(december) Nogen med termin i december fra København?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2009

forår

Saped90 skriver:

Haha, graviditetstempo  Jamen, hvis vi så mødes ca. 10.45 - 10.50, så har vi masser af tid til at slæbe vores trætte gravide kroppe hjem til Mona

super duperså se vi bare der...blir hyggeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2009

forår

prettybutterfly skriver:

Det tager nok max 5 min i graviditetstempo. Det er vitterligt lige ved stationen!

men Mona vi ses jo osse imorgen kl 13 til jordmor

Anmeld

28. september 2009

Mist

Hej piger..

Jeg er desværre bange for jeg må melde fra tirsdag.. Jeg vil så super gerne komme, men jeg er bange for jeg er totalt ødelagt flere dage efter og jeg står og skal til noget forældremøde om onsdage i Veksø, så der skal jeg jo helst gerne kunne bevæge min trætte krop ud og hjem igen..

Men vi må finde en anden dag jeg kan deltage...   I må tænke på mig..  

Stort KNUS
Maria.

Anmeld

28. september 2009

FruPudderkvast

maria-norby skriver:

Hej piger..

Jeg er desværre bange for jeg må melde fra tirsdag.. Jeg vil så super gerne komme, men jeg er bange for jeg er totalt ødelagt flere dage efter og jeg står og skal til noget forældremøde om onsdage i Veksø, så der skal jeg jo helst gerne kunne bevæge min trætte krop ud og hjem igen..

Men vi må finde en anden dag jeg kan deltage...   I må tænke på mig..  

Stort KNUS
Maria.

Øv, det var da noget møg!!  

Men rigtig god bedring i hvert fald! Så krydser vi fingre for at du er frisk nok til næste gang vi skal ses!  

Anmeld

28. september 2009

prettybutterfly

Øv Maria!!! Vildt ærgeligt du ik kan komme!!! Så må du have rigtig god bedring!! Og held og lykke om onsdagen også! Håber du snart er på dupperne igen Maria!!!

Jacqueline, ville du tage brød med i morgen???? Så må vi undsvære frugten som Maria skulle ha haft med....

Glæder mig til at se dem som kommer i morgen!
Knuser fra Mona

Anmeld

28. september 2009

Jacqueline

Hej Piger

Igen ingen lyd i et par dage, men jeg er blevet syg  Min kæreste fik lige smittet mi med en ordenlig gang forkølelse, ondt i halsen og det hele. Så jeg melder altså fra imorgen. Det er heller ikke for smart hvis jeg smitter jer. Ville lige se tiden an - men det er ikke blevet meget bedre desværre-  
Men håber rigtig meget i får en hyggelig dag.

Anmeld

28. september 2009

forår

det var ærgeligt i to damer, håber at vi ses næste gang så.

jeg tager 1 brød med af en slags og pålæg...

vi ses mona og sarah

Anmeld

28. september 2009

prettybutterfly

Så bliver vi sørme ik ret mange i morgen! Rigt god bedring til jer to syge gravide!!!!!!

Og til jer andre to glæder jeg mig til vi ses alligevel! Vi skal nok få det hyggeligt er jeg sikker på! Lyder godt Dea, at du tager 1 brød med, det skulle da også være nok når vi kun er 3!!!

Knus og kram fra Mona

Anmeld

28. september 2009

prettybutterfly

Er der nogen af jer som tager med til "københavnermøde" d. 20 oktober kl 12 hos en som hedder Bubbi på vesterbro? Jeg har lige meldt mig til.....

Anmeld

29. september 2009

Mist

Hej Piger..

Jeg håber i havde en hyggelig dag.. Tænkte meget på jer.. Håber vi snart ses igen..
Var en tur på sygehuset igår med lille bebs. Hun havde det fint nok, men var ALT for aktiv, selv jordemodre og læge syntes det var lige i overkanten.. Men var der ude fordi jeg havde brunligt udfløj, samt lille bebs, havde form for kramper og var bange for lille bebs måske var ved at blive kvalt,

MEN MEN MEN  alt var fint, god hjertelyd og som sagt masse af aktivitet.  

Savner jeg tøser..

Knus her fra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.