(december) Nogen med termin i december fra København?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2009

prettybutterfly

Wow tillykke det var da et dejligt risikotal!! Glæder mig selv såååå meget til min NF d. 9!!!

Jeg har de samme tegn som jer andre, kvalme, og meget ømme bryster, så ømme at jeg tit har måtte sove med en stram BH for at kunne vende mig i sengen.

Hver morgen har min mave en lille bule, men om aftenen er den så oppustet at den er større end mine bryster(C skål). Og så prutter jeg mega meget om aftenen men ikke den øvrige del af dagen. Det er meget underligt at den er så stor om aftenen, men slet ikke når jeg lige er vågnet. Oplever i andre også det med jeres maver??? Det ser virkelig vildt ud ved 10 tiden om aftenen!!!

Hilsen Mona

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2009

FruPudderkvast

Det kan jeg godt forstå.. Jeg glæder mig også til jeg skal scannes igen d. 9.. Har haft lussingesyge under graviditeten, så skal derfor scannes hveranden uge 3 mdr. frem..  Men hvis man skal se noget positivt i det, så må det da være at jeg får lov til at se min guldklump hveranden uge

Ja, min mave buler helt klart også mere om aftenen end om morgenen, men det har måske også noget at gøre med at man jo ikke spiser når man sover og derfor er maven ikke lige så stor som når man har spist i løbet af dagen  Det må være mit bedste bud  

Anmeld

6. juni 2009

forår

hej
så har jeg været afsted til NF scanningen i torsdags. og hold da op en stor oplevelse, jeg blev sku helt overvældet af at se det. Nu er det nok for alvor gået op for mig.
fik tallet 1: 7537 så det er jo super.
glæd jer tøser hvis i ikke har været afsted)

Anmeld

6. juni 2009

millesofie

hej igen piger
rart at høre at jeres maver også buler, troede at det var mig der var oppustet eller noget

men jeg har simpelhen bare valgt de store trøjer fra og taget et bånd om maven
så ser jeg heller ikke tyk ud

Glæder mig også helt vildt til min NF på onsdag synes bare det er lang tid siden jeg har set den lille sommerfugl der inde og jo længere tid der går,  jo mere uvirkeligt bliver det hele bare...
men så er det man mærker alle de små tegn og tænker jo.. den er go nok, der vist en lille derinde

Anmeld

10. juni 2009

prettybutterfly

Så har jeg også været til NF!!! Alt så fint ud og 2 arme og ben og det hele. Fik ikke det nøjagtige tal for så skulle vi vente 1 time ekstra, og det orkede jeg bare ikke da jeg er MEGA forkølet og ik har det ret godt. Men hun sagde da at chancen var meget lille og hun ville sende det hjem med posten.

Nu er min termin så 16 december, håber VIRKELIG den kommer ud INDEN jul!!!!!!!

Anmeld

10. juni 2009

prettybutterfly

Er der egentligt nogen af jer som overvejer at betale for at få kønnet at vide i uge 17?? Jeg har først tid til scanning igen i uge 21, aner seriøst ik om jeg kan vente så længe med at finde ud af kønnet. Min kæreste og jeg rejser til barcelona d. 18 juli, og det kunne være så fedt at vide kønnet inden så vi kan købe nogle søde ting til bebse. Har først tid d. 27 juli på Herlev. Hvis jeg betaler derimod, kan jeg jo få det at vide i starten af juli............. Noget jeg virkelig overvejer!!!!

Hvad siger i andre??? Er i lige så ivrige for at få kønnet at vide???

Knus Mona

PS: Sarah hvor er du bare heldig at få lov at se den lille hver anden uge!!! Det lyder ikke dårligt! (selvom lussingesyge vist ka være ret farligt!)

Anmeld

10. juni 2009

FruPudderkvast

Mona - Dejligt at alt ser ud som det skal.. Så kan man lige ånde lettet op og slappe af  Kan godt forstå at du håber på at føde inden jul, men det er jo desværre ikke noget vi selv kan styre.. Jeg kommer HELDIGVIS til at føde før jul  

Mht. dit spørgsmål om kønsscanning, så ville jeg personligt vente til din næste scanning. Så ville jeg hellere betale for en 4D-scanning (hvor man får cd, dvd og billeder) i slutningen af graviditeten (hvilket vi har besluttet at gøre).. Men kan godt forstå dig - jeg er også nysgerrig for at finde ud af hvad kønnet er.. Men kan godt vente et par uger endnu

Var lige ude forleden og købe det første sæt tøj til baby   Og vi købte det altså bare neutralt..

Mht. lussingesyge, så var jeg til scanning i går og jeg har ikke smittet den lille.. PUHA!!! Så vi var nogle meget lykkelige forældre da vi kørte hjem fra hospitalet

Håber at det går godt med jer alle?

Anmeld

11. juni 2009

millesofie

Så var det min tur til NF
mine tal lå på 1:20000 eller sådan noget ihver fald rigtig gode
fik desværre ikke noget papir med hjem
men det går nok, fik jo hele tre billeder

foresten det med kønnet, der har jeg valgt ikke at få noget af vide
så alt mit baby tøj er indtil vidre gult, brunt og hvidt

men det er jo heller ikke sikkert at det bliver det de siger det bliver

Anmeld

11. juni 2009

prettybutterfly

Tillykke Mille-Sofie hvor fedt!! Jeg fik lige mine papire idag med posten, mon ik også du snart gør det?? Mit tal var omkring 1:18000 så også super gode odds, heldigvis!!

Ja, har godt hørt man ik altid kan være sikker på det køn de fortæller at barnet har, men det er derfor de tager de 3D billeder, for så er man jo 100% sikker! Jeg har totalt respekt for dem som kan vente til fødslen, men det KAN jeg bare ikke, syntes det er alt for spændende, og har slet ik turde købe nogen ting endnu!!!

Sarah tillykke med at barnet ik er blevet smittet med lussinge syge!! Det er dog heldigt! Ka godt forstå i var lykkelige da i tog derfra! Og ja du er super heldig i at du garanteret når at føde inden jul!

Jeg kan godt se det smarte i at vente til slutningen med 3D/4D billeder, men min kæreste syntes de er alt for uhyggelige at kigge på, så den får jeg ham nok ikke lokket med på. Det sku da kun være for at være sikker på kønnet. Men til den der kønsscanning som koster 700 kr, er jeg sikker på man også både får DVD og billeder. Jeg fik nemlig lavet en scanning der for en måned siden som også kostede 700. Fordi min kusine lige aborterede OG jeg havde haft VANVITTIG mange smerter i underlivet hele weekenden. Var så bange efter hvad der skete med hende, at jeg ikke kunne vente en måned til den NF scanning! Derfor betalte jeg 700 for det der. Og fik 10 billeder og DVD med hele scanningen. Super fedt og det hele værd for ikke at være så nærvøs i en hel måned!!! Så overvejer det stadig.....

Anmeld

19. juni 2009

Mist

Hej De damer..

Jeg er en kvinde på 27, venter barn nr. 3 og har termin d. 26. december 2009.. med andre ord om laaaaaaaaaaaang tid. hehe. Jeg bor i Valby. Så kan vist godt sige jeg er fra KBH..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.