(december) Nogen med termin i december fra København?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2009

FruPudderkvast

prettybutterfly skriver:

MD scanningen idag viste heldigvis et helt prefekt, raskt barn! Og ikke mindst at det er en prinsesse. Man kunne tydeligt se skamlæberne, og absolut ingen skygge af en tissemand så den er vidst ret sikker. Jeg har hele tiden troet det blev en pige så jeg blev ikke overrasket, men bare helt vildt lykkelig over at alt så så godt ud.
Nå men ville bare lige dele det med jer! Noget nyt fra nogen??

Knus
Mona

Det lyder da godt nok som en ubehagelig oplevelse du havde i Spanien, men godt at høre at der hverken skete noget med dig eller din lille PRINSESSE!  Og kæmpe tillykke med den veloverstået scanning.. Meget sejt at din moderlige intuition sagde at det var en pige

Og for at svare på dit spørgsmål mht. om der er andre der bekymrer sig mht. vores små guldklumper i maverne, så kan jeg kun svare JA! Men heldigvis mærker jeg ham jo hver dag, så han har det jo fint, men jeg er bare en rigtig "pylre-mor"

Ellers er der ikke rigtig noget nyt bortset fra at jeg er gået total "shop-amok" i baby-ting.. Det er bare SÅÅ hyggeligt  Andre der shopper løs til deres små babyer?

Knus Sarah

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

forår

prettybutterfly skriver:

MD scanningen idag viste heldigvis et helt prefekt, raskt barn! Og ikke mindst at det er en prinsesse. Man kunne tydeligt se skamlæberne, og absolut ingen skygge af en tissemand så den er vidst ret sikker. Jeg har hele tiden troet det blev en pige så jeg blev ikke overrasket, men bare helt vildt lykkelig over at alt så så godt ud.
Nå men ville bare lige dele det med jer! Noget nyt fra nogen??

Knus
Mona

kæmpe tillykke med din lille prinsesse, ih hvor er det dejligt.

jeg har faktisk selv en fornemmelse af at jeg osse går og gemmer på en lille pige, men jeg får at se. jeg  har bestilt en kønsscanning til d 14/8, for så kan min mor komme med, så jeg vil lade det blive en overraaskelse for hende.

Skulle du ik føde på Herlev? hvem er din jordmor? og har du valgt gruppemøderne?..kunne jo være at vi var i samme gruppe så?

kram

Anmeld

28. juli 2009

forår

Saped90 skriver:

Tillykke med den gode MD scanning.. Dejligt at alt var som det skulle være, men øv at h*n lå så man ikke kunne se køn.. Kan godt forstå at du køber dig til en kønsscanning.. Jeg ville heller ikke kunne vente mere!

Det er da lidt irriterende med moderkagen, men jeg har også hørt at den tit rykker sig væk fra livmoderåbningen i løbet af graviditeten.. Vi krydser fingre for at du kan føde normalt  - hvis altså det er det du helst vil?

Jeg er nu heller ikke så bekymret ang moderkagen pt. jeg tager det lidt som det kommer. jeg vil da helst føde normalt, men hvis den ikke har rykket sig, så er der jo ik andet at gøre end et kejsersnit, og så må jeg tage det derfra. men det possitive er  at jeg får lov til at se baby igen om 11 uger

men ja som skrevet før har jeg bestilt en kønsscanning d 14 /8 som en overraskelse til min mor, da hun kommer herover på besøg...tror hun bliver så rørt..smiler..

hygge

Anmeld

28. juli 2009

prettybutterfly

forår skriver:

kæmpe tillykke med din lille prinsesse, ih hvor er det dejligt.

jeg har faktisk selv en fornemmelse af at jeg osse går og gemmer på en lille pige, men jeg får at se. jeg  har bestilt en kønsscanning til d 14/8, for så kan min mor komme med, så jeg vil lade det blive en overraaskelse for hende.

Skulle du ik føde på Herlev? hvem er din jordmor? og har du valgt gruppemøderne?..kunne jo være at vi var i samme gruppe så?

kram

Tusind tak skal du have, ja det er super lækkert!!! Rigtig god ide at tage din mor med! Hvis hun ligner min egen mor  bliver hun totalt tudefjæs på den gode måde ;o) det må du altså lige skrive om!

Jo jeg skal føde på Herlev og jo jeg tager de der gruppe jordemoder konsultationer. Gør du også det? Det starter vist nok mandag d 17 august mener jeg. Aner ik med hvilken jordemoder, eller hvor det er henne. Men det må vel bare være samme sted som den individuelle første var. Ku da være sjovt hvis vi var i samme gruppe!

Knuser, Mona

Anmeld

28. juli 2009

prettybutterfly

Saped90 skriver:

Det lyder da godt nok som en ubehagelig oplevelse du havde i Spanien, men godt at høre at der hverken skete noget med dig eller din lille PRINSESSE!  Og kæmpe tillykke med den veloverstået scanning.. Meget sejt at din moderlige intuition sagde at det var en pige

Og for at svare på dit spørgsmål mht. om der er andre der bekymrer sig mht. vores små guldklumper i maverne, så kan jeg kun svare JA! Men heldigvis mærker jeg ham jo hver dag, så han har det jo fint, men jeg er bare en rigtig "pylre-mor"

Ellers er der ikke rigtig noget nyt bortset fra at jeg er gået total "shop-amok" i baby-ting.. Det er bare SÅÅ hyggeligt  Andre der shopper løs til deres små babyer?

Knus Sarah

Tusind tak Sarah! Var også glad for det gik så godt, var jo blevet noget forskrækket efter den oplevelse!

Godt at høre jeg ik er den eneste der bekymre sig! Det er jo ellers aldrig sjovt at gøre! Går du stadig ofte til scanning pga det lussingesyge? Fedt at han tumler sådan rundt så der ingen tvivl er! Jeg syntes også tit jeg mærker puf derindefra.... super hyggeligt!

Og JEPS! Er også gået i "shopping mode"!

Køber i andre alt fra nyt eller kigger i også efter brugte ting? Lige nu er der jo en masse udsalg, så det er næsten dumt at vente med at købe tingene. Der er jo aldrig udsalg fra oktober - december. På den led er det altså et dumt tidspunkt vi skal føde på tøser!

Knuser

Anmeld

29. juli 2009

FruPudderkvast

prettybutterfly skriver:

Tusind tak Sarah! Var også glad for det gik så godt, var jo blevet noget forskrækket efter den oplevelse!

Godt at høre jeg ik er den eneste der bekymre sig! Det er jo ellers aldrig sjovt at gøre! Går du stadig ofte til scanning pga det lussingesyge? Fedt at han tumler sådan rundt så der ingen tvivl er! Jeg syntes også tit jeg mærker puf derindefra.... super hyggeligt!

Og JEPS! Er også gået i "shopping mode"!

Køber i andre alt fra nyt eller kigger i også efter brugte ting? Lige nu er der jo en masse udsalg, så det er næsten dumt at vente med at købe tingene. Der er jo aldrig udsalg fra oktober - december. På den led er det altså et dumt tidspunkt vi skal føde på tøser!

Knuser

Jeg tror at det er meget naturligt at vi som førstegangsfødende er lidt mere bekymrede end man måske er næste gang.. Vi aner jo ikke hvordan det skal føles osv..

Nej, jeg går ikke til scanninger mere.. Da vi var til MD scanning snakkede vi  med en læge bagefter som sagde at nu var det så mange uger siden jeg havde haft lussingesyge og når jeg ikke har smittet ham endnu, så kommer det ikke til at ske! Fantastisk nyhed!

Uhh, det er så hyggeligt at gå og købe ting til sin lille bebs.. Men må indrømme at jeg ikke er så god til brugte ting.. Tror jeg er lidt sippet, måske?  Men vi har købt alt fra nyt - har dog fået en ammepude (som aldrig er blevet brugt), bæresele og en bumbo-stol af min søster som fik en lille dreng sidste år.. Kan godt arve fra folk jeg kender, men har det lidt skidt med ikke at vide hvem der har brugt diverse ting
Men som du selv siger, så kan man jo virkelig spare mange penge nu hvor der er udsalg..

Og så har vi været så heldige at min mor og stedfar har betalt barnevogn + alt tilbehør og min kærestes mor vil betalt for tremmeseng + alt tilbehør.. - Så der sparer vi VIRKELIG også mange penge.. Skønt med bedsteforældre

Hvad med jer andre?

Anmeld

29. juli 2009

forår

prettybutterfly skriver:

Tusind tak skal du have, ja det er super lækkert!!! Rigtig god ide at tage din mor med! Hvis hun ligner min egen mor  bliver hun totalt tudefjæs på den gode måde ;o) det må du altså lige skrive om!

Jo jeg skal føde på Herlev og jo jeg tager de der gruppe jordemoder konsultationer. Gør du også det? Det starter vist nok mandag d 17 august mener jeg. Aner ik med hvilken jordemoder, eller hvor det er henne. Men det må vel bare være samme sted som den individuelle første var. Ku da være sjovt hvis vi var i samme gruppe!

Knuser, Mona

hey

jeg skal osse d 17 august...så vi kommer sikkert til at  være i den samme gruppe, det er da lidt sjovt og det er det samme sted som du var første gang, det er jeg ret sikker på..

Og ja jeg tror min mor går helt amok( på den gode måde)..må nok lige ha lige klenex med

Anmeld

29. juli 2009

forår

Hej
jeg har slet ikke købt noget endnu..overhovedet
Min mor kommer her over d 13 august, så skal vi ud og være praktiske..dvs ud og kigge på alt, blir så godt.
Jeg arver en masse fra mine veninder og det har jeg det fint med, for jeg kender dem og deres hygienje..men vil nok ikke købt brugt tøj på nettet for eksempel. Jeg regner dog med at købe en brugt barnevogn, når jeg lige har fundet ud af hvilken slags jeg gerne vil ha. også køber jeg bare en ny madres

Anmeld

30. juli 2009

FruPudderkvast

forår skriver:

Hej
jeg har slet ikke købt noget endnu..overhovedet
Min mor kommer her over d 13 august, så skal vi ud og være praktiske..dvs ud og kigge på alt, blir så godt.
Jeg arver en masse fra mine veninder og det har jeg det fint med, for jeg kender dem og deres hygienje..men vil nok ikke købt brugt tøj på nettet for eksempel. Jeg regner dog med at købe en brugt barnevogn, når jeg lige har fundet ud af hvilken slags jeg gerne vil ha. også køber jeg bare en ny madres

Nej, jeg har det nemlig også sådan at jeg skal kende deres hygiejne  Men dejligt at du kan arve fra veninder.. Så sparer man bare så meget

Kan godt forstå at du glæder dig til at komme ud og kigge på ting til den lille - der er heller ikke noget bedre

Glæder mig forresten til at høre hvordan din mor reagerer på kønsscanningen.. Min mor har været med til en af mine scanninger i forbindelse med lussingesyge og hun stod også på sidelinien og tudede  

Hvilken barnevogn skal du have?

Anmeld

30. juli 2009

forår

Saped90 skriver:

Nej, jeg har det nemlig også sådan at jeg skal kende deres hygiejne  Men dejligt at du kan arve fra veninder.. Så sparer man bare så meget

Kan godt forstå at du glæder dig til at komme ud og kigge på ting til den lille - der er heller ikke noget bedre

Glæder mig forresten til at høre hvordan din mor reagerer på kønsscanningen.. Min mor har været med til en af mine scanninger i forbindelse med lussingesyge og hun stod også på sidelinien og tudede  

Hvilken barnevogn skal du have?

Jeg ved ikke hvilken barevogn jeg skal ha, jeg var slet ikke klar over hvor stort en marked det er med sådan en barnevogn..
men det skal være en der er "let" at få ind og ud og tog og bus også skal den osse være paktisk eller stor, for jeg skal jo osse kunne købe ind i den, sys der er så meget
Har du købt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.