(december) Nogen med termin i december fra København?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2009

prettybutterfly

forår skriver:

joh det kan godt være at det ville være en ide..

hvad med tirsdag, onsdag eller torsdag  aften i uge 37?

Jeg kan alle de 3 dage i uge 37 du snakker om! Torsdag passer mig bedst da jeg har tidligere fri, men kan som sagt dem alle.

Hvad med jer andre???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2009

Iluuna

Det kunne være hyggeligt at mødes, men jeg starter på Suhr's i morgen så jeg kender ikke mit skema endnu.
Svarer senere om jeg kan

Anmeld

23. august 2009

FruPudderkvast

forår skriver:

joh det kan godt være at det ville være en ide..

hvad med tirsdag, onsdag eller torsdag  aften i uge 37?

Tirsdag eller onsdag er bedst for mig   Besluttede mig nemlig for et par uger siden for at jeg ville få resten af ventetiden til fødslen til at gå med noget fornuftigt, så jeg er gået i gang med at tage kørekort og går til teori om torsdagen

Anmeld

23. august 2009

forår

Saped90 skriver:

Tirsdag eller onsdag er bedst for mig   Besluttede mig nemlig for et par uger siden for at jeg ville få resten af ventetiden til fødslen til at gå med noget fornuftigt, så jeg er gået i gang med at tage kørekort og går til teori om torsdagen

oki doki....så lad os snævre det ind til enten tirsdag eller onsdag i uge 37( hvis det stadig er oki for Mona?) lad os lade det hænge lidt så andre kan byde ind osse

Anmeld

24. august 2009

prettybutterfly

forår skriver:

oki doki....så lad os snævre det ind til enten tirsdag eller onsdag i uge 37( hvis det stadig er oki for Mona?) lad os lade det hænge lidt så andre kan byde ind osse

Ja da det er helt fint.  Glæder mig bare til at se jer!!!! Har dog først fri 16:30 om tirsdagen, og 16 onsdag, men vi ku jo måske mødes ved 18 tiden?

Anmeld

24. august 2009

forår

prettybutterfly skriver:

Ja da det er helt fint.  Glæder mig bare til at se jer!!!! Har dog først fri 16:30 om tirsdagen, og 16 onsdag, men vi ku jo måske mødes ved 18 tiden?

kl 18.00 vil osse passe mig helt perfekt og jeg er lige glad om det bliver tirsdag eller onsdag

Anmeld

30. august 2009

prettybutterfly

Jeg er også ligeglad om tirs/ons. Men er der slet ikke flere der vil med???? Hva tøser???

Anmeld

31. august 2009

prettybutterfly

Hej tøser!!

Hvordan går det med jer?? Syntes godt nok her er lidt stille herinde i denne her tråd! Syntes heller ik vi fandt ud af hvornår vi skulle ses???

Nå men nu er jeg så OGSÅ blevet sygemeldt indtil barslen. Er faktisk super glad og lettet, for jeg har virkelig haft mange smerter i min ryg de sidste mange uger så det har været rigtig hårdt at gå på arbejde i vuggestuen. Viste sig så at jeg nok har en ryglidelse som hedder Scheuermann, har aldrig selv hørt om den, men ens rygsøjle er altså så ikke lige, men nærmere formet som et S. Så det forklarer altså mine mange smerter. Så er også kommet til fysioterapi hvilket er super lækkert!

Sarah du er jo også sygemeldt! Hvad får du tiden til at gå med?? Er allerede nærmest stresset over at jeg slet ik har noget at stå op til ud over mig selv og min store dejlige mavse. Men der er jo lang tid tilbage.......

Andre sygemeldte som laver noget spændende????

Knus fra Mona

Anmeld

31. august 2009

FruPudderkvast

prettybutterfly skriver:

Hej tøser!!

Hvordan går det med jer?? Syntes godt nok her er lidt stille herinde i denne her tråd! Syntes heller ik vi fandt ud af hvornår vi skulle ses???

Nå men nu er jeg så OGSÅ blevet sygemeldt indtil barslen. Er faktisk super glad og lettet, for jeg har virkelig haft mange smerter i min ryg de sidste mange uger så det har været rigtig hårdt at gå på arbejde i vuggestuen. Viste sig så at jeg nok har en ryglidelse som hedder Scheuermann, har aldrig selv hørt om den, men ens rygsøjle er altså så ikke lige, men nærmere formet som et S. Så det forklarer altså mine mange smerter. Så er også kommet til fysioterapi hvilket er super lækkert!

Sarah du er jo også sygemeldt! Hvad får du tiden til at gå med?? Er allerede nærmest stresset over at jeg slet ik har noget at stå op til ud over mig selv og min store dejlige mavse. Men der er jo lang tid tilbage.......

Andre sygemeldte som laver noget spændende????

Knus fra Mona

Halløj!

Ja, her blev godt nok lidt stille pludseligt, men det må vi da lige få ændret på igen 

Øv øv, med ryggen!  Men meget heldigt at I har fundet ud af det med ryglidelsen.. Kan man gøre noget for at rette den op, eller vil den være sådan altid? Og er der så ting du ikke må?

Er du så blevet sygemeldt til barsel, eller? Hvis du arbejder i det offentlige, så har du vel også barsel 8 uger før termin, ikke?

Ja, jeg er også sygemeldt og keder mig godt nok lidt (eller rettere sagt meget).. Jeg er gået i gang med at tage kørekort, er også begyndt at lave scrapbog og så er jeg ved at lave om i vores soveværelse til den lille kommer (Og det er bare SÅÅ hyggeligt at pusle med ).. Men ellers synes jeg godt nok at det er svært at få tiden til at gå.. Prøver at ses med venner og veninder så meget som muligt, men de har jo også arbejde osv..
Så jeg kender godt følelsen af bare at stå op og være..

Udover det så går det fint.. Han mosler rundt derinde og jeg nyder det jo bare! Min rygsmerter er blevet bedre (så sygemeldingen har ikke været helt forgæves) og så synes jeg er ved at være klar til at han kommer ud.. Ærgeligt at der så stadig er 3 måneder til  

Hvordan går det med jer?

Nå, det blev lidt langt fra mig - sorry

Anmeld

1. september 2009

prettybutterfly

Halløj!

Ja, her blev godt nok lidt stille pludseligt, men det må vi da lige få ændret på igen 

Øv øv, med ryggen!  Men meget heldigt at I har fundet ud af det med ryglidelsen.. Kan man gøre noget for at rette den op, eller vil den være sådan altid? Og er der så ting du ikke må?

Er du så blevet sygemeldt til barsel, eller? Hvis du arbejder i det offentlige, så har du vel også barsel 8 uger før termin, ikke?

Ja, jeg er også sygemeldt og keder mig godt nok lidt (eller rettere sagt meget).. Jeg er gået i gang med at tage kørekort, er også begyndt at lave scrapbog og så er jeg ved at lave om i vores soveværelse til den lille kommer (Og det er bare SÅÅ hyggeligt at pusle med ).. Men ellers synes jeg godt nok at det er svært at få tiden til at gå.. Prøver at ses med venner og veninder så meget som muligt, men de har jo også arbejde osv..
Så jeg kender godt følelsen af bare at stå op og være..

Udover det så går det fint.. Han mosler rundt derinde og jeg nyder det jo bare! Min rygsmerter er blevet bedre (så sygemeldingen har ikke været helt forgæves) og så synes jeg er ved at være klar til at han kommer ud.. Ærgeligt at der så stadig er 3 måneder til  

Hvordan går det med jer?

Nå, det blev lidt langt fra mig - sorry

Hej Sarah, du må da ik undskylde for at det bliver for langt!!! (Slet ik når man ik rigtig har noget at tage sig til alligevel end at læse og ja......hahaha)

Ja jeg er blevet sygemeldt indstil barslen(og jo havde ellers 8 ugers barsel inden). Så skal hente min sygemelding hos lægen på torsdag, hun sagde hun først måtte lave den efter 4 dage.

Lyder hyggeligt at hygge med baby ting, det nyder  jeg ihvert fald også. Men tror sørme hurtigt man kan få brugt en masse penge når man går hjemme og keder sig lidt. For ja du har ret i at der jo næsten ik er nogen andre som går hjemme om dagen. Vi burde nærmest lave en "kaffeklub" for sygemeldte og mødes om formiddagen hahaha ku være hyggeligt hvis der fandtes så noget.
Jeg har lige tilmeldt mig graviditets svømning i DGI-byen som starter på fredag kl 11 gennem LOF. Det glæder jeg mig til at prøve!

Om man kan gøre noget ved Scheuermann tror jeg næsten ikke for jeg er jo åbenbart født med det men anede ik jeg havde det. Lægen sagde jeg ik burde arbejde steder som fx vuggestue generelt da det er for hårdt om jeg er gravid eller ej. Fyssen sagde hun vil hjælpe mig med nogle øvelser efter fødslen for ryg/mave for at styke det så jeg ikke kommer til at "opleve" at have det igen...forhåbentligt. Mon ikke?? Vi får se!

Knuser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.