prettybutterfly skriver:
Tusind tak Sarah! Var også glad for det gik så godt, var jo blevet noget forskrækket efter den oplevelse!
Godt at høre jeg ik er den eneste der bekymre sig! Det er jo ellers aldrig sjovt at gøre! Går du stadig ofte til scanning pga det lussingesyge? Fedt at han tumler sådan rundt så der ingen tvivl er! Jeg syntes også tit jeg mærker puf derindefra.... super hyggeligt!
Og JEPS! Er også gået i "shopping mode"!
Køber i andre alt fra nyt eller kigger i også efter brugte ting? Lige nu er der jo en masse udsalg, så det er næsten dumt at vente med at købe tingene. Der er jo aldrig udsalg fra oktober - december. På den led er det altså et dumt tidspunkt vi skal føde på tøser!
Knuser
Jeg tror at det er meget naturligt at vi som førstegangsfødende er lidt mere bekymrede end man måske er næste gang.. Vi aner jo ikke hvordan det skal føles osv..

Nej, jeg går ikke til scanninger mere.. Da vi var til MD scanning snakkede vi med en læge bagefter som sagde at nu var det så mange uger siden jeg havde haft lussingesyge og når jeg ikke har smittet ham endnu, så kommer det ikke til at ske! Fantastisk nyhed!

Uhh, det er så hyggeligt at gå og købe ting til sin lille bebs.. Men må indrømme at jeg ikke er så god til brugte ting.. Tror jeg er lidt sippet, måske?

Men vi har købt alt fra nyt - har dog fået en ammepude (som aldrig er blevet brugt), bæresele og en bumbo-stol af min søster som fik en lille dreng sidste år.. Kan godt arve fra folk jeg kender, men har det lidt skidt med ikke at vide hvem der har brugt diverse ting

Men som du selv siger, så kan man jo virkelig spare mange penge nu hvor der er udsalg..
Og så har vi været så heldige at min mor og stedfar har betalt barnevogn + alt tilbehør og min kærestes mor vil betalt for tremmeseng + alt tilbehør.. - Så der sparer vi VIRKELIG også mange penge.. Skønt med bedsteforældre

Hvad med jer andre?
Anmeld