(december) Nogen med termin i december fra København?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2009

FruPudderkvast

millesofie skriver:

nej jeg har ikke mærket liv endnu men venter spændt 

men kan mærke min, var det led bånd det hed,
jeg får i hver fald nogle jav der nede fra

Ja, det gør jeg også.. Ligamentsmerter - som det så fint hedder

Jeg har heller ikke mærket liv endnu, men det kommer vel snart..
Jeg er jo 17 + 0 i dag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

prettybutterfly

Maria du har helt ret i det du siger med at helbredet er LANGT vigtigere end kønnet!! Helt enig! Syntes bare det er sjovt om de fornemmelser man har ang. køn passer eller ej. Jeg vil selvfølgeligt elske den lige højt uanset kønnet! Har prøvet den kinesiske kalender, den siger jeg får en dreng. Men, jeg læse så inde på en side at den passe 57%, så jeg ved altså virkelig ikke hvor meget man kan regne med den........

Sarah du må lige skrive når du har været til scanning i morgen om du ku se kønnet!  Jeg tror du har ret i at der ikke er meget hold i de myter ang at blive smukkere hvis man venter en pige, osv!!!

Jeg har heller ikke mærket liv endnu, men tror det er for tidligt. Er jo kun 14+5!!

Anmeld

22. juni 2009

FruPudderkvast

Jeg vil give jer ret i at så længe det er nogle sunde og raske børn vi får, så er det sådan set ligegyldigt om vi skal købe lyseblåt eller lyserødt tøj.. Men det ændrer jo desværre ikke på at vi kan være skide nysgerrige

Og jep, jeg skal nok skrive i morgen når jeg har været til scanning  

Ja, det er nok et par uger for tidligt for dig, men jeg ville bare ønske at min snart ville give mig et lille spark så jeg ved den har det godt

Anmeld

22. juni 2009

Mist

Saped90 skriver:

Jeg vil give jer ret i at så længe det er nogle sunde og raske børn vi får, så er det sådan set ligegyldigt om vi skal købe lyseblåt eller lyserødt tøj.. Men det ændrer jo desværre ikke på at vi kan være skide nysgerrige

Og jep, jeg skal nok skrive i morgen når jeg har været til scanning  

Ja, det er nok et par uger for tidligt for dig, men jeg ville bare ønske at min snart ville give mig et lille spark så jeg ved den har det godt

Jeg har på nu værende tidspunkt fået et par dejlige bløde og blide spark. Men fik os af vide min moderkage lå bagtil, så den lille har masser af mulighed for at sparke igennem.. dejligt.. nyder det.. det er meget lidt men får da lidt af og til.. der kan godt gå dage mellem den lille sparker..

men har os snakket med en jordemoder og da det er nr. 3 jeg venter så kan nogle godt mærke det så tidligt.. jeg er 13+2.. Så JO det er meget meget meget tidligt. Men ik desto mindre er det dejligt med et par spark af og til.

Anmeld

29. juni 2009

FruPudderkvast

prettybutterfly skriver:

Maria du har helt ret i det du siger med at helbredet er LANGT vigtigere end kønnet!! Helt enig! Syntes bare det er sjovt om de fornemmelser man har ang. køn passer eller ej. Jeg vil selvfølgeligt elske den lige højt uanset kønnet! Har prøvet den kinesiske kalender, den siger jeg får en dreng. Men, jeg læse så inde på en side at den passe 57%, så jeg ved altså virkelig ikke hvor meget man kan regne med den........

Sarah du må lige skrive når du har været til scanning i morgen om du ku se kønnet!  Jeg tror du har ret i at der ikke er meget hold i de myter ang at blive smukkere hvis man venter en pige, osv!!!

Jeg har heller ikke mærket liv endnu, men tror det er for tidligt. Er jo kun 14+5!!

Hov, jeg glemte helt at jeg havde lovet at skrive efter scanning.. Sorry  Men hun kunne desværre ikke se om det er en dreng eller en pige der ligger inde i min mave, så må vente til MD scanning d. 8. juli.. Men der er jo heldigvis også kun lidt over en uge til   

Hvordan går det med jer?

Jeg er desværre blevet sygemeldt fra arbejde pga. smerter i lænd, balder og haleben.. Lægen siger at det meget vel kan være "starten" på bækkenløsning  ØV ØV!! Men ellers har jeg det fint..  Skal til jordemoder på fredag og - som sagt - til MD scanning d. 8..

Har I egentlig købt noget til den lille? Eller venter I til I kender kønnet?

Sarah 18 + 0

Anmeld

29. juni 2009

forår

Hejsa

Jeg skal føde på Herlev og skal til først jordmor samtale d 6 juli det er jeg ret spændt på.

Jeg har ikke mærket liv, det tror jeg ikke ihvetfald

Jeg ved ikke hvilke køn det bliver, men har en fornemmelse af at det bliver en pige, hvorfor det ved jeg egentligt ikke men en dreng er osse mere end velkommen her..

Er der andre end mig der synes at denne her tid er lidt trælst? jeg synes at det er lidt svært når man ikke kan fornemme noget. Jeg tænker tit på om alt er som det skal være... også ser jeg bare mere fed ud pt end gravid, og det er bare trælst..men det er vel bare en fase eller noget..

hygge
Dea 16+2

Anmeld

29. juni 2009

millesofie

Hej igen piger
jeg ville lige give en opdatering
nu har jeg været til jordmor og det var jo ikke fordi der skete så meget
men fik da lov at høre den lilles hjerte lyd hvilket var over skønt

Jeg er nu 16+1 og mærkede liv for første gang i går
vildt deligt, nu sker der endelig noget

nå håber alt også går vel hos jer og at i nyder sommervejret

Anmeld

29. juni 2009

FruPudderkvast

millesofie skriver:

Hej igen piger
jeg ville lige give en opdatering
nu har jeg været til jordmor og det var jo ikke fordi der skete så meget
men fik da lov at høre den lilles hjerte lyd hvilket var over skønt

Jeg er nu 16+1 og mærkede liv for første gang i går
vildt deligt, nu sker der endelig noget

nå håber alt også går vel hos jer og at i nyder sommervejret

Ja, det er den mest fantastiske lyd!

Jeg har også mærket liv! Men ved ikke hvilken dag, da jeg til at starte med ikke troede at det var liv jeg mærkede.. Men det passer med at det kommer når jeg ligger mig i sengen og slapper af, så det må være min lille bebs jeg kan mærke

Jo tak, jeg nyder sommervejret - bortset fra at jeg sveder mere end jeg plejer.. Puha.. Men vi må jo endelig ikke klage!

Anmeld

2. juli 2009

mamakreiberg

Hej alle

Jeg er fra Valby og har termin den 22. december.

Kunne der evt. være nogen der havde lyst til at danne en gruppe som mødes til snak og the eller  isvand nu hvor det er så varmt.

Annjeanett 15+2

Anmeld

2. juli 2009

Mist

mamakreiberg skriver:

Hej alle

Jeg er fra Valby og har termin den 22. december.

Kunne der evt. være nogen der havde lyst til at danne en gruppe som mødes til snak og the eller  isvand nu hvor det er så varmt.

Annjeanett 15+2

Det kunne da være smadder hyggeligt.. Er selv fra Valby.. Ik ret langt fra Ålholm Plads. ) Så jo det kunne være super at lave en gruppe.. )

Jeg er helt klart med på den.

Maria

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.