(december) Nogen med termin i december fra København?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2009

FruPudderkvast

prettybutterfly skriver:

Hej Sarah, du må da ik undskylde for at det bliver for langt!!! (Slet ik når man ik rigtig har noget at tage sig til alligevel end at læse og ja......hahaha)

Ja jeg er blevet sygemeldt indstil barslen(og jo havde ellers 8 ugers barsel inden). Så skal hente min sygemelding hos lægen på torsdag, hun sagde hun først måtte lave den efter 4 dage.

Lyder hyggeligt at hygge med baby ting, det nyder  jeg ihvert fald også. Men tror sørme hurtigt man kan få brugt en masse penge når man går hjemme og keder sig lidt. For ja du har ret i at der jo næsten ik er nogen andre som går hjemme om dagen. Vi burde nærmest lave en "kaffeklub" for sygemeldte og mødes om formiddagen hahaha ku være hyggeligt hvis der fandtes så noget.
Jeg har lige tilmeldt mig graviditets svømning i DGI-byen som starter på fredag kl 11 gennem LOF. Det glæder jeg mig til at prøve!

Om man kan gøre noget ved Scheuermann tror jeg næsten ikke for jeg er jo åbenbart født med det men anede ik jeg havde det. Lægen sagde jeg ik burde arbejde steder som fx vuggestue generelt da det er for hårdt om jeg er gravid eller ej. Fyssen sagde hun vil hjælpe mig med nogle øvelser efter fødslen for ryg/mave for at styke det så jeg ikke kommer til at "opleve" at have det igen...forhåbentligt. Mon ikke?? Vi får se!

Knuser

Ja, det bliver godt nok lidt dyrt i længden.. Men hyggeligt er det altså

Mht. en "kaffeklub", så er jeg altså frisk  Det kunne da være hyggeligt.. Men er der egentlig andre end os to der er sygemeldte?

Ej, det lyder godt med graviditetssvømning.. Jeg ville selv gerne være begyndt til det, men de fleste hold er startet og ellers varer de ind i det nye år - og det gider jeg altså ikke betale for når jeg har termin d. 30. november.. Men har tænkt på selv at tage i svømmehallen (for kiloene begynder altså så småt at sætte sig ).. Men det er  meeget nemt at tænke, men at få lettet røven er straks lidt sværere!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2009

prettybutterfly

Saped90 skriver:

Ja, det bliver godt nok lidt dyrt i længden.. Men hyggeligt er det altså

Mht. en "kaffeklub", så er jeg altså frisk  Det kunne da være hyggeligt.. Men er der egentlig andre end os to der er sygemeldte?

Ej, det lyder godt med graviditetssvømning.. Jeg ville selv gerne være begyndt til det, men de fleste hold er startet og ellers varer de ind i det nye år - og det gider jeg altså ikke betale for når jeg har termin d. 30. november.. Men har tænkt på selv at tage i svømmehallen (for kiloene begynder altså så småt at sætte sig ).. Men det er  meeget nemt at tænke, men at få lettet røven er straks lidt sværere!

Det graviditetssvømning som jeg snakker om er kun 6 gange så det ville du godt kunne nå hvis du vil med?? Det koster 685 og handler også om fødselsforberedelse.
Du kan se det på www.familieskolen.dk og så klikke på "bevægelse i vand for gravide" og så kan man vælge mange forskellige datoer hvor jeg så valgte start 4/9 - 09. Det er billigere hvis man er arbejdsledig eller studerende.

Aner ik om der er andre sygemeldte, men vi ku jo starte en alligevel....

Er der andre herinde som er sygemeldte???

(aner slet ik hvem der overhovedet følger med herinde længere???? Om der er andre en dig mig og Dea???)

Anmeld

1. september 2009

FruPudderkvast

prettybutterfly skriver:

Det graviditetssvømning som jeg snakker om er kun 6 gange så det ville du godt kunne nå hvis du vil med?? Det koster 685 og handler også om fødselsforberedelse.
Du kan se det på www.familieskolen.dk og så klikke på "bevægelse i vand for gravide" og så kan man vælge mange forskellige datoer hvor jeg så valgte start 4/9 - 09. Det er billigere hvis man er arbejdsledig eller studerende.

Aner ik om der er andre sygemeldte, men vi ku jo starte en alligevel....

Er der andre herinde som er sygemeldte???

(aner slet ik hvem der overhovedet følger med herinde længere???? Om der er andre en dig mig og Dea???)

Det ville jeg ellers gerne, men var lige inde og kigge på datoerne og 2 af dagene skal jeg til jordemoder.. Så er det pludselig lidt dyrt hvis man kun kan komme 4 ud af 6 gange.. Øv øv.. Men nu har jeg været inde og bestille et månedskort til den lokale svømmehal () Så nu skal der svømmes et par gange om ugen  Har du egentlig taget meget på, eller er du en af de heldige som næsten ikke tager på?

Ja, en "to-mands-kaffeklub"

Jeg er heller ikke så sikker på at der er andre end os tre.. Hmm.. Lad os prøve at se om der er nogen der svarer inden for de næste par dage og ellers så kan vi to da i hvert fald mødes til en kop kaffe

Anmeld

1. september 2009

forår

hej damer

Jeg er her stadig i slipper ikke så let...LoL
Jeg er dog ikke sygemeldt, så kan ikke rigtig deltage i en formiddagskaffeklub, selvom at det lyder hyggeligt.

Men er da stadig frisk på at mødes i næste uge, og hvis vi kunne sige tirsdag ville det passe mig aller bedst, men det er op til jer

Jeg er en af dem der som har taget alt for meget på allerede, så det er noget møg. jeg har taget 4kg på på 2 uger sindsygt....men jeg har så osse vildt meget vand i kroppen, så det er noget af alle de kg. så længe jeg stadig cykler, går i svømmehallen og tæænker over hvad jeg spiser, så er der jo ik så meget mere at gøre...
Hygge

Anmeld

2. september 2009

prettybutterfly

Saped90 skriver:

Det ville jeg ellers gerne, men var lige inde og kigge på datoerne og 2 af dagene skal jeg til jordemoder.. Så er det pludselig lidt dyrt hvis man kun kan komme 4 ud af 6 gange.. Øv øv.. Men nu har jeg været inde og bestille et månedskort til den lokale svømmehal () Så nu skal der svømmes et par gange om ugen  Har du egentlig taget meget på, eller er du en af de heldige som næsten ikke tager på?

Ja, en "to-mands-kaffeklub"

Jeg er heller ikke så sikker på at der er andre end os tre.. Hmm.. Lad os prøve at se om der er nogen der svarer inden for de næste par dage og ellers så kan vi to da i hvert fald mødes til en kop kaffe

Ej kan sørme godt forstå du så ik har lyst til det vandhalløj på fredag!
Men godt du fik dig et månedskort! Håber du får det brugt flittigt .

Jeg er altid med på at mødes til en kop kaffe! Men ja lad os se om der er andre der når at svare. Vi mødes vel i næste uge om aftenen???

Anmeld

2. september 2009

prettybutterfly

forår skriver:

hej damer

Jeg er her stadig i slipper ikke så let...LoL
Jeg er dog ikke sygemeldt, så kan ikke rigtig deltage i en formiddagskaffeklub, selvom at det lyder hyggeligt.

Men er da stadig frisk på at mødes i næste uge, og hvis vi kunne sige tirsdag ville det passe mig aller bedst, men det er op til jer

Jeg er en af dem der som har taget alt for meget på allerede, så det er noget møg. jeg har taget 4kg på på 2 uger sindsygt....men jeg har så osse vildt meget vand i kroppen, så det er noget af alle de kg. så længe jeg stadig cykler, går i svømmehallen og tæænker over hvad jeg spiser, så er der jo ik så meget mere at gøre...
Hygge

Hej Dea!

Er da sørme glad for vi ik "slipper" for dig!!!! Men her virker meget tomt herinde så tror næsten kun det bliver os 3 i næste uge. Men ville da være hyggeligt med nogle flere! Tirsdag passer mig fint! Glæder mig rigtig meget! Nogle ideer til hvor vi skal mødes???

Du skal nu ik være ked af du ik er sygemeldt hvis du ellers er glad for dit arbejde, for det er altså lidt halvkedeligt slet ik ha noget at stå op til! Men selvfølgeligt dejligt ik at sku bekymre sig om at overanstrenge sig!

Det er godt nok surt du har taget for meget på allerede. Syntes det er svært med hvornår er for meget. Hvor meget har du taget på i alt hvis jeg må spørge?? Jeg har taget lige knap 7 kg på nu, syntes også det er en del, men har ingen vand tror jeg....(jo lidt har man vel altid, men ik noget synligt). 4 kg på 2 uger lyder dog godt nok vildt! Det må vi da ik håbe fortsætter! Og nej du har ret, der er jo ik så meget at gøre ved det. Jeg syntes godt nok det er hårdere at være gravid end jeg troede før jeg blev det!!!!!

Anmeld

2. september 2009

FruPudderkvast

Så så man lige mig svømme 40 baner i "svømmeren" i dag  Dejligt at være kommet i gang!
Hehe, jeg er skam også glad for at du ikke bare er smuttet, Dea 

Jeg har også taget for meget på.. Synes jeg selv i hvert fald.. 10 kg.. Lægen sagde at det var okay, men FUCK hvor jeg hader, hader, HADER at blive tykkere!
Jeg synes altså også at det er hårdt at være gravid..  Altså.. Jeg elsker at mærke ham hoppe og danse i maven og elsker at jeg snart skal være mor.. Men de ting der sker med mig fysisk kan jeg altså ikke forholde mig til.. Og folk siger altid "Jamen, det er bare en periode, Sarah.. " "Om 3 måneder er det slut".. Og NEJ! - det er det jo lige nøjagtig ikke.. Det er sgu der det bliver svært.. Så skal flæsket væk igen! Jesus Christ  - bliver træt bare ved tanken..

Nå, det var lige et surt opstød fra mig

Tirsdag passer helt fint her..  Kender I nogle gode caféer et eller andet sted?

Anmeld

2. september 2009

forår

Saped90 skriver:

Så så man lige mig svømme 40 baner i "svømmeren" i dag  Dejligt at være kommet i gang!

Jeg har også taget for meget på.. Synes jeg selv i hvert fald.. 10 kg.. Lægen sagde at det var okay, men FUCK hvor jeg hader, hader, HADER at blive tykkere!
Jeg synes altså også at det er hårdt at være gravid..  Altså.. Jeg elsker at mærke ham hoppe og danse i maven og elsker at jeg snart skal være mor.. Men de ting der sker med mig fysisk kan jeg altså ikke forholde mig til.. Og folk siger altid "Jamen, det er bare en periode, Sarah.. " "Om 3 måneder er det slut".. Og NEJ! - det er det jo lige nøjagtig ikke.. Det er sgu der det bliver svært.. Så skal flæsket væk igen! Jesus Christ  - bliver træt bare ved tanken..

hvis det er at vi kun bliver os 3 så ville jeg godt kunne om formiddagen/eftermiddagen på tirsdag da jeg har fri. Så kunne vi evt mødes til noget brunch et sted? hvad siger i til det??

Jeg har taget 11kg indtil nu.....så sys nu osse at det er lige rigeligt, da jeg heller ikke var en lille tut inden graviditeten...mem men men what to do...
krammer

Anmeld

3. september 2009

Mist

Saped90 skriver:

Enig.. Det er langt fra slut om 3 mdr. det er først der det hele begynder.. Men Sarah, du skal kun glæde dig, for det er så dejligt og blive mor.. tror ikke der findes noget bedre i verden end og skabe sådan et lille liv og som du siger mærke den lille hoppe og danse inden i sig, men det der er bedste det er den dag du ligger med den lille på maven og kan se hvad det er du har skabt.

Jeg syns bestemt heller ikke det er sjovt og være gravid. LAANGT fra, jeg døjer med KRAFTIGT bækkenløsning og er på fast smertestillende så jeg slipper for indlæggelse i hvert fald de næste 4 uger.. SUK SUK..

Iøvrigt er jeg frisk mere eller mindre alle dage på en cafe tur.. Vil være dejligt og se jer alle IRL..

da jeg ikke er så ofte på pc'en så kan i skrive til mig eller på   "27 38 10 81"  Den har jeg ved mig hele tiden..

Håber og høre fra jer alle sammen.. Og ser frem til en hyggelig dag med jer i nærmest fremtid.

KNUS Maria. - Valby 23+5

Anmeld

3. september 2009

FruPudderkvast

maria-norby skriver:

Enig.. Det er langt fra slut om 3 mdr. det er først der det hele begynder.. Men Sarah, du skal kun glæde dig, for det er så dejligt og blive mor.. tror ikke der findes noget bedre i verden end og skabe sådan et lille liv og som du siger mærke den lille hoppe og danse inden i sig, men det der er bedste det er den dag du ligger med den lille på maven og kan se hvad det er du har skabt.

Jeg syns bestemt heller ikke det er sjovt og være gravid. LAANGT fra, jeg døjer med KRAFTIGT bækkenløsning og er på fast smertestillende så jeg slipper for indlæggelse i hvert fald de næste 4 uger.. SUK SUK..

Iøvrigt er jeg frisk mere eller mindre alle dage på en cafe tur.. Vil være dejligt og se jer alle IRL..

da jeg ikke er så ofte på pc'en så kan i skrive til mig eller på   "27 38 10 81"  Den har jeg ved mig hele tiden..

Håber og høre fra jer alle sammen.. Og ser frem til en hyggelig dag med jer i nærmest fremtid.

KNUS Maria. - Valby 23+5

Ja, det er rigtigt.. Jeg glæder mig også bare så utroligt meget til at få min søn i mine arme.. Det bliver fantastisk - og så VED jeg jo at det trods alt er det hele værd! Men er samtidig fast besluttet på at jeg skal tabe mig når jeg har født, så jeg kan få det godt med mig selv igen.. En glad mor giver et glad barn!  

Øv, med bækkenløsning.. Jeg har i laaang tid haft begyndende bækkenløsning som HELDIGVIS ikke er blevet til mere.. Så ved godt hvilke smerter man kan have.. Tør slet ikke tænke på hvordan en kraftig bækkenløsning føles

Ja, men jeg tror faktisk næsten at vi er enige om at ses tirsdag formiddag (når nu Dea også har fri der).. Nu er spørgsmålet så bare hvor det skal være henne?

Jeg glæder mig også til at se jer!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.