prettybutterfly skriver:
Hej tøser!!
Hvordan går det med jer?? Syntes godt nok her er lidt stille herinde i denne her tråd! Syntes heller ik vi fandt ud af hvornår vi skulle ses???
Nå men nu er jeg så OGSÅ blevet sygemeldt indtil barslen. Er faktisk super glad og lettet, for jeg har virkelig haft mange smerter i min ryg de sidste mange uger så det har været rigtig hårdt at gå på arbejde i vuggestuen. Viste sig så at jeg nok har en ryglidelse som hedder Scheuermann, har aldrig selv hørt om den, men ens rygsøjle er altså så ikke lige, men nærmere formet som et S. Så det forklarer altså mine mange smerter. Så er også kommet til fysioterapi hvilket er super lækkert!
Sarah du er jo også sygemeldt! Hvad får du tiden til at gå med?? Er allerede nærmest stresset over at jeg slet ik har noget at stå op til ud over mig selv og min store dejlige mavse. Men der er jo lang tid tilbage.......
Andre sygemeldte som laver noget spændende????
Knus fra Mona
Halløj!

Ja, her blev godt nok lidt stille pludseligt, men det må vi da lige få ændret på igen

Øv øv, med ryggen!

Men meget heldigt at I har fundet ud af det med ryglidelsen.. Kan man gøre noget for at rette den op, eller vil den være sådan altid? Og er der så ting du ikke må?
Er du så blevet sygemeldt til barsel, eller? Hvis du arbejder i det offentlige, så har du vel også barsel 8 uger før termin, ikke?

Ja, jeg er også sygemeldt og keder mig godt nok lidt (eller rettere sagt meget).. Jeg er gået i gang med at tage kørekort, er også begyndt at lave scrapbog og så er jeg ved at lave om i vores soveværelse til den lille kommer (Og det er bare SÅÅ hyggeligt at pusle med

).. Men ellers synes jeg godt nok at det er svært at få tiden til at gå.. Prøver at ses med venner og veninder så meget som muligt, men de har jo også arbejde osv..
Så jeg kender godt følelsen af bare at stå op og være..
Udover det så går det fint.. Han mosler rundt derinde og jeg nyder det jo bare! Min rygsmerter er blevet bedre (så sygemeldingen har ikke været helt forgæves) og så synes jeg er ved at være klar til at han kommer ud.. Ærgeligt at der så stadig er 3 måneder til
Hvordan går det med jer?
Nå, det blev lidt langt fra mig - sorry
Anmeld