(december) Nogen med termin i december fra København?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2009

prettybutterfly

forår skriver:

Skal vi ik mødes et sted på en eller anden cafe til en kop noget og evt en bid mad??

måske en søndag?

Rigtig god ide! Og hvis vi så aftaler datoen sådan 3 uger før, så er der jo STOR chance for at de fleste kan!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2009

Iluuna

Hej med jer december mødre

Jeg tilslutter mig lige her, da jeg venter en lille pige d.05. dec. Min mand og jeg bor i København, og har gjort det de sidste 2 år. 
Lillepigen sparker hver dag og hårdt efterhånden, så jeg frygter lidt de næste mdr.  
Der er ingen fra min vennekreds der har børn, så det ville være rart at møde andre herinde der også har et barn på vej

Hilsen Iluuna 24+3

Anmeld

18. august 2009

prettybutterfly

Iluuna skriver:

Hej med jer december mødre

Jeg tilslutter mig lige her, da jeg venter en lille pige d.05. dec. Min mand og jeg bor i København, og har gjort det de sidste 2 år. 
Lillepigen sparker hver dag og hårdt efterhånden, så jeg frygter lidt de næste mdr.  
Der er ingen fra min vennekreds der har børn, så det ville være rart at møde andre herinde der også har et barn på vej

Hilsen Iluuna 24+3

Hej Iluuna hvor hyggeligt og velkommen, hej med dig!!!
Min lille prinsesse sparker også RIGTIG mange gange hver dag og nat så jeg ved hvordan du har det! Blev igen i nat vækket kl 4 af spark og rul. Men man kan jo ik la vær med at syntes det er lidt hyggeligt alligevel, selvom det jo også er lidt irriterende - om natten ihvert fald. Men det jeg elsker ved det er, at jeg er tryggere velvidende at der er LIV(i aller højeste grad) og at hun har det godt! Jeg frygter ik så meget sparkende som jeg frygter for min stakkels ryg som allerede gør ondt nu.

Andre som har ondt rundt omkring og virkelig er begyndt at mærke graviditetsgener????

Knuser fra Mona

Anmeld

20. august 2009

FruPudderkvast

forår skriver:

Skal vi ik mødes et sted på en eller anden cafe til en kop noget og evt en bid mad??

måske en søndag?

Lyder som en god ide

Hvis der er nogen der kender et godt sted, så skriv da lige

Sarah.. med en meeget livlig dreng i maven!

Anmeld

20. august 2009

FruPudderkvast

prettybutterfly skriver:

Min lille prinsesse sparker også RIGTIG mange gange hver dag og nat så jeg ved hvordan du har det! Blev igen i nat vækket kl 4 af spark og rul. Men man kan jo ik la vær med at syntes det er lidt hyggeligt alligevel, selvom det jo også er lidt irriterende - om natten ihvert fald. Men det jeg elsker ved det er, at jeg er tryggere velvidende at der er LIV(i aller højeste grad) og at hun har det godt! Jeg frygter ik så meget sparkende som jeg frygter for min stakkels ryg som allerede gør ondt nu.

Andre som har ondt rundt omkring og virkelig er begyndt at mærke graviditetsgener????

Knuser fra Mona

Ja, jeg har jo gået sygemeldt siden juni med begyndende bækkenløsning som bare ikke gider gå væk!  Og nu er jeg blevet sygemeldt til barsel, så jeg har masser af tid til at mødes til en kop kaffe eller noget  

By the way, Mona - hvor er det dog bare en flot mave du har fået dig!  Så lige dit mavebillede..

Anmeld

20. august 2009

forår

Saped90 skriver:

Lyder som en god ide

Hvis der er nogen der kender et godt sted, så skriv da lige

Sarah.. med en meeget livlig dreng i maven!

Jeg skyder lige med et par datoer.
13 september
11 oktober

det er lige de 2 nærmeste søndage hvor jeg kan
Hvad siger I?

Dea osse med ret meget gang i mavsen

Anmeld

20. august 2009

prettybutterfly

Jeg skyder lige med et par datoer.
13 september
11 oktober

det er lige de 2 nærmeste søndage hvor jeg kan
Hvad siger I?

Dea osse med ret meget gang i mavsen

Åhh nej, jeg kan ikke d. 13 september da både jeg og min kæreste holder fødselsdag den dag(vi har fødselsdag samme dag). Kan dog godt d. 11 oktober! Måske det alligevel er lettere at finde en hverdagsaften hvis der er flere som ik kan den ene eller anden.....????

Anmeld

20. august 2009

prettybutterfly

Saped90 skriver:

Ja, jeg har jo gået sygemeldt siden juni med begyndende bækkenløsning som bare ikke gider gå væk!  Og nu er jeg blevet sygemeldt til barsel, så jeg har masser af tid til at mødes til en kop kaffe eller noget  

By the way, Mona - hvor er det dog bare en flot mave du har fået dig!  Så lige dit mavebillede..

Sikke noget møg at det ik går væk Sarah! Keder du dig så ikke når nu du er sygemeldt? Er det "brudt" rigtigt ud eller er det stadig begyndende?

Ang. maven ihh tak!!! Syntes godt nok den er blevet stor og kan i hvert fald mærke det i ryggen. Glæder mig til at se hvad lægen siger til det med ryggen på tirsdag. Jordemoderen mente jeg ku komme til en fysioterapeut. Aner faktisk ik helt hvad det er, men nu venter jeg lige til mandag og ser.....men rigtig rigtig irriterende!

God bedring til alle gravide med gravigener!!!!

Knuser

Anmeld

21. august 2009

Iluuna

prettybutterfly skriver:

Knuser fra Mona

Ja det er fantastisk at man kan mærke liv så meget. Bare hun ikke bliver så aktiv når hun kommer ud

Ang. smerter så kender jeg det alt for godt. Jeg har slidgigt i nederste del af ryggen og kroniske smerter i armene, så jeg har fået af vide at min graviditet nok bliver hård. Har også allerede været til fys pga. min ryg, og armene må jeg bare lære at leve med. 
Så det er mere eller mindre bare hverdag for mig når det kommer til smerter. Men de skal ikke forhindre mig i at nyde mit lille barn i maven

Anmeld

22. august 2009

forår

prettybutterfly skriver:

Åhh nej, jeg kan ikke d. 13 september da både jeg og min kæreste holder fødselsdag den dag(vi har fødselsdag samme dag). Kan dog godt d. 11 oktober! Måske det alligevel er lettere at finde en hverdagsaften hvis der er flere som ik kan den ene eller anden.....????

joh det kan godt være at det ville være en ide..

hvad med tirsdag, onsdag eller torsdag  aften i uge 37?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.