prettybutterfly skriver:
Dejligt du er tilbage Jacqueline glæder mig til vi alle ses tirsdag. Håber altså virkelig du bliver frisk Maria!! Går det slet ik bedre med dig?
Hvis nogen vil have et hjemmelavet kort fra Buddinge st og til min adresse, så sig lige til! Har lige lavet et som gør det super nemt at finde som Sarah allerede har fået. Det fra rejseplanen.dk er HELT hen i vejret!
Sarah hvor er du altså bare heldig kun at have 9 uger tilbage!!!!!! Ville ønske det var mig!
Er der andre som har sindssygt meget krampe i ben og arme??? Har næsten ik sovet i nat for krampe. Mega irriterende. Har prøvet med Magnesium men virker åbenbart ik så meget på kramperne, som det hjælper på jeg nu er begyndt at slå en masse stinkende prutter også.....IHHH ALTSÅ!!!
Nå men nu har jeg fået tid til lægen i morgen, håber hun kender et smart tip som hjælper!
Håber ellers i har det godt??
Knuser
Ja, det er dejligt at tænke på at der kun er 9 uger tilbage! Men synes også snart at jeg har været gravid længe nok
Nej, jeg lider faktisk (heldigvis) ikke så meget af krampe, men det betyder bestemt ikke at nattesøvnen er specielt god..

Vågner nogle nætter med halsbrand og udover det synes jeg bare ikke at jeg kan ligge på en måde uden at det gør ondt!
30. november - kom nu, kom nu, KOM NUUU!!

Men ja, man må da håbe at lægen kan hjælpe dig..

Der er sgu lang tid tilbage hvis man skal lide af krampe resten af tiden..
Men udover det har jeg det fint.. Var jo til 3D/4D scanning i søndags! FANTASTISK!!

Og lillemanden blev skønnet til 1348 g.. Og udfra hans vægt nu ville hun skyde på at han kommer til at veje 3500 - 3700 g ved fødsel.. Så han bliver ikke en lille så stor basse som både sin mor og far var ved fødsel

4250 g og 4350 g - så man kan sgu ikke kalde os små babyer