(december) Nogen med termin i december fra København?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.009 visninger
237 svar
0 synes godt om
8. maj 2009

FruPudderkvast

Hej de damer

Jeg er en 19 årig pige som har termin d. 1. december.. Og da ingen i min tætteste "veninde-gruppe" er gravide eller har børn, er interessen for at tale om morgenkvalme, nakkefoldsscanning osv. måske ikke så stor I don't blame them!

Derfor ville jeg høre om der var nogen af jer der måske har lyst til at følges ad i graviditeten? - Og skrive sammen om alt det veninderne ikke gider snakke om

Knus fra Sarah

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2009

prettybutterfly

Hej jeg er fra Søborg og har også termin i december! Heldigvis er der flere af mine veninder som har børn(er selv 25) så har heldigvis nogle at få erfaringer fra som er helt vilde med børn hvilket er dejligt! Men det er helt sikkert altid en fordel at have nogle at dele alt muligt med! Så jeg syntes det er en rigtig god ide hvad du siger med at "følges" !! Hvor er du fra i kbh?

Vh Mona

Anmeld

17. maj 2009

forår

Hej
Jeg har termin d 13 december og bor så osse i Søborgsjovt nok...

Anmeld

17. maj 2009

millesofie

Hej Piger
Jeg er fra Nørrebro og har temin den 17 dec
jeg venter mit første barn, og kan udenmærket følge jer i at man har brug for at tale baby.. mine nærmeste har desværre heller ingen børn og er vist også ved at være lidt træt af babysnak

Mille-Sofie 24år

Anmeld

17. maj 2009

FruPudderkvast

prettybutterfly skriver:

Hej jeg er fra Søborg og har også termin i december! Heldigvis er der flere af mine veninder som har børn(er selv 25) så har heldigvis nogle at få erfaringer fra som er helt vilde med børn hvilket er dejligt! Men det er helt sikkert altid en fordel at have nogle at dele alt muligt med! Så jeg syntes det er en rigtig god ide hvad du siger med at "følges" !! Hvor er du fra i kbh?

Vh Mona

Dejligt at have veninder som allerede har børn.. Jeg synes at det er lidt svært for der er ikke nogen af mine veninder der ved hvad man går igennem som gravid! Følelserne og det hele

Jeg er fra København S (Amager)..

Men synes da at det kunne være hyggeligt hvis vi kunne følges lidt ad..

Har du været til NF?

Anmeld

17. maj 2009

FruPudderkvast

millesofie skriver:

Hej Piger
Jeg er fra Nørrebro og har temin den 17 dec
jeg venter mit første barn, og kan udenmærket følge jer i at man har brug for at tale baby.. mine nærmeste har desværre heller ingen børn og er vist også ved at være lidt træt af babysnak

Mille-Sofie 24år

Hej Mille-Sofie

Jeg synes at det kunne være rigtig hyggeligt at kunne dele lidt erfaringer og oplevelser herinde? Har du været til nogen scanninger? NF evt?

~ Sarah

Anmeld

21. maj 2009

prettybutterfly

Nej har ikke været til NF endnu skal først d. 9 juni. Hvad med jer andre?

Anmeld

27. maj 2009

millesofie

Saped90 skriver:

Hej Mille-Sofie

Jeg synes at det kunne være rigtig hyggeligt at kunne dele lidt erfaringer og oplevelser herinde? Har du været til nogen scanninger? NF evt?

~ Sarah

hej
nej har ikke været der endnu men håber på at kunne få en tid snart, da det jo snart haster
og glæder mig også helt vildt til at se baby igen, det er lidt uvirkeligt stadig da man jo kun har så små tegn i hverdagen, jeg har i hverfald ikke mange

hvad med jer har i mange mén ?

jeg har kun kvalme over kød og så et par ømme brystvorter når jeg fryser

Anmeld

27. maj 2009

forår

Hej
JEg skal d 4 juni, og glæder mig helt vildt.
Ellers går det fint her, har dog været helt vildt træt, men tror at jeg er ved at komme mere ovenpå..*s*

Anmeld

27. maj 2009

FruPudderkvast

Ja, jeg har lige været til NF i mandags.. Det var rigtig dejligt at se vores lille livlige baby

Fik et risikotal på 1 : 22309, så det er jo rigtig godt 

Nej, mærker heller ikke så meget mere.. Jeg er bare stadig ret træt og brystvorterne er også ømme her.. Men ellers mærker jeg det ikke rigtig - HELDIGVIS!

Hvordan ser jeres maver ud? - Er de vokset, eller kan man ikke se så meget endnu?
Min buler rimelig meget nu.. Det er i hvert fald svært at skjule, med mindre jeg skal gå med store trøjer hver dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.