(december) Nogen med termin i december fra København?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2009

Mist

prettybutterfly skriver:

Er der egentligt nogen af jer som overvejer at betale for at få kønnet at vide i uge 17?? Jeg har først tid til scanning igen i uge 21, aner seriøst ik om jeg kan vente så længe med at finde ud af kønnet. Min kæreste og jeg rejser til barcelona d. 18 juli, og det kunne være så fedt at vide kønnet inden så vi kan købe nogle søde ting til bebse. Har først tid d. 27 juli på Herlev. Hvis jeg betaler derimod, kan jeg jo få det at vide i starten af juli............. Noget jeg virkelig overvejer!!!!

Hvad siger i andre??? Er i lige så ivrige for at få kønnet at vide???

Knus Mona

PS: Sarah hvor er du bare heldig at få lov at se den lille hver anden uge!!! Det lyder ikke dårligt! (selvom lussingesyge vist ka være ret farligt!)

Jeg kender godt den følelse af at man gerne vil vide hvad kønnet er/blir.. Men om jeg vil betale for at få svaret ved jeg ikke...
Jeg tror bare jeg venter på min næste scanning i august 7/8. Ved os godt man ikke kan være sikker på at det så er det rette, det er jo svært og se på en scanning. Men havde nok mere overvejet og få lavet en 4D scanning, for at få lov og se mit barn mere virkeligt end de scanninger man får tilbudt... Men det ville kun være for at se barnet ik så meget for kønnet..

Men igen en 4D scanning koster 1200-1400 kr, hvilke er mange penge.. suk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2009

millesofie

Hej Igen Piger

Ja så er det min tur til at skulle til jordmor (d. 29/6), er lidt spændt

hvad med jer, har i været til jordmor endnu?

jeg er lidt i tvilv om hvad der skal ske og hvad jeg skal huske at spørge om

hvad talte i om?

hvor skal i føde henne? 

og er der nogen som skal gå til fødselsforberedelser? og hvor?

håber i har en super weekend

Anmeld

20. juni 2009

Mist

millesofie skriver:

Hej Igen Piger

hvad talte i om?

hvor skal i føde henne? 

Hej Hej..

Nej jeg har ikke været til Jordmoder endnu... Kan ikke lige huske hvornår det er, men skal til lægesamtale på sygehuset d. 14/7 mener jeg det var..

Jeg skal føde på Glostrup amt sygehus.

hvad angår og spørge jordmoderen om en masse kommer helt af sig selv jo mere man nærmer sig sin termins dato.. Ellers er de gode til at spørge til forskellige ting som de ved man evt er i tvivl om..

Anmeld

21. juni 2009

FruPudderkvast

millesofie skriver:

Hej Igen Piger

hvad talte i om?

hvor skal i føde henne? 

Ja, jeg har været til jordmoder en enkelt gang, da jeg er under 25 år og er blevet tilbudt at gå i en terminsgruppe med andre unge, hvor vi mødes en gang om måneden..

Jeg synes også at det var svært at finde ud af hvad man skulle spørge om, men jeg tror egentlig bare at første gang bliver meget praktisk.. Altså at hun lige finder ud af hvem du er osv.. Du må lave en liste til at have hele graviditeten igennem hvor du skriver spørgsmål ned når de opstår.. Så er du sikker på at få spurgt om alt det du gerne vil vide  Det har vi gjort her hjemme! Og det virker ret godt..

Jeg skal føde på Hvidovre, og nej, jeg skal som sådan ikke til fødselsforberedelse, da vi når det hos jordmoderen.. Hun sagde at man kan tilmelde sig til fødselsforberedelse, men at vi kun skulle gøre det hvis kæresten er nervøs for fødslen..

Lige en update!
Jeg skal til scanning igen på tirsdag og håber på at de måske nu kan se kønnet   

Fortsat god søndag

Anmeld

21. juni 2009

prettybutterfly

Jeg skal føde på Herlev, og skal til jordemoder 3/7. Glæder mig til at se hvad man skal der! Og overvejer lige det  der med fødselsforbereselse indtil jeg har været ved jordemoderen og har hørt om det ene og det andet! Men det lyder da helt klart som noget der er værd at overveje!

Sarah hvor jeg dog misunder dig med alle de scanninger!!! Hvor er du bare en heldig kartoffel ;o) Jeg er sikker på de kan se kønnet på tirsdag! Har du selv en ide om hvad det er for en???? Jeg tror jeg har en pige derinde fordi min mave er rimelig bred og ikke rund som nogen som helst bold. Min mor (har to piger) siger at min mave fuldstændig hendes da hun var gravid med os tøser. Men men men, det er jo langt fra noget man kan regne med. Så overvejer stadig at bruge 700 på kønsscanning, men tror dog jeg hælder mest til bare at vente utålmodigt!
Lyder også helt vildt hyggeligt at mødes med en terminsgruppe! Det er da ærgeligt man ikke gør det når man er over 25(jeg er jo netop 25).

Er der andre som har en ide om de venter sig en dreng eller pige???

Anmeld

21. juni 2009

Mist

prettybutterfly skriver:

Jeg skal føde på Herlev, og skal til jordemoder 3/7. Glæder mig til at se hvad man skal der! Og overvejer lige det  der med fødselsforbereselse indtil jeg har været ved jordemoderen og har hørt om det ene og det andet! Men det lyder da helt klart som noget der er værd at overveje!

Sarah hvor jeg dog misunder dig med alle de scanninger!!! Hvor er du bare en heldig kartoffel ;o) Jeg er sikker på de kan se kønnet på tirsdag! Har du selv en ide om hvad det er for en???? Jeg tror jeg har en pige derinde fordi min mave er rimelig bred og ikke rund som nogen som helst bold. Min mor (har to piger) siger at min mave fuldstændig hendes da hun var gravid med os tøser. Men men men, det er jo langt fra noget man kan regne med. Så overvejer stadig at bruge 700 på kønsscanning, men tror dog jeg hælder mest til bare at vente utålmodigt!
Lyder også helt vildt hyggeligt at mødes med en terminsgruppe! Det er da ærgeligt man ikke gør det når man er over 25(jeg er jo netop 25).

Er der andre som har en ide om de venter sig en dreng eller pige???

har en lille ide om at det er en lille dreng jeg bære rundt på.. Men jeg har os snydt til hehe..

Kender i den kinesiske kalender?????

Anmeld

21. juni 2009

millesofie

tak for rådet om seddelen  det skal jeg huske

jeg har slet ikke nogen ide om hvad jeg har i maven, nogle gange tror jeg det ene og andre gange det andet
men i følge den kineiske kalender så får jeg en pige
men så længe det ikke bliver en hund så er jeg glad

Anmeld

21. juni 2009

FruPudderkvast

Ja, jeg nyder også at få lov til at se den lille så tit! Det er skønt  Jeg har faktisk ingen anelse om hvad jeg får.. Nogen siger at det ligner en "pige-mave" og andre siger en "drenge-mave".. Men jeg krydser virkelig fingre for at den ligger rigtigt på tirsdag så man kan se det

Ja, jeg kender godt den kinesiske kalender - den siger at jeg skulle få en pige!  Har også købt et "Gravid"-blad hvor der er en masse myter om hvordan man kan se om det bliver en dreng eller pige.. Tror sgu ikke rigtig på det..
"Hvis moren bliver pænere i graviditeten bliver det en pige - bliver hun mindre pæn bliver det en dreng" HAHA!! Ellers var det omvendt  

Er der egentlig nogen af jer der har mærket liv endnu?

Anmeld

21. juni 2009

Mist

millesofie skriver:

tak for rådet om seddelen  det skal jeg huske

jeg har slet ikke nogen ide om hvad jeg har i maven, nogle gange tror jeg det ene og andre gange det andet
men i følge den kineiske kalender så får jeg en pige
men så længe det ikke bliver en hund så er jeg glad

Ja det kan jo i princippet være fuldstændig lige meget hvad kønnet blir bare barnet er sundt og rask og har 2 arme, 10 fingre, 2 ben og 10 taer, 1 næse, 1 mund, 2 øre og 2 øjne..

Anmeld

22. juni 2009

millesofie

nej jeg har ikke mærket liv endnu men venter spændt 

men kan mærke min, var det led bånd det hed,
jeg får i hver fald nogle jav der nede fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.