Tillykke Mille-Sofie hvor fedt!! Jeg fik lige mine papire idag med posten, mon ik også du snart gør det?? Mit tal var omkring 1:18000 så også super gode odds, heldigvis!!
Ja, har godt hørt man ik altid kan være sikker på det køn de fortæller at barnet har, men det er derfor de tager de 3D billeder, for så er man jo 100% sikker! Jeg har totalt respekt for dem som kan vente til fødslen, men det KAN jeg bare ikke, syntes det er alt for spændende, og har slet ik turde købe nogen ting endnu!!!
Sarah tillykke med at barnet ik er blevet smittet med lussinge syge!! Det er dog heldigt! Ka godt forstå i var lykkelige da i tog derfra! Og ja du er super heldig i at du garanteret når at føde inden jul!
Jeg kan godt se det smarte i at vente til slutningen med 3D/4D billeder, men min kæreste syntes de er alt for uhyggelige at kigge på, så den får jeg ham nok ikke lokket med på. Det sku da kun være for at være sikker på kønnet. Men til den der kønsscanning som koster 700 kr, er jeg sikker på man også både får DVD og billeder. Jeg fik nemlig lavet en scanning der for en måned siden som også kostede 700. Fordi min kusine lige aborterede OG jeg havde haft VANVITTIG mange smerter i underlivet hele weekenden. Var så bange efter hvad der skete med hende, at jeg ikke kunne vente en måned til den NF scanning! Derfor betalte jeg 700 for det der. Og fik 10 billeder og DVD med hele scanningen. Super fedt og det hele værd for ikke at være så nærvøs i en hel måned!!! Så overvejer det stadig.....
Anmeld