(december) Nogen med termin i december fra København?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2009

mamakreiberg

maria-norby skriver:

Det kunne da være smadder hyggeligt.. Er selv fra Valby.. Ik ret langt fra Ålholm Plads. ) Så jo det kunne være super at lave en gruppe.. )

Jeg er helt klart med på den.

Maria

Jeg bor lige ved valby station. Lad os finde ud af noget nu her når ferien er overstået. Jeg går på ferie her den 3. juli og holder 3 uger frem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2009

prettybutterfly

Det lyder rigtig hyggeligt at lave en gruppe og mødes! Rigtig god ide den er jeg helt sikkert med på!

Hvor er det fedt at i har mærket liv allerede flere af jer! Jeg tror ikke jeg har men er ikke helt sikker da jeg også har mærket bobble agtige fornemmelser når jeg ligger helt fladt i sengen om aftenen. Men er laaaangt fra sikker på om det er liv eller noget i maven som rumler. Men det må i hvert fald blive tydeligere med tiden uanset hvad det er.

Sarah hvordan kan du nu mærke forskel på om det er liv eller ej? Du skrev du også var i tvivl men hvordan bliver man sikker?

Knus og kram til jer alle!
Mona

Anmeld

6. juli 2009

FruPudderkvast

prettybutterfly skriver:

Det lyder rigtig hyggeligt at lave en gruppe og mødes! Rigtig god ide den er jeg helt sikkert med på!

Hvor er det fedt at i har mærket liv allerede flere af jer! Jeg tror ikke jeg har men er ikke helt sikker da jeg også har mærket bobble agtige fornemmelser når jeg ligger helt fladt i sengen om aftenen. Men er laaaangt fra sikker på om det er liv eller noget i maven som rumler. Men det må i hvert fald blive tydeligere med tiden uanset hvad det er.

Sarah hvordan kan du nu mærke forskel på om det er liv eller ej? Du skrev du også var i tvivl men hvordan bliver man sikker?

Knus og kram til jer alle!
Mona

Jeg synes også at det kunne være hyggeligt at mødes

Hmm, jeg ved ikke helt hvordan jeg er blevet sikker.. Ved ikke engang om jeg er sikker på at det er baby endnu  Synes nemlig heller ikke at jeg har mærket så meget her i varmen (har dog været til jordemoder og ved at den har det godt ), men jeg tror bare at vi må vente til den virkelig giver os et kæmpe spark  Men min jordemoder har også sagt at fordi jeg lige har et par kg for meget, så kan der godt gå lidt tid før jeg mærker den rigtigt.. Øv øv.. 

Håber at mit svar giver mening? .. For det gør det egentlig ikke for mig  

Sarah

Anmeld

6. juli 2009

prettybutterfly

Hahaha Jamen det gør det Sarah! Og tak! Betyder vel bare vi må vente ultra tålmodige selvom det er død svært!

Har du stadig ik fundet ud af kønnet? Er der nogen andre herinde der har? Jeg skal til MD scanning d 27 Juli og håber SÅ meget på de kan se det! Hvornår skal i andre til MD scanning? Er der nogen som IKKE vil vide kønnet?

Anmeld

6. juli 2009

forår

Jeg har været til jordmor idag, og fik hørt hjertelyden, det var rart at få bekraftet at der er liv derinde. Jeg har nemlig heller ikke mærket noget endnu, eller det tror jeg ihvertfald ikke.
Jeg skal til MD d 24 juli og glæder mig vildt meget, og jeg vil smadder gerne vide kønnet..
kram
Dea 17+2

Anmeld

7. juli 2009

FruPudderkvast

prettybutterfly skriver:

Hahaha Jamen det gør det Sarah! Og tak! Betyder vel bare vi må vente ultra tålmodige selvom det er død svært!

Har du stadig ik fundet ud af kønnet? Er der nogen andre herinde der har? Jeg skal til MD scanning d 27 Juli og håber SÅ meget på de kan se det! Hvornår skal i andre til MD scanning? Er der nogen som IKKE vil vide kønnet?

Ja, tålmodighed er desværre bare ikke min stærke side

Mht. kønnet, så er det jo i morgen vi skal til MD scanning og jeg krydser alt hvad jeg har for at de kan se kønnet  

Er der egentlig nogen af jer der er begyndt at købe ting til den lille?

Vi er gået i gang med det helt store "gør-soveværelset-baby-klar-projekt"   Så vi har været ude og købe en masse nye ting og rykket rundt på det hele.. I love it! Derudover har vi købt barnevogn med alt tilbehør og lidt småting som bodystockings osv.. Det er simpelthen så hyggeligt..

Hvis ikke I har købt, så tjek den her hjemmeside www.onlinekids.dk .. Der er altså penge at spare her og de leverer lige til døren

Sarah 19 + 1 - som slet ikke kan vente til MD i morgen!  

Anmeld

7. juli 2009

FruPudderkvast

forår skriver:

Jeg har været til jordmor idag, og fik hørt hjertelyden, det var rart at få bekraftet at der er liv derinde. Jeg har nemlig heller ikke mærket noget endnu, eller det tror jeg ihvertfald ikke.
Jeg skal til MD d 24 juli og glæder mig vildt meget, og jeg vil smadder gerne vide kønnet..
kram
Dea 17+2

Hjertelyden er altså også bare det mest fantastiske i hele verden!  Jeg tudede første gang jeg hørte det.. (Ja, hormonerne der fiser rundt i kroppen gør mig lidt følsom ) Tudede også forleden da jeg så Beverly Hills og der var to der skulle giftes.. HVAD SKER DER FOR MIG!?!?  HAHAHA!!

Anmeld

7. juli 2009

forår

Saped90 skriver:

Hjertelyden er altså også bare det mest fantastiske i hele verden!  Jeg tudede første gang jeg hørte det.. (Ja, hormonerne der fiser rundt i kroppen gør mig lidt følsom ) Tudede også forleden da jeg så Beverly Hills og der var to der skulle giftes.. HVAD SKER DER FOR MIG!?!?  HAHAHA!!

hahaha...kender det alt for godt med homoner og tuderiet.
Jeg var til Roskilde festival, og da jeg stod og hørt Tim Christensen og han begyndte at spiller Waterline stod tårerne ud af hovedet på mig, kunne slet ikke styrre det. Sys bare at det var så fantastisk...hahahaha men godt det var det nu.

Anmeld

8. juli 2009

FruPudderkvast

Så har jeg været til en rigtig god MD scanning.. Alt var bare perfekt! Og fik tre billeder med hjem af vores skønne og livlige ..

.. DRENG!!

Jeg er simpelthen bare så glad og intet kan ødelægge mit humør i dag..

Sarah 19 + 2 - som nu vil tage et smut i Fields og købe lyseblåt

Anmeld

8. juli 2009

forår

Saped90 skriver:

Så har jeg været til en rigtig god MD scanning.. Alt var bare perfekt! Og fik tre billeder med hjem af vores skønne og livlige ..

.. DRENG!!

Jeg er simpelthen bare så glad og intet kan ødelægge mit humør i dag..

Sarah 19 + 2 - som nu vil tage et smut i Fields og købe lyseblåt

ih hvor er det bare dejligt at hører at scanningen gik godt og at alt er som det skal være...
og kæmpe tillykke med den lille dreng...skønt!
Dea 17+4...som osse glæder sig som tosset til d 24 juli til MD scanningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.