettybutterfly

forår skriver:

hey de damer

Så har jeg været til MD scanning i dag. Alt er som det skal være med baby, så det er helt perfekt. H*n lå mere eller mindre med fødderne over hovedet, så scannedamen var lige lidt "træt" af den....så desværre kunne hun ikke fortælle mig kønnet. Hun gjorde et bravt forsøg, men desværre forgæves.

Jeg skal scannes igen når jeg er i uge 32, da min moderkage ligger og blokere for livmoderen, så baby vil pt ikke kunne komme ud selv, men der er stor sandsynlighed for at den har flyttet sig når jeg bliver scannet igen, ellers bliver det kejsersnit....vi får at se

kram

Tillykke med at alt så perfekt ud med bebsen! Dog irriterende med kønnet, og selvfølgeligt endnu mere med moderkagen! Men set fra den lyse side får du lov til at se bebs igen om 12 uger!  Jeg skal selv til MD scanning i morgen, glæder mig super meget. Blev super nervøs for 2 dage siden da jeg var ude og bade i havet i spanien og blev fanget under en kæmpebølge som fik hvirvlet mig totalt rundt og slog hovedet ned i bunden og havde svært ved at finde havoverfladen. Der blev jeg godt nok nervøs for om der skete noget med bebsien. Men på flyveturen hjem i går fik jeg over 50 spark i siden, så mon ik den stadig er i live og bare godt utilfreds med flyve situationen? Håber bare på alt er vel. Men det er det jo nok?

Er der andre end mig som bekymre sig over de mindste ting ang jeres bebser? Som ofte bliver i tvivl om alt er ok???

Anmeld

27. juli 2009

prettybutterfly

MD scanningen idag viste heldigvis et helt prefekt, raskt barn! Og ikke mindst at det er en prinsesse. Man kunne tydeligt se skamlæberne, og absolut ingen skygge af en tissemand så den er vidst ret sikker. Jeg har hele tiden troet det blev en pige så jeg blev ikke overrasket, men bare helt vildt lykkelig over at alt så så godt ud.
Nå men ville bare lige dele det med jer! Noget nyt fra nogen??

Knus
Mona

Anmeld

27. juli 2009

FruPudderkvast

millesofie skriver:

yes 20 uge idag halv vejs

er i andre begyndt at mærke liv??

jeg kan mærke liv næsten hver aften nu og jeg er slet ikke i tvilv mere

er ellers i jylland bare rent afslapning, total dejligt

Ja, jeg mærker også liv hver dag.. Og hele tiden..  Det er en vildbasse jeg har i maven.. Men det er skønt!

Anmeld

27. juli 2009

FruPudderkvast

forår skriver:

hey de damer

kram

Tillykke med den gode MD scanning.. Dejligt at alt var som det skulle være, men øv at h*n lå så man ikke kunne se køn.. Kan godt forstå at du køber dig til en kønsscanning.. Jeg ville heller ikke kunne vente mere!

Det er da lidt irriterende med moderkagen, men jeg har også hørt at den tit rykker sig væk fra livmoderåbningen i løbet af graviditeten.. Vi krydser fingre for at du kan føde normalt  - hvis altså det er det du helst vil?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.