Ej, hvor er det surt at der ikke er noget at gøre ved kramperne.. Men så hellere nogle ildelugtende prutter og lidt nattesøvn uden kramper, ikke? 
Hmm, jeg har aldrig hørt om et løst bækken.. Men du har da ikke haft nogle problemer med dit bækken, vel? Så det er jo højst sandsynligt ikke noget du skal tænke over..
Ja, det er satme godt at vi får det mest fantastiske ud af det her.. For jeg er fandme også træt af at føle mig som en på 80.. Puster og stønner når bare jeg skal op af trappen til 2. sal.. Jesus Christ! Så er det altså også svært ikke at føle sig gammel
- Og tyk for den sags skyld! 
Op med humøret, piger!
Nej Sarah, pusten og stønnen er ik hvad man forbinder med at røre sig såååå lidt så lidt. Ved nøjagtig hvordan du har det. Får du egentligt svømmet noget? Hvilken svømmehal er det du svømmer i? Er den god? Jeg syntes kun DGI-byen er god af de svømmehaller jeg har været i, men den er også bare ret dyr.
Jeg var lige til fys idag, hun sagde det ik er så slemt med løst bækken, og at bækkenet langsomt løsner sig mens man er gravid så barnet kan komme ud, men at mit nok bare har løsnet sig lidt hurtigt. Men der skulle ik være noget særligt i det, udover det nu gør ondt når jeg cykler, når benene kommer for højt op mod maven. Men er glad for jeg lige fik spurgt hende idag.
Ved ik rigtigt med det magnesium i forhold til prutterne, for jeg syntes ik det hjalt vanvittig meget. Så vil nok stadig tage magnesium engang i mellem, men ik hver dag. Ku ik holde den mave ud, når kramperne ikke var helt væk til gengæld.
Maria, når du allerede ved det her bliver din sidste graviditet må du altså prøve at nyde det lidt alligevel. Altså jeg mener bare, jeg syntes også jeg ik har det skide godt, MEN der er altså noget hyggeligt ved at være gravid og mærke sin skønne bebs hele tiden. Må være mærkeligt at vide at man aldrig skal mærke det igen....... Syntes bare det er så fedt at det lige nu kun er "MIN" baby fordi det kun er mig som kan mærke hende. Bliver totalt underligt når hun kommer ud og jeg skal dele hende med alle andre, mest hendes far selvfølgeligt....
Anmeld