(december) Nogen med termin i december fra København?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2009

prettybutterfly

Dejligt du er tilbage Jacqueline glæder mig til vi alle ses tirsdag. Håber altså virkelig du bliver frisk Maria!! Går det slet ik bedre med dig?

Hvis nogen vil have et hjemmelavet kort fra Buddinge st og til min adresse, så sig lige til! Har lige lavet et som gør det super nemt at finde som Sarah allerede har fået. Det fra rejseplanen.dk er HELT hen i vejret!

Sarah hvor er du altså bare heldig kun at have 9 uger tilbage!!!!!! Ville ønske det var mig!

Er der andre som har sindssygt meget krampe i ben og arme??? Har næsten ik sovet i nat for krampe. Mega irriterende. Har prøvet med Magnesium men virker åbenbart ik så meget på kramperne, som det hjælper på jeg nu er begyndt at slå en masse stinkende prutter også.....IHHH ALTSÅ!!!  
Nå men nu har jeg fået tid til lægen i morgen, håber hun kender et smart tip som hjælper!

Håber ellers i har det godt??
Knuser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2009

Mist

prettybutterfly skriver:

Dejligt du er tilbage Jacqueline glæder mig til vi alle ses tirsdag. Håber altså virkelig du bliver frisk Maria!! Går det slet ik bedre med dig?

Hvis nogen vil have et hjemmelavet kort fra Buddinge st og til min adresse, så sig lige til! Har lige lavet et som gør det super nemt at finde som Sarah allerede har fået. Det fra rejseplanen.dk er HELT hen i vejret!

Sarah hvor er du altså bare heldig kun at have 9 uger tilbage!!!!!! Ville ønske det var mig!

Er der andre som har sindssygt meget krampe i ben og arme??? Har næsten ik sovet i nat for krampe. Mega irriterende. Har prøvet med Magnesium men virker åbenbart ik så meget på kramperne, som det hjælper på jeg nu er begyndt at slå en masse stinkende prutter også.....IHHH ALTSÅ!!!  
Nå men nu har jeg fået tid til lægen i morgen, håber hun kender et smart tip som hjælper!

Knuser

Nææh, syns godt nok ikke det går særlig godt med mit bækken.. Men som jeg sagde sidst vi sås, at jeg skal jo til læge tjek på sygehuset om onsdagen (30. sep. 09) Så må jeg høre hvad de så har og sige. bare det jeg må komme hjem. Da jeg jo flytter om godt 3 ½ uge. glæder mig meget. Men glæder mig ikke til at komme længere væk fra jer piger..

men håber at selvom jeg bor i Roskilde at vi stadig kan ses af og til. Kommer gerne til KBH en dag i ny og næ og i skal selvfølgelig os være velkommen hos mig en dag hvis det var. ) Vil da helst ikke slippe gruppen efter fødslen. Men nu må vi se... )

Jeg håber os jeg kan deltage tirsdag.. Vil meget gerne have et kort os.. )

Knus Maria.

Anmeld

22. september 2009

prettybutterfly

maria-norby skriver:

Nææh, syns godt nok ikke det går særlig godt med mit bækken.. Men som jeg sagde sidst vi sås, at jeg skal jo til læge tjek på sygehuset om onsdagen (30. sep. 09) Så må jeg høre hvad de så har og sige. bare det jeg må komme hjem. Da jeg jo flytter om godt 3 ½ uge. glæder mig meget. Men glæder mig ikke til at komme længere væk fra jer piger..

men håber at selvom jeg bor i Roskilde at vi stadig kan ses af og til. Kommer gerne til KBH en dag i ny og næ og i skal selvfølgelig os være velkommen hos mig en dag hvis det var. ) Vil da helst ikke slippe gruppen efter fødslen. Men nu må vi se... )

Knus Maria.

Øv Maria, lyder altså bare ikke godt med dig! Håber rigtig meget du når at komme på toppen inden tirsdag. Jeg skal bruge din e-mail adresse hvis du vil have kortet, tror ik man kan sende det med beskederne herinde fra.

Kan godt forstå du glæder dig til at flytte! Det er godt nok SNART!!!! Er i ved at pakke det hele ned så?

Anmeld

22. september 2009

Mist

prettybutterfly skriver:

Øv Maria, lyder altså bare ikke godt med dig! Håber rigtig meget du når at komme på toppen inden tirsdag. Jeg skal bruge din e-mail adresse hvis du vil have kortet, tror ik man kan sende det med beskederne herinde fra.

Kan godt forstå du glæder dig til at flytte! Det er godt nok SNART!!!! Er i ved at pakke det hele ned så?

nej er ikke gået igang endnu, henrik skal lige have nogle flyttekasser med hjem også begynder jeg så småt og pakke sammen, men så meget er der egentlig heller ikke, da det jo er en lille lejlighed.. Men der går jo nogle dage med at pakke ned så vi starter nok i starten af Okt. Sender min mail i et brev til dig..

Knus

Anmeld

22. september 2009

FruPudderkvast

prettybutterfly skriver:

Knuser

Ja, det er dejligt at tænke på at der kun er 9 uger tilbage! Men synes også snart at jeg har været gravid længe nok  

Nej, jeg lider faktisk (heldigvis) ikke så meget af krampe, men det betyder bestemt ikke at nattesøvnen er specielt god..  Vågner nogle nætter med halsbrand og udover det synes jeg bare ikke at jeg kan ligge på en måde uden at det gør ondt!

30. november - kom nu, kom nu, KOM NUUU!!

Men ja, man må da håbe at lægen kan hjælpe dig..  Der er sgu lang tid tilbage hvis man skal lide af krampe resten af tiden..

Men udover det har jeg det fint.. Var jo til 3D/4D scanning i søndags! FANTASTISK!!  Og lillemanden blev skønnet til 1348 g.. Og udfra hans vægt nu ville hun skyde på at han kommer til at veje 3500 - 3700 g ved fødsel.. Så han bliver ikke en lille så stor basse som både sin mor og far var ved fødsel  4250 g og 4350 g - så man kan sgu ikke kalde os små babyer

Anmeld

22. september 2009

FruPudderkvast

maria-norby skriver:

Knus Maria.

Selvfølgelig kan vi da stadig ses selvom du flytter til Roskilde.. Vi skal jo ud og trille med barnevognene

Anmeld

22. september 2009

Mist

Saped90 skriver:

Selvfølgelig kan vi da stadig ses selvom du flytter til Roskilde.. Vi skal jo ud og trille med barnevognene

ville da være rart og stadig kunne ses selvom jeg bor det længere væk fra næste mdr. af..

Og ja gid det var MIG der havde 9 uger tilbage.. Puuh, jeg har stadig 14 uger tilbage.. Minus ca. 10 dage hvis jeg blir sat igang til den tid jeg ønsker.. Så har ca. 12 uger endnu. plus minus.. men indtil jeg står med en dato, så har jeg desværre 14 uger endnu.. LAAAAAAAAANG tid.. SUUUUUUUK..

Gider ikke være gravid mere.. Vil ha min lille baby ud..

Anmeld

22. september 2009

forår

Hej damer

ville egentligt bare lige sig hej..tut tut..så i ved at jeg stadig er her
Jeg er bare sååå træt og ugidelig for tiden.

Mona. jeg har osse tit krampe i benene om natten det er sygt trælst, det er dog ikke hver nat.

krammer

Anmeld

23. september 2009

Jacqueline

prettybutterfly skriver:

Knuser

Jo jeg tror faktisk godt jeg vil ha et kort  bare for at være på den sikre side -så sender lige min mail

Håber du får det bedre maria - jeg synes bare det svinger rigtig meget fra dag til dag. Men føler helt sikkert med dig.

Hvad blev i enige om jeg skal ha med??  Synes ikke rigtig jeg kan blive klog på det hehe.

Anmeld

23. september 2009

Mist

Jacqueline skriver:

Jo jeg tror faktisk godt jeg vil ha et kort  bare for at være på den sikre side -så sender lige min mail

Håber du får det bedre maria - jeg synes bare det svinger rigtig meget fra dag til dag. Men føler helt sikkert med dig.

Hvad blev i enige om jeg skal ha med??  Synes ikke rigtig jeg kan blive klog på det hehe.

Jo helt klart det svinger fra dag til dag. Men da jeg har bløde/svage led i kroppen så gir det en helt anden smerter, ik mindst i mine knæ. Har bløde/svage led i knæ, albuer og håndled. Og når man har det, så har man os svage led i bækkenet.
Ved ikke lige hvorfor det os er i bækkenet, men det sagde min fysioterapeut da jeg var indlagt på sygehuset, hun bad mig gøre nogle ting oppestående og det gik ikke lige helt så godt.. Det er derfor jeg hurtig får smerter og blir "svag" i kroppen for hver dag der går.. Noget rigtig L O  R T.. 

Nogen gange er jeg måske heller ikke helt så sød ved mig selv, som jeg burde være, men andre dage er jeg virkelig nød til at tage hensyn til mig selv eller er jeg bange for mit bækken går helt af led.

Det er os det min
fysioterapeut siger, jeg skal passe på med. Så det er derfor jeg mere eller mindre har smerter hver dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.